Beoordelingen Aparthotel SENTIDO Apollo Palace*****

30 juli 2014

SENTIDO Apollo Palace*****
Beoordelingen Aparthotel SENTIDO Apollo Palace*****
Mesoggi Beach 35, GR-490 80, Messonghi

Aparthotel SENTIDO Apollo Palace scoort een 8,0 uit 10, op basis van 151 beoordelingen

39 beoordelingen over SENTIDO Apollo Palace*****

7,3
7,1
9,2
met vrienden, Juli 2014
"Mooie vakantieplek met lekker eten"vertalen
Gtte Steenkiste

24-07-2014 De omgeving is rustig. Mooi strand (toch als je iets verder doorloopt), enkele winkeltjes, ... Het is zeker aan te raden om de bus te nemen om zo enkele andere plaatsen te bezoeken. Aan de rivier kan je trouwens leuke excursies boeken.

Het ontbijt is uitgebreid, maar wel altijd hetzelfde. Het middagmaal daarentegen varieert en ik heb heel hard genoten van het avondeten.

De kamer zelf is groot genoeg en mooi. Toen wij aankwamen werkte de elektriciteit niet, maar dit werd onmiddellijk opgelost. We hadden airco, maar deze werkte niet optimaal. Hoewel er elke dag werd gekuist, was er nog heel wat stof te vinden.

Ten slotte is het personeel zeer vriendelijk. De conciërge staat altijd voor je klaar als je vragen hebt. Daarbij kan de 'zingende ober' altijd een lach bij je tevoorschijn halen.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Super vakantie"vertalen
eefje

16-07-2014 net terug van onze vakantie, top ! zeer mooi resort, heel proper en netjes, lekker eten, voor ieders wat ,genoeg variatie en zelfs glutenvrij zag ik ertussen liggen elke dag, kamers zeer mooi en kuisvrouwen doen hun job elke dag. Leuke kinderanimatie = minidisco is top! , zeer rustig gelegen en toch ook dicht bij winkeltjes, verwacht geen uitgangsbuurt, maar rust. doe zeker een uitstap om de vakantie te breken en afwisseling te hebben. dit is beslist het beste hotel van messonghi, we zagen ook andere hotels en die kwamen niet in de buurt van dit !

met jonge kinderen, Juli 2014
"Zéér leuke vakantie gehad!"vertalen
Ellen

11-07-2014 Een zeer leuk hotel! Zeker zijn prijs waard! Heel nette propere kamers, geen ongedierte! Over vliegenramen! Veel groen, plaats voor sport en spel voor de kids. Heel groot buffet in het restaurant. Voor ieder wat wils. Was wel veelal hetzelfde, maar door de enorme keuze viel dit niet zo op. Personeel deed extra moeite voor kids! Gingen choco halen omdat ze dachten het warm eten niet te lusten! Waarvoor nog eens dank! Enkel het strand viel tegen, was zand/kiezelstrand maar om in zee te gaan rotsen, wel kleine piertjes aangelegd om het te vergemakkelijken. Ook frisdrank aan zwembad was goedkoop! Restaurant was betere kwaliteit frisdrank. Dit hotel ga ik zeker aan vrienden aanbevelen!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Prima hotel, een aanrader"vertalen
Jan

09-07-2014 Heel goed hotel. Goede verhouding prijs kwaliteit. Overal gratis WIFI. Twee zwembaden, niet te groot maar zeker niet te druk. Ook fijn dat er 's morgens geen "handdoeken rush" was, je vond steeds wel plaats aan een van de 2 zwembaden. Animatie was niet te veel aanwezig, maar voor een Belgian Favorites hotel mag dit ook wel in het Nederlands... Eten was goed maar mag iets gevariëerder. Spijtig dat er geen echt dorpje in de buurt ligt en strand is niet echt uitnodigend.

met partner, Juni 2014
"Mooi hotel en ruim waardoor rustig"vertalen
paul.gelade

08-07-2014 Algemeen liggen de kamers verspreid en zijn ze vernieuwd. Geen te grote drukte. Doordacht : twee gescheiden zwembaden met voldoende ligstoelen en zelfs een stille ruimte. Tweede helft van periode werd het iets drukker en dat merkt je in het restaurant. Personeel is vriendelijk. Wat ons tegenviel is de avond-animator. Zijn shows zijn soms om te huilen en langdradig. Nadien gevolgd door klein uurtje disco avond : enkel dezelfde lijndansen en geen andere muziek.

"Zeer leuke vakantie!!"vertalen
Dennis

05-07-2014 We waren aangenaam verrast over de kamers omdat we er niet zo heel veel goeds over hadden gelezen. Maar alle kamers zijn nu gerenoveerd en ze zijn zeer mooi en proper. Het eten is zeer lekker en gevarieerd (En vers). Pluspunt is heel veel fruit. Hotel is rustig gelegen maar je bent op wandelafstand van winkeltjes en het strand. De animatie was minder. Niet echt op kinderen gericht en de animatoren waren Franstalig terwijl het een Belgian Favourites hotel is. Minpunten: de minibar op de kamer is gesloten, dus je kan er zelfs geen eigen flesje water in koud zetten; Katten die in het restaurant rondlopen. Niet zo heel hygiënisch. Groot pluspunt: een Vlaamse conciërge in het hotel en gratis wifi!

met oudere kinderen, Juni 2014
"Vriendelijk hotel met héérlijke keuken."vertalen
Boucqué Lieve

03-07-2014 Prima hotel met een héérlijke en gevarieerde keuken, de sous-chef spreekt de klanten persoonlijk aan om feedback te krijgen.
Excellente receptie met een uitmuntende concièrge die zeer klantgericht is.
De accomodatie van de zeer mooie vernieuwde kamers is niet geschikt voor 3 volwassenen maar maximaal voor 2 volw en 1 jonger kind (te klein sofabed, niet voldoende opbergruimte en beperkte beweegruimte.
De massages die worden aangeboden zijn top! De therapeute bespreekt eventuele problemen met kennis van zaken en de massage op zich beantwoord exact aan het gevraagde; wel iets te duur naar mijn oordeel.
De avondanimatie in het hotel is spijtig genoeg basic en gericht op een ouder publiek. Er wordt niet geïnvesteerd in professionele animatoren of artiesten wat voor een vijfster toch maar triestig is, temeer dat in de onmiddellijke omgeving voor jongeren niet echt veel te beleven valt.

"Mooie vakantie plaats"vertalen
Etienne Van As

22-06-2014 Knap hotel.
Mooi vernieuwde kamers, gelegen dichtbij het strand van een hemelsblauwe zee.

"Fantastische vakantie gehad"vertalen
dirk en christiane

19-06-2014 Zijn juist terug thuis van een fantastische 10 daagse vakantie in Sentido Apollo Palace. Zeer aangename ontvangst bij aankomst, drankje en uitleg in het Nederlands. De kamer was zeer goed in orde met inloopdouche alles tiptop in orde, het eten was héél lekker en zo veel afwisseling voor elk wat wils. De animatie was ook goed en ze zijn niet opdringerig. Dank zij Kathy en haar goede uitleg hebben we mooie plaatsen gezien, zeker een aanrader.

alleenreizend, Juni 2014
"Wat goed was bleef ..."vertalen
Luc Verhulst

17-06-2014 Ik was voor de vierde (deze keer uitzonderlijk alleen) te gast in dit hotel. Ik vond het altijd al een toffe plek om te vertoeven. Vriendelijk en hulpvaardig personeel, prachtig onderhouden domein en sinds de instap van de Sentido-groep een fantastisch renovatie project. De reeds aangepakte kamers zijn zonder meer juweeltjes. De ligging blijft voor mij het ideaal: vrij rustige buurt en toch in een wip aan het strand en het centrum. De restauratie blijft gewoon goed maar niet overweldigend (misschien iets meer variatie). De ideale uitvalbasis voor verkenning van het liefrijk eiland.Ik beschik steeds over een wagen voor de hele vakantieperiode. Apollo Palace blijft en wordt meer en meer een place to be, wat ook de verzuurde meerwaardezoekers mogen beweren. Ik kom vanzelfsprekend nog terug.

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?