Beoordelingen Camping Ser Sirant***

Ser Sirant***
Beoordelingen Camping Ser Sirant***
Lac de Laffrey, 38119, St. Theoffrey

Camping Ser Sirant scoort een 8,2 uit 10, op basis van 46 beoordelingen
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Ser Sirant*** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Ser Sirant*** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

1 2 3 4 5 volgende

46 beoordelingen over Ser Sirant***

7,1
met partner, Aug. 2014
"Niet wat we ervan hadden verwacht"vertalen
Diana
Staat van het sanitair

11-08-2014 Geen camping waar wij nog terug zouden gaan. We voelden ons bekeken toen we aankwamen, en bijna niemand zegt gedag. Veel jongeren en weinig rust. De plekken waren vies en drassig. Met mailverkeer en de reservering was het al mis gegaan, de plek die we hadden besproken hebben we niet gekregen. Omgeving is wel prachtig! Het Nederlandse animatie team daar is niks negatiefs over te vertellen! We hadden een week geboekt maar zijn na 3 dagen weggegaan. We hebben nog een klein bedrag teruggekregen van de kosten.

"Mooi, Maar is te verbeteren!!!"vertalen
Gep
5,0

30-07-2014 Camping ligt in een mooie omgeving, en aan een mooi meer.
sanitair is deels verouderd, wc en washokjes zijn er klein, en te weinig voor het aantal plaatsen. stroomvoorziening laat het bij nat weer vaak afweten. ook de paden veranderen dan in een modderpoel.
de zwemgelegenheid bij de camping aan het meer wordt grotendeels ingenomen door de surfers ( waar het meer zich goed voor leent)
camping eigenaar had belooft om met grind te komen om de gaten te dichten, helaas kwam hij zijn belofte niet na.

eigenaar Suzanne, 02-08-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw beoordeling; deze geeft ons de gelegenheid e.e.a toe te lichten. ons sanitair is in het voorjaar uitgebreid met een brandnieuw gedeelte (o.a ruime gehandicapten-douche en toilet, gloednieuwe was-en droogmachine). Het "oude" gedeelte heeft nu nieuwe afwasbakken en is , zoals ieder jaar, aan het begin van het seizoen GRONDIG schoongemaakt en sindsdien keurig bijgehouden.! We hebben in de afgelopen maand juli helaas niet slechts "nat" weer gehad, maar eerder "DRIJFnat" weer: heftige regen en veel mist, waardoor alles vochtig en koud werd. Het electriciteitsnetwerk heeft hier onder te lijden gehad ( massaal kachels aan eind juli is ook niet iets wat je verwacht..) De weersomstandigheden waren echt extreem; dit werd ons nog eens bevestigd door verschillende van onze vaste gasten, die hier al 15 à 2 jaar komen. Er zullen uiteraard maatregelen genomen worden om de electriciteitsproblemen op te lossen voor het volgende seizoen. (vervolg toelichting verderop)

met oudere kinderen, Juli 2014
"TOPanimatie op gezellige Camping met veel kinderen"vertalen
Familie Heins
Eetgelegenheden

15-08-2014 Wat hebben wij genoten op Camping Ser Sirant ! Wij hadden een erg mooie ruime mobil home met 3 slpkamers en een grote veranda. Het ligt aan een prachtig meer waar je heerlijk kunt zwemmen, vissen, surfen enz. Bij de receptie stonden Suzanne en Ricardo en Francis altijd voor je klaar ook als je vragen over de omgeving had, o.a. een super tip gekregen over een echt frans restaurantje op loopafstand. Maar ook diverse leuke activiteiten, het bezoeken van Grenoble, de Himalayan bruggen enz. Maar waar wij het meest van onder de indruk waren was het animatieteam dat bestond uit Jaap en Lotti. Wij hebben werkelijk waar nog nooit zulke leuke animatie meegemaakt op een Camping, leuke activiteiten maar ook het feit dat iedereen mee wilde doen zelfs t/m 18 jaar. Levend Stratego, dierengeluidenspel, noem het maar op. Onze kinderen van 12 en 13 jaar hebben genoten. Ook de wandelingen van Jaap waren erg leuk, zelfs met motregen en in de mist wist hij de sfeer erin te houden, we hebben erg gelachen.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Leuke camping, maar wel wat aanmerkingen"vertalen
iharmsen
Eetgelegenheden

14-08-2014 Wij zijn hier afgelopen zomervakantie een week geweest, in een chalet. Er staan bijna alleen maar Nederlanders op de camping. Het chalet is keurig, comfortabel en netjes. In de week dat wij er waren, was het weer niet zo best. We hadden erg te doen met de mensen in tenten, want het was hier en daar echt een modderpoel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en de omgeving is erg mooi. Het strandje bij de camping viel ons erg tegen. Het is héél erg klein en er ontbreekt iets van een leuke vlonder of zo. Er zijn heel veel kinderen op de camping die veel tafeltennissen. Jammer was dat er geen behoorlijke lamp hing bij de pingpongtafels. Ik heb geen nieuwe wasmachine/droger gezien, alleen een oude wasmachine die mijn was eigenlijk nog viezer maakte dan die al was. De pizza's op de camping zijn heerlijk. Er waren inderdaad flinke problemen met de elektriciteit, vanwege het vochtige weer. De wifi was zeer matig, zeker als er veel mensen rond de receptie zaten met telefoon of tablet.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Goede sfeer op deze camping"vertalen
Marcel Boerrigter
Staat van het sanitair

