7,3
Stranden

27 mrt 2017

Kololi
Benieuwd naar wat er te beleven is in Kololi? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Kololi geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kololi bij :

22 Accommodaties Gambia, Kololi

Reviews van accommodaties in Kololi

"Fantastisch hotel, personeel helemaal top"over Seaview Garden (+villa's)****
Bas en miranda

23-03-2017 Wij komen al jaren en jaren in Gambia, maar waren nog nooit in Seaview hotel geweest. Maar het is een echte aanrader. Het ontbijt is voor Gambiaanse...Lees verder

"Dit was een prima hotel"over Holiday Beach Club*
A van Keeken

22-03-2017 Wij hadden een superiorkamer met airco
Prima bedden
Iedere dag schone handdoeken bed en kamer werden erg goed schoon gemaakt en verzorgd
Zonnebedden...Lees verder

"Schoon en netjes hotel."over Holiday Beach Club*
Gerdina

21-03-2017 Het zijn meer huisjes, maar erg leuk!
Was onze eerste keer in Gambia.
Ontbijt was sober, maar voor ons prima. We eten zelf ook niet als een koning...Lees verder

Alleenreizend, Sept. 2016
Abolaji Shifatu

19-03-2017 Overal het is goed genoeg maar het hotel regel kan nog duidelijker zijn.Lees verder

Met partner, Nov. 2015
"Fantastich super goed"over Senegambia Beach***
Groenewold

17-03-2017 alles was prima kamers goed eten zeer goed en de ligging fantastichLees verder

Kololi scoort een 7,9 uit 10, op basis van 427 reviews