6,7
3,9
6,9

-1° / 10°

4 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
6,7
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Saint-Avit? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Saint-Avit aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

1 Accommodatie Frankrijk, Rhône - Alps, Saint-Avit

Reviews van accommodaties in Saint-Avit

Met jonge kinderen, Aug. 2016
Tomas

20-09-2016 De camping is basic, en dan bedoel ik het sanitair, restaurant (een food truc) en de (franse) animatie. Maar je kunt ook zeggen: "gemoedelijk".

De...Lees verder

Anders, 2016
"Goed"over Domaine la Garenne****

01-09-2016 Wij hebben met onze 3 (kleine) kinderen 17 dagen met de eigen tent gecampeerd op de camping. De plaats was groot en privé. De kinderen hebben het erg...Lees verder

Saint-Avit scoort een 6,7 uit 10, op basis van 5 reviews