06-08-2014 Algemen indruk: relaxte sfeer op de camping. Ieder gaat zijn eigen (actieve) gang. Mountainbiken, wielrennen, surfen of wandelen. Kan allemaal prima. Vooral mtb met zeer goede routes is aanrader. Voor de kids 12 en 14 was niet veel, maar de groep kinderen vermaakte elkaar goed. Kaarten/ tafeltennis / surf. Qua weer was het in juli een drama. Te veel regen. Daar waren de plaatsen niet echt tegen bestand. Sommige plaatsen zijn aan de kleine kant, waardoor je minder privacy hebt.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Prachtig en heerlijk"vertalen
Ruud van Leeuwen
Eetgelegenheden

30-09-2013 2 weken een van de chalets gehuurd. Heerlijke tijd gehad. De oudere kids (15, 16) trokken op met een grotere groep, beetje surfen, kletsen, stukkie mountainbiken, kanovaren, zwemmen... en natuurlijk iedere avond onder elkaar hangen bij het kampvuur. Jongste zoon beetje rommelen met leeftijdsgenoten, vissen, dam bouwen in beekje... En wij stadjes doen, bakkie espresso, wandelen door het prachtige landschap. Helemaal geslaagd, had het niet beter kunnen wensen.

eigenaar Suzanne, 02-08-2014
Eigenaar zegt:  (vervolg toelichting op eerder commentaar) Er had al terrein-ophoging plaatsgevonden in het voorjaar ( kan nu weer opnieuw, want grotendeels weggespoeld), maar dat stond ook al in de planning voor de andere getroffen plekjes. Tijdens het extreme weer hebben wij onophoudelijk oplossingen aangedragen voor de modderplassen ( mensen verschoven, planken en matten geleverd, een vrachtwagen met grond laten komen). Maar het slechte humeur (begrijpelijk) van de gasten konden wij niet wegnemen (de gluhwein die we uitdeelden heeft het leed slechts tijdelijk verlicht...) Ons strand heeft altijd in goede harmonie zowel surfers als zwemmers ontvangen en anders is er nog altijd het strand op 5 min lopen vanaf de camping aan het volgende meertje... Ons doel is het uiteraard om het onze gasten 100% naar de zin te maken en mocht er dan toch eens tegenslag zijn, om dan passende oplossingen te vinden voor iedereen!

met jonge kinderen, 2013
"Aanrader met kinderen tussen 8 en 18"vertalen
Guido
Staat van het sanitair

22-08-2013 Relaxte camping met goede voorzieningen en prijs/kwaliteit. Restaurant is beperkt qua assortiment door de week. 1x in de week speciale avond in restaurant; is leuk. Kampvuur op sportveld voor jeugd aan het water. Mooi meer waar je kunt zwemmen, bootje varen, zeilen of windsurfen (aparte stukken). Schuin er tegenover een park waar je kunt klimmen en abseilen (niet ouder de 8 jaar vind ik). Vriendelijke bediening en niet te gek duur, grote plekken. WIFI bij receptie gratis, zijn momenteel bezig met betaald WIFI dat overal bruikbaar is. Regelmatige en leuke invulling door Nederlandstalig animatie team. Op naastgelegen non-commercial zeilschool kun je leren zeilen met optimistje of windsurfen (circa EUR 16 per dag). Startdag is maandag; met prive les is op andere dagen instromen mogelijk.

met een groep, Aug. 2013
"Heel goed en gezellig"vertalen
E.Visser
Staat van het sanitair

09-09-2013 De camping ligt aan een mooi en schoon meer en voor weinig geld kun je een surfplank van de camping huren. Door de watersport op het meer ook leuk uitzicht. Camping is rustig en gezellig doordat hij niet zo groot is.

met jonge kinderen, 2013
"Heerlijke camping"vertalen
boots
4,0

10-08-2013 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op camping ser Sirant. De ligging aan het meer is geweldig. Heerlijk zwemmen, surfen en met een bootje varen. De kinderen (10 en 13) hebben ook genoten. Echter was er één groot minpunt en dat is de staat en schoonheid van het sanitair. De eigenaar heeft beterschap beloofd en gaat het sanitair gebouw aanpakken komende winter. Als dit gebeurt en het sanitair gebouw wordt goed schoongemaakt en schoongehouden dan is er op deze camping, wat ons betreft, weinig aan te merken.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Een gezellige camping aan een mooi meer!"vertalen
Paul en Mirjam Wilm...
Staat van het sanitair

09-09-2013 Camping Ser Sirant*** in St. Theoffrey (Frankrijk) is een rustige en gemoedelijke camping. De leiding is erg vriendelijk en behulpzaam.
Ligging is prachtig, aan het meer.
We hebben een fijne vakantie gehad op deze camping!

1 2 3 4 5 volgende

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: