De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Frankrijk bij :

35 591 Accommodaties Frankrijk

Reviews van accommodaties in Frankrijk

Met jonge kinderen, Aug. 2019
"Zojuist weer geboekt!!"over Les Etangs Fleuris***
Gert Jan

12-02-2020 We zijn eind augustus 2019 een weekje op deze camping geweest.
De reis hadden we gewonnen op een internetveiling en verliep via een touroperator.
De...Lees verder

Met vrienden, Jan. 2020
"Ruim, schoon, gezellig en mooi uitzicht"over Oasis Les Portes du Soleil
Knip

25-01-2020 Groep van 6 in bovenste appartement. Alles tip top in orde. Zeer ruim en schoon. Overdekte parkeerplaats en maar een paar minuten rijden naar lift.Lees verder

Met oudere kinderen, Jan. 2020
"Fantastisch"over Le Sherpa***
familie nijssen

14-01-2020 leuk hotel, nederlandse eigenaar, met een super enthausiast team.
super ontbijt en 's avonds een 2 keuze menu, erg lekker.
leuke apra ski bij de...Lees verder

Met partner, Juni 2019
Familie de Wit

09-01-2020 We komen nu 5 jaar naar Le Mattas in juni en september; allebei 3 weken. Na een eerste kennismaking is dat ons zo goed bevallen dat we de jaren erna...Lees verder

Met oudere kinderen, Jan. 2020
"Niets te zeggen. Perfect!"over West-End****
Michel

05-01-2020 Zeer attent en professioneel personeel.

Jammer dat de tevredenheidsvragenlijst alleen in het Nederlands beschikbaar is. Wij spreken ook Frans in...Lees verder

Vakantie Frankrijk
Als je op vakantie gaat naar Frankrijk dan heb je de keuze uit een enorm brede waaier aan bestemmingen. Dit komt omdat Frankrijk eindeloze mogelijkheden heeft op het vlak van cultuur, gastronomie, sport en hotelfaciliteiten. Door haar uitstekende ligging kan je in dit land zowel genieten van luie strandvakanties als culturele hoogstandjes uit een ver verleden bewonderen.

Vakantie Frankrijk

Die veelzijdigheid betekent dat je in Frankrijk nooit uitgekeken geraakt op de bezienswaardigheden. Reizen naar Frankrijk betekent dat je zowat overal kan genieten van lekker eten, panoramische landschappen en de typische levenswijsheid, die door de Fransen ook wel omschreven wordt als "savoir-vivre". Als je terug thuis komt van een vakantie naar Frankrijk heb je dan ook vaak het gevoel dat je de batterijen hebt opgeladen, zowel mentaal als fysiek.

Reizen naar Frankrijk hebben vaak de reputatie van nogal prijzig te zijn, maar je kan ook goedkoop een Frankrijk vakantie ondernemen. Want een deugddoende vakantie in "la douce France" is ook mogelijk voor reizigers met een klein budget. Een last minute naar Frankrijk is dan ook een uitstekende manier om snel én goedkoop op je bestemming te geraken en je meteen te laten onderdompelen in de levensgeneugten en de grootsheid van het fascinerende Frankrijk.