Beoordelingen Aparthotel SENTIDO Apollo Palace*****

23 augustus 2014

SENTIDO Apollo Palace*****
Beoordelingen Aparthotel SENTIDO Apollo Palace*****
Mesoggi Beach 35, GR-490 80, Messonghi

Aparthotel SENTIDO Apollo Palace scoort een 8,1 uit 10, op basis van 162 beoordelingen

1 2 3 4 5 volgende

44 beoordelingen over SENTIDO Apollo Palace*****

met oudere kinderen, aug 2014
"Leuk hotel met vriendelijke service"vertalen
Joan Scheurwegs

21-08-2014 Het is een leuk hotel voor mensen die graag rustig van een vakantie genieten. Wij waren daar met een rolstoelpatiënt en het hele hotel is daaraan aangepast. Je kon overal komen zonder problemen.
Het hotel is zeer rustig gelegen, maar in de buurt van het hotel zijn meer dan genoeg winkeltjes en barretjes om eens naartoe te gaan.
Het personeel is steeds klantvriendelijk en werkt hard. Ook aan de receptie helpen ze steeds goed en zijn ze zeer vriendelijk. Ze hebben voor een kamer gezorgd op het gelijkvloers om het ons gemakkelijk te maken.
Het eten in het restaurant is goed, maar daar kan nog meer variatie gegeven worden.
Wij hadden een net gerenoveerde kamer en deze was heel goed, wel jammer dat de airco lekte na enkele dagen.

met partner, 2014
"Een leuk hotel!"vertalen
Jolien Billen

11-08-2014 Een leuk hotel vlakbij de haven van Messonghi.
Het eten is lekker en uitgebreid, zowel 's morgens, 's middags als 's avonds.
Minpuntje: All-in niet voor alles. Voor een mojito moet je extra betalen De minibar op de kamer wordt ook enkel gevuld tegen betaling.
Over het algemeen waren we tevreden over ons verblijf in dit hotel en zullen we het zeker aan anderen aanraden!

Holiday Concierge Ingridvn, 15-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, Graag bedanken we jullie voor jullie beoordeling. We vinden het fijn te mogen lezen dat U hebt genoten van uw verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

met partner, Juli 2014
"Super goed hotel"vertalen
Kesteloot Pieter

05-08-2014 Zeer mooi hotel, goede prijs kwaliteit verhouding.
Jammer genoeg was de sport animatie em de avondshow onvoldoende.
Maar aan dit gaan ze werken want we hadden hierover een goed gesprek met de manager. Dus wij vertrouwen hen hier wel op.
Volgend jaar willen wij gerust terugkomen!!!!

Holiday Concierge Ingridvn, 11-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, We willen U graag bedanken voor uw beoordeling. We vinden het heel tof dat U hebt genoten van uw verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Dank je wel voor je feedback over de animatie, daar gaan we zeker iets aan doen. Graag verwelkomen we jullie ook volgende keer. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

met vrienden, Juli 2014
"Mooie vakantieplek met lekker eten"vertalen
Gtte Steenkiste

24-07-2014 De omgeving is rustig. Mooi strand (toch als je iets verder doorloopt), enkele winkeltjes, ... Het is zeker aan te raden om de bus te nemen om zo enkele andere plaatsen te bezoeken. Aan de rivier kan je trouwens leuke excursies boeken.

Het ontbijt is uitgebreid, maar wel altijd hetzelfde. Het middagmaal daarentegen varieert en ik heb heel hard genoten van het avondeten.

De kamer zelf is groot genoeg en mooi. Toen wij aankwamen werkte de elektriciteit niet, maar dit werd onmiddellijk opgelost. We hadden airco, maar deze werkte niet optimaal. Hoewel er elke dag werd gekuist, was er nog heel wat stof te vinden.

Ten slotte is het personeel zeer vriendelijk. De conciërge staat altijd voor je klaar als je vragen hebt. Daarbij kan de 'zingende ober' altijd een lach bij je tevoorschijn halen.

Holiday Concierge Ingridvn, 11-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling. We vinden het heel fijn dat u hebt genoten van uw vakantie in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Graag verwelkomen we u ook volgende bij ons. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

met jonge kinderen, Juli 2014
"Super vakantie"vertalen
eefje

16-07-2014 net terug van onze vakantie, top ! zeer mooi resort, heel proper en netjes, lekker eten, voor ieders wat ,genoeg variatie en zelfs glutenvrij zag ik ertussen liggen elke dag, kamers zeer mooi en kuisvrouwen doen hun job elke dag. Leuke kinderanimatie = minidisco is top! , zeer rustig gelegen en toch ook dicht bij winkeltjes, verwacht geen uitgangsbuurt, maar rust. doe zeker een uitstap om de vakantie te breken en afwisseling te hebben. dit is beslist het beste hotel van messonghi, we zagen ook andere hotels en die kwamen niet in de buurt van dit !

Holiday Concierge Ingridvn, 11-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling. We zijn echt blij te mogen lezen dat jullie een toffe vakantie hebben gehad in ons hotel SENTIDO Apollo Palace en hebben genoten van onze keuken en kinderanimatie. Graag verwelkomen we jullie nog een keer. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

met een groep, Juli 2014
"Aangenaam met kinderen"vertalen
Christophe De Bie

06-08-2014 We hebben een aangenaam verblijf gehad.

