Beoordelingen Aparthotel SENTIDO Apollo Palace*****

20 september 2014

SENTIDO Apollo Palace*****
Beoordelingen Aparthotel SENTIDO Apollo Palace*****
Mesoggi Beach 35, GR-490 80, Messonghi

Aparthotel SENTIDO Apollo Palace scoort een 8,2 uit 10, op basis van 168 beoordelingen

1 2 3 4 5 volgende

49 beoordelingen over SENTIDO Apollo Palace*****

9,1
met partner, Aug. 2014
"Aangenaam verblijf gehad, we hebben genoten !"vertalen
Vrolix Marleen

09-09-2014 Ondanks dat het een vrij groot hotel is, heb je niet de indruk dat er veel gasten zijn, het domein is ruim en er zijn twee zwembaden. Het hotel is rustig gelegen maar je vindt er zowat alles in de buurt wat je nodig kan hebben.
We voelden ons er welkom; zeker ook door de nederlandstalige ontvangst !
Het personeel was erg behulpzaam, als je een bemerking had; probeerden ze dit op te lossen. Wij hadden een vernieuwde kamer, die zag er zeer netjes uit !

Aug. 2014
"Ongeloofelijk!"vertalen
Ingrid

31-08-2014 Een heel mooi verzorgd hotel, heel vriendelijk onthaal, nooit teveel om uitleg te geven, lekker van eten

Holiday Concierge Ingridvn, 08-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, Wat een geweldige positieve beoordeling! Dank u zeer daarvoor. Heel graag verwelkomen U nog een keer in ons hotel SENTIDO Apollo palace. Lieve groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

met partner, Aug. 2014
"Goed hotel"vertalen
mardirosian

26-08-2014 mooie,propere kamer,vriendelijke mensen

Holiday Concierge Ingridvn, 31-08-2014
Eigenaar zegt:  beste gasten, Dank je wel voor de positieve beoordeling. We vinden het fijn dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Graag verwelkomen we U nog een keer! Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

met partner, 2014
"Een leuk hotel!"vertalen
Jolien Billen

11-08-2014 Een leuk hotel vlakbij de haven van Messonghi.
Het eten is lekker en uitgebreid, zowel 's morgens, 's middags als 's avonds.
Minpuntje: All-in niet voor alles. Voor een mojito moet je extra betalen De minibar op de kamer wordt ook enkel gevuld tegen betaling.
Over het algemeen waren we tevreden over ons verblijf in dit hotel en zullen we het zeker aan anderen aanraden!

Holiday Concierge Ingridvn, 15-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, Graag bedanken we jullie voor jullie beoordeling. We vinden het fijn te mogen lezen dat U hebt genoten van uw verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Leuk hotel met vriendelijke service"vertalen
Joan Scheurwegs

21-08-2014 Het is een leuk hotel voor mensen die graag rustig van een vakantie genieten. Wij waren daar met een rolstoelpatiënt en het hele hotel is daaraan aangepast. Je kon overal komen zonder problemen.
Het hotel is zeer rustig gelegen, maar in de buurt van het hotel zijn meer dan genoeg winkeltjes en barretjes om eens naartoe te gaan.
Het personeel is steeds klantvriendelijk en werkt hard. Ook aan de receptie helpen ze steeds goed en zijn ze zeer vriendelijk. Ze hebben voor een kamer gezorgd op het gelijkvloers om het ons gemakkelijk te maken.
Het eten in het restaurant is goed, maar daar kan nog meer variatie gegeven worden.
Wij hadden een net gerenoveerde kamer en deze was heel goed, wel jammer dat de airco lekte na enkele dagen.

Holiday Concierge Ingridvn, 31-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, Heel erg bedankt voor jullie positieve beoordeling! We zijn heel blij om te lezen dat jullie genoten hebt van uw vakantie in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Graag verwelkomen we U ook nog eens een volgende keer. jullie SENTIDO Apollo Palace Team

met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldige vakantie"vertalen
Cindy

24-08-2014 Na een rit van 35 min van de luchthaven toegekomen in het hotel. Ontvangst was geweldig door de belgische concierge. Kamers waren mooi en zeer ruim. Eten was zeer gevarieerd , warm en lekker. Zwembad was in orde, keuze uit 2 mooie zwembaden, het ene iets verouderd maar ook nog OK ( wel diep) . De enige 2 min punten was de animatie, s'avond altijd hetzelfde ( bingo en minidisco) en het onderhoud op het vakantiepark ( zwembad was tiptop in orde alleen de paden vol onkruid. niet dat dit stoort maar met kleine moeite op te lossen) De all inclusive meer dan genoeg . Dranken koud en keuze genoeg.

Holiday Concierge Ingridvn, 31-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, Heel erg bedankt voor jullie positieve evaluatie en jullie feedback over de animatie en het onderhoud van onze tuinen. We vinden het dan ook heel fijn dat jullie een prachtige vakantie hebben doorgebracht in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Graag verwelkomen we jullie nog een keer! Lieve groeten jullie SENTIDO Apollo Palace Team

met partner, Juli 2014
"Super goed hotel"vertalen
Kesteloot Pieter

05-08-2014 Zeer mooi hotel, goede prijs kwaliteit verhouding.
Jammer genoeg was de sport animatie em de avondshow onvoldoende.
Maar aan dit gaan ze werken want we hadden hierover een goed gesprek met de manager. Dus wij vertrouwen hen hier wel op.
Volgend jaar willen wij gerust terugkomen!!!!

Holiday Concierge Ingridvn, 11-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, We willen U graag bedanken voor uw beoordeling. We vinden het heel tof dat U hebt genoten van uw verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Dank je wel voor je feedback over de animatie, daar gaan we zeker iets aan doen. Graag verwelkomen we jullie ook volgende keer. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

met vrienden, Juli 2014
"Mooie vakantieplek met lekker eten"vertalen
Gtte Steenkiste

24-07-2014 De omgeving is rustig. Mooi strand (toch als je iets verder doorloopt), enkele winkeltjes, ... Het is zeker aan te raden om de bus te nemen om zo enkele andere plaatsen te bezoeken. Aan de rivier kan je trouwens leuke excursies boeken.

Het ontbijt is uitgebreid, maar wel altijd hetzelfde. Het middagmaal daarentegen varieert en ik heb heel hard genoten van het avondeten.

De kamer zelf is groot genoeg en mooi. Toen wij aankwamen werkte de elektriciteit niet, maar dit werd onmiddellijk opgelost. We hadden airco, maar deze werkte niet optimaal. Hoewel er elke dag werd gekuist, was er nog heel wat stof te vinden.

Ten slotte is het personeel zeer vriendelijk. De conciërge staat altijd voor je klaar als je vragen hebt. Daarbij kan de 'zingende ober' altijd een lach bij je tevoorschijn halen.

Holiday Concierge Ingridvn, 11-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling. We vinden het heel fijn dat u hebt genoten van uw vakantie in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Graag verwelkomen we u ook volgende bij ons. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

met oudere kinderen, Juli 2014
"Super Hôtel"vertalen
frederique

24-08-2014 Nous avons passés nos vacances à l'Apollo en famille du 23juillet au 31juillet2014,tout est impeccable c'est pour cette raison que nous y sommes revenus cette année.De plus cette année les chambres ont été rénovées,très jolies.L'endroit est très bien près de la plage ainsi que des magasins.A recommander et nous y retournerons encore car l'île de Corfou est charmante ainsi que ses habitants.

Holiday Concierge Ingridvn, 31-08-2014
Eigenaar zegt:  Chers Madame, Monsieur, Merci beaucoup pour votre evaluation positive !! Nous apprécions vraiment que vous preniez le temps d'écrire votre expérience et nous sommes très heureux que vous avez trouvé votre sejour dans notre hotel SENTIDO Apollo Palace très agréable. Encore une fois, merci et à bientôt! Cordialement, votre SENTIDO Apollo Palace Team

met jonge kinderen, Juli 2014
"Super vakantie"vertalen
eefje

16-07-2014 net terug van onze vakantie, top ! zeer mooi resort, heel proper en netjes, lekker eten, voor ieders wat ,genoeg variatie en zelfs glutenvrij zag ik ertussen liggen elke dag, kamers zeer mooi en kuisvrouwen doen hun job elke dag. Leuke kinderanimatie = minidisco is top! , zeer rustig gelegen en toch ook dicht bij winkeltjes, verwacht geen uitgangsbuurt, maar rust. doe zeker een uitstap om de vakantie te breken en afwisseling te hebben. dit is beslist het beste hotel van messonghi, we zagen ook andere hotels en die kwamen niet in de buurt van dit !

Holiday Concierge Ingridvn, 11-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste gasten, Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling. We zijn echt blij te mogen lezen dat jullie een toffe vakantie hebben gehad in ons hotel SENTIDO Apollo Palace en hebben genoten van onze keuken en kinderanimatie. Graag verwelkomen we jullie nog een keer. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

1 2 3 4 5 volgende

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?