Beoordelingen Camping La Plage Fleurie*****

6,6

16 september 2014

La Plage Fleurie*****
Beoordelingen Camping La Plage Fleurie*****
Les Mazes, F-07150, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

Camping La Plage Fleurie scoort een 7,0 uit 10, op basis van 239 beoordelingen

15 beoordelingen over La Plage Fleurie*****

6,5
met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie camping in een prachtige omgeving"vertalen
peter vanmechelen

14-07-2014 weekje camping gedaan op een staanplaats
mooie verzorgde camping met een leuk zwembad en een mooie ligging vlak tegen de ardeche.
vriendelijk personeel aan de receptie (ook nederlandse dame) en aan de bar. geen last gehad van geluidsoverlast maar kan wel begrijpen als je vlak langs de animatie zit met kleine kinderen dat je dat dan wel hebt.
animatieteam deden dit allemaal met volledige inzet (doe het maar na elke dag weer van s morgens vroeg tot s avonds laat
sanitair was mooi en proper en werd 2xper dag gepoetst,
voor herhaling vatbaar

met partner, Juni 2014
"Nooit meer"vertalen
Motté lieve
3,0
5,0

14-06-2014 Prachtige camping maar als je rust wil of wil relaxen, blijf er dan weg!!!!!!!! Disco voor héél de camping!!!!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Nieuw soort camperen"vertalen
kurtenwendy
Eetgelegenheden

11-09-2013 geweldige lokatie. Campingpersoneel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Met portier aan de ingang.leuk zwembad wel wat fris voor de kids, leuk strand met zand en ponton in rivier om extra te spelen.
Wat andere commentaren betreft over nachtlawaai. 't is zo dat om 21 u de show losbarst en we kunnen begrijpen als je met een tentje daar rechtover staat je weinig aan slaap toekomt. Wel alle animatie in het frans. springkastelen gratis naast strand... wel soms wat ruw door oudere kinderen...
Ik bekijk deze camping als de nieuwe tendens.. nml op de camping "vertier en fun" .. je moet er niet meer af.. tenzij je een dorpje of marktje wil bezoeken. en dan ben je daarvoor of niet... weet ook dat dit soort campings ook jong volk in groep aantrekt met wat meer lawaai
Winkeltje is basic ( eind aug) maar voldoende winkels dichtbij.
Hond welkom.. niet op het strand maar er is mogelijkheid om even te zwemmen ernaast. Zolang je de badgasten niet stoort!!
ruime plaatsen voor de caravan

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Geen tweede keer"vertalen
van roose

08-09-2012 prachtige camping rustig gans de dag ,om 21uur30 barst het lawaai los . Dit voor gans de camping. eerst luide muziek tot middernacht, daarna volop passage van feestvierders. Wij wilden wat vroeger gaan slapen,om 's morgens wat vroeger op te staan en zo als het nog fris was iets te gaan bezoeken. Aan de receptie geen begrip gevonden,wel bij de vertegenwoordiger van touroperator ter plaatse. Wij moesten zelfs niet vermelden waarvoor we kwamen. Hij wist direct dat het over geluidsoverlast ging.

met partner, Juli 2012
"Prachtige camping"vertalen
Van Trappen Eddy
Staat van het sanitair

11-08-2012 Camping La Plage Fleurie in Ardeche is een zeer verzorgde en nu een 5 sterren camping waardig (zoals aangegeven in Frankrijk). Prachtige staanplaatsen en ook deze camping is zeer kindvriendelijk. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is zeer goed onderhouden met steeds warm water. Het restaurant heeft een goede menukaart en het eten is er lekker. Een aanrader voor iedereen die deze streek wil bezoeken. Wij zijn zeker van plan naar deze prachtige camping terug te keren.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Super vacances"vertalen
MOUREAU
Staat van het sanitair

16-09-2012 Nous avons séjourné dans un mobilhome (vacances directes). Nous avons trouvé un camping adapté tant aux adultes , qu'aux ado et qu'aux enfants. Un cadre magnifique, une région géniale riches en villages à découvrir. Le camping est super propre, l'accueil fort agréable. Animation par certains qualifiée de minimaliste mais pour nous je trouve qu'il y avait vraiment une envie de nous faire passer de bonnes vacances. Mini disco géniale pour les enfants, club pour les ado tip top. Camping sécurisé...que demander de plus. Un grand merci aux animateurs. le petit monde des chateaux gonflages un réel plaisirs pour les enfants.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Ibiza 'no rules' - voor ons nooit meer"vertalen
V&B en kids
5,0

16-08-2012 Bij het lezen van de vorige recensie lijkt het alsof wij de voorbije 3 weken op een andere camping verbleven hebben. De enige regel op deze camping is het verbod op shorts in het zwembad, voor het overige is alles er toegelaten en dit 24/24. De dagelijkse avondanimatie start omstreeks 21u30 en duurt tot middernacht waarna de feestvierders voor hun tent of elders op de camping het feest mogen verderzetten. De dagelijkse toestroom van reacties aan de receptie wordt minachtend onthaald.
De staat van het sanitair (geen WC-bril, geen WC-papier) is een logisch gevolg van het gebrek aan regels. Het water in de douches was vaak gloeiend heet ofwel koud.
La Plage Fleurie focust zich hoofdzakelijk op de Fransen (blijkt ook duidelijk uit de animatie) en dit via de huisjes die intussen reeds meer dan 80% van de plaatsen bezetten. Jammer dat deze prachtige plaats aan de Ardêche nog nauwelijks een camping te noemen is.

met oudere kinderen, Aug. 2011
"Voor ons een middelmatige camping."vertalen
Gezin met hond en t...
3,0
Staat van het sanitair

18-08-2011 Camping aan de Ardeche, qua ligging erg mooi. Wel onduidelijk hoeveel sterren het nu eigenlijk zijn: 3,4 of 5, staat overal anders (zeker geen vijf) water in de buurt is fijn, zeker met een hond omdat er dan gezwommen kan worden. Natuurlijk niet op het strand(je), maar even het bos door en je vindt wel een plekje zonder kleine kinderen. Avondentertainment was saai en erg luid. Sanitair was wel schoon, maar erg hufterproof (lees: geen toiletbril, geen haakjes, basic.) Restaurant: pizza's goed, a la carte zeer slecht. Maar in de buurt wel leuke alternatieven. Vallon is wel gezelig, toeristisch en in de file er naar toe. Super U in Ruoms is een aanrader. Voor de twee tieners weinig te doen, gaan ook echt niet in een Speedo naar het zwembad! Afijn, voor ons geen tweede keer, voor gezinnen met kleinere kinderen wel een leuke camping.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Super vakantie"vertalen
Jurgen
Staat van het sanitair

11-07-2011 Prachtig onderhouden camping, zeer goede service en heel vriendelijk, bij problemen is er meteen iemand om te helpen. Ambiance op de camping tot 23.30u, dan gaat de muziek uit, stipt !! Mooie stacaravan, enorm proper, lekker eten in het restaurant aan democratische prijzen. Belgisch bier van het vat !! Proper zwembad of met de kinderen visjes vangen in de rivier op 200m. Lidl op 2min van de camping. Al wat je wil voor een geslaagde vakantie. Enige klein nadeel is beperkte schaduwplekken, maar je komt dan ook voor de zon. Top en aanrader!!

met jonge kinderen, Aug. 2010
"Geen tweede keer"vertalen
brigitte goovaerts
Staat van het sanitair

28-08-2010 uit pure verveling vertrokken eerder dan wat al betaald was. Voor mijn bengels van 3 en 6 jaar die geen Frans spreken is elke dag zwembad waar je geen opblaasbaar speelgoed mag meenemen of het strandje nogal saai. Sanitair super goed, onze sta caravan ook heel erg nieuw en heel erg goed. Zelfs de harde bedden vond ik goed te doen. Veel personeel onvriendelijk. Ik vond het dan ook opvallend dat einde augustus de camping al zo goed als half leeg was. Goed voor een paar dagen, niet voor langere periode. Pizza heel erg lekker, frietjes niet om te eten! Winkeltje heel erg beperkt, maar bon, de lidl is op een goeie 2km. Een vier sterren camping op 8km ervandaan stond wel toe dat je hun aquapark kwam gebruiken. Dat zorgde voor wat afwisseling.

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?