6.4VoldoendeScore uit 105 reviews

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Iolida Corfu Hotel

Welkom bij ons hotel op een heuvel met een adembenemend panoramisch uitzicht op het prachtige landschap van Dassia. Op slechts 200 meter afstand vindt u het gouden strand van Dassia, terwijl het centrum van Corfu op ongeveer 8 km afstand ligt. Geniet van onze twee zoetwaterzwembaden, watersportmogelijkheden en diverse sportactiviteiten voor het hele gezin.

Iolida Corfu Hotel

De Ligging

Ons hotel ligt op een heuvel met uitzicht op het landschap van Dassia. De luchthaven Ioannis Kapodistrias ligt op 9 km afstand en is met de auto in ongeveer 15 minuten te bereiken. Het centrum van Corfu bevindt zich op 8 km afstand, terwijl het strand van Dassia op slechts 200 meter afstand ligt. U kunt gemakkelijk naar het strand en het stadscentrum met de bus die op 100 meter van het hotel stopt.

Het hotel en de faciliteiten

Het hotel beschikt over 118 kamers met airconditioning en verwarming, een balkon met uitzicht op zee en standaardvoorzieningen zoals een koelkast en Wi-Fi. Voor ontspanning zijn er twee zwembaden, een bubbelbad en een spa met massagebehandelingen. Sportliefhebbers kunnen genieten van tennis, golf, duiken, waterskiën en windsurfen. Er zijn ook activiteiten zoals fitness, tafeltennis, biljart en aerobics. Het hotel heeft een restaurant, bar, koffiehuis en biedt halfpension en all-inclusive opties aan. Parkeergelegenheid, oppasservice, fietsverhuur en zakelijke diensten zijn beschikbaar.

Eten en drinken

In ons hotel kunt u genieten van heerlijke maaltijden in het buffetrestaurant met Griekse, Mediterrane en regionale gerechten. Daarnaast zijn er een hotelbar en snackbar waar u terecht kunt voor verfrissende drankjes. Met het all-inclusive arrangement kunt u genieten van buffetontbijt, lunch en diner, evenals koffie met taart, ijs en geselecteerde lokale alcoholische en alcoholvrije dranken van 10:30 tot 23:00 uur.

Goed om te weten

Het hotel accepteert Visa en MasterCard voor betalingen. Er is een oppasservice, kinderopvang, roomservice, wasservice en muntwasserette beschikbaar. Het hotel biedt rolstoelvriendelijke faciliteiten, gezinskamers en niet-rokerskamers. Toeristenbelasting is niet inbegrepen en dient ter plaatse te worden betaald. Check-out tijd is om 12:00 uur. Het hotel biedt een businesscenter, faxdiensten, fietsverhuur en parkeergelegenheid.

Faciliteiten

Adresgegevens

49100 Moraitika, 491 00

Website

Iolida Corfu Hotel

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.