Het hotel is verdeeld in een aantal "huizen" met telkens een 6-tal kamers. Daardoor lijkt het helemaal niet druk, hoewel het hotel vol zat. De 2 zwembaden verdelen de gasten zodat het hier ook aangenaam en helemaal niet druk was.
Animatie voor zowel volwassenen als kinderen, en gegeven door toffe begeleiders.

Het buffet was uitgebreid en steeds zeer gevarieerd.

De gerenoveerde kamers waren heel verzorgd, de tuin goed onderhouden. Het hele hotel is opgebouwd met respect voor planten en dieren (bv zwaluwen ingezet tegen insecten).

Holiday Concierge Ingridvn, 11-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, We willen jullie danken voor jullie evaluatie. Erg leuk om te lezen dat jullie hebt genoten van jullie vernieuwde kamer, de groene tuin en onze keuken. Graag verwelkomen we U nog een keer in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

met jonge kinderen, Juli 2014
"Zéér leuke vakantie gehad!"vertalen
Ellen

11-07-2014 Een zeer leuk hotel! Zeker zijn prijs waard! Heel nette propere kamers, geen ongedierte! Over vliegenramen! Veel groen, plaats voor sport en spel voor de kids. Heel groot buffet in het restaurant. Voor ieder wat wils. Was wel veelal hetzelfde, maar door de enorme keuze viel dit niet zo op. Personeel deed extra moeite voor kids! Gingen choco halen omdat ze dachten het warm eten niet te lusten! Waarvoor nog eens dank! Enkel het strand viel tegen, was zand/kiezelstrand maar om in zee te gaan rotsen, wel kleine piertjes aangelegd om het te vergemakkelijken. Ook frisdrank aan zwembad was goedkoop! Restaurant was betere kwaliteit frisdrank. Dit hotel ga ik zeker aan vrienden aanbevelen!

Holiday Concierge Ingridvn, 11-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, Hartelijk dank voor jullie beoordeling. Het doet ons echt plezier om te mogen lezen dat u genoten hebt van de nette kamers, de groene tuin en het buffet in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Met veel plezier ontvangen we jullie ook een andere keer. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

met oudere kinderen, Juli 2014
"Prima hotel, een aanrader"vertalen
Jan

09-07-2014 Heel goed hotel. Goede verhouding prijs kwaliteit. Overal gratis WIFI. Twee zwembaden, niet te groot maar zeker niet te druk. Ook fijn dat er 's morgens geen "handdoeken rush" was, je vond steeds wel plaats aan een van de 2 zwembaden. Animatie was niet te veel aanwezig, maar voor een Belgian Favorites hotel mag dit ook wel in het Nederlands... Eten was goed maar mag iets gevariëerder. Spijtig dat er geen echt dorpje in de buurt ligt en strand is niet echt uitnodigend.

Holiday Concierge Ingridvn, 15-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling. Leuk dat jullie hebben kunnen genieten van onze twee zwembaden en de Wi-Fi overal. Graag verwelkomen we U nog een keer in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

met partner, Juni 2014
"Mooi hotel en ruim waardoor rustig"vertalen
paul.gelade

08-07-2014 Algemeen liggen de kamers verspreid en zijn ze vernieuwd. Geen te grote drukte. Doordacht : twee gescheiden zwembaden met voldoende ligstoelen en zelfs een stille ruimte. Tweede helft van periode werd het iets drukker en dat merkt je in het restaurant. Personeel is vriendelijk. Wat ons tegenviel is de avond-animator. Zijn shows zijn soms om te huilen en langdradig. Nadien gevolgd door klein uurtje disco avond : enkel dezelfde lijndansen en geen andere muziek.

Holiday Concierge Ingridvn, 15-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, Hartelijk dank voor jullie beoordeling, Ook dank U wel voor jullie feedback over de animatie die helpt ons om deze te verbeteren. We vinden het fijn dat U hebt genoten van uw verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

met partner, Juni 2014
"Zeer leuke vakantie!!"vertalen
Dennis

05-07-2014 We waren aangenaam verrast over de kamers omdat we er niet zo heel veel goeds over hadden gelezen. Maar alle kamers zijn nu gerenoveerd en ze zijn zeer mooi en proper. Het eten is zeer lekker en gevarieerd (En vers). Pluspunt is heel veel fruit. Hotel is rustig gelegen maar je bent op wandelafstand van winkeltjes en het strand. De animatie was minder. Niet echt op kinderen gericht en de animatoren waren Franstalig terwijl het een Belgian Favourites hotel is. Minpunten: de minibar op de kamer is gesloten, dus je kan er zelfs geen eigen flesje water in koud zetten; Katten die in het restaurant rondlopen. Niet zo heel hygiënisch. Groot pluspunt: een Vlaamse conciërge in het hotel en gratis wifi!

Holiday Concierge Ingridvn, 15-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling. Het is heel fijn dat U hebt genoten van het lekkere eten, de grote keus uit verschillende fruitsoorten en de vernieuwde kamer met gratis Wi-Fi. Graag verwelkomen we U nog een keer in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

1 2 3 4 5 volgende

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: