Beoordelingen Aparthotel SENTIDO Apollo Palace *****

31 oktober 2014

SENTIDO Apollo Palace*****
Beoordelingen Aparthotel SENTIDO Apollo Palace*****
Mesoggi Beach 35, GR-490 80, Messonghi

De beste prijzen en last minutes voor Aparthotel SENTIDO Apollo Palace***** bij:

51 beoordelingen over SENTIDO Apollo Palace*****

9,1
Taal:
Gezelschap:

hôtel de charme et de qualitévertalen

Leempoels Marc zondag 21 september 2014

Notre très agréable au SENTIDO Apollo palace (hôtel que nous recommandons vivement). 3ième séjour !
Une semaine de rêves, 100 % de satisfaction, voilà en bref le résumé de notre séjour. Le complexe hôtelier est vaste, avec deux piscines, des bungalows disséminés dans un cadre de verdure.
Une partie de plage est réservée pour l’hôtel avec transats et parasols (payant) bien espacés avec une vue superbe sur la baie.
Les chambres sont supers! Modernes et bien agencées, elles sont vastes, propres.
Tout était à la hauteur de nos attentes, infrastructure, logement, service, cuisine variée avec un choix et une fraîcheur exemplaire.
Chaque jour, le Chef propose une soirée à thèmes (cuisine grecque, de Corfou, de la mer etc…)
Le personnel est serviable, disponible, sympathique et toujours prêt à rendre service avec le sourire.
Merci à tout le personnel qui chaque jour donne le meilleur pour offrir entière satisfaction aux clients.

Gereisd Met partner in Sept. 2014

Reactie
Chers Madame, Monsieur, Quelle évaluation extraordinaire ! Merci beaucoup pour votre feedback très positif. Avec grand plaisir nous aimerions de vous accueillir encore une fois dans notre hôtel SENTIDO Apollo Palace. Cordialement, votre SENTIDO Apollo Palace Team

Had anders verwacht na het lezen van beoordelingenvertalen

massenot loriane zondag 28 september 2014

Kan het niet begrijpen dat dit hotel 8.2 heeft. Weinig of geen variatie bij het avondeten,vis gedeeltelijk gebakken. Enkel ontbijt was lekker maar dan waren er zoveel wespen dat je niet rustig kon eten. Heb niets tegen katten(heb zelf thuis) maar als ze hun behoefte doen in de plantenbak in restaurant...spijtig dat ik mijn fototoestel niet bij had. Kamer werden heel oppervlakkig gepoetst. Had een glas laten vallen in badkamer de 2de dag van ons verblijf...glasscherven lagen er nog bij ons vertrek. Mijn asbak werd in tuin geledigd. Wat ook niet vermeld werd is dat je dagelijks 6€ moet betalen aan strand voor 2 strandstoelen en parasol. We waren een beetje teleurgesteld over het hotel daar we altijd 4 sterren nemen om juist het "ietsje meer" te hebben. Dit is een les voor ons dat je dus niet altijd moet afgaan van wat op zoover staat.

Gereisd Met partner in Sept. 2014

Reactie
Beste gasten, We willen U danken voor uw beoordeling. We vinden het dan ook heel spijtig dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen in ons hotel SENTIDO Apollo Palace en danken U ook voor de constructieve feedbacks in verband met de kamer en het restaurant. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

Aangenaam verblijf gehad, we hebben genoten !vertalen

Vrolix Marleen dinsdag 9 september 2014

Ondanks dat het een vrij groot hotel is, heb je niet de indruk dat er veel gasten zijn, het domein is ruim en er zijn twee zwembaden. Het hotel is rustig gelegen maar je vindt er zowat alles in de buurt wat je nodig kan hebben.
We voelden ons er welkom; zeker ook door de nederlandstalige ontvangst !
Het personeel was erg behulpzaam, als je een bemerking had; probeerden ze dit op te lossen. Wij hadden een vernieuwde kamer, die zag er zeer netjes uit !

Gereisd Met partner in augustus 2014

Reactie
Beste gasten, Ten eerste heel erg bedankt voor het schrijven van deze review. Dit wordt zeer door ons gewaardeerd. Daarnaast ook heel fijn om te lezen dat u het hotel als prettig heeft ervaren en ons personeel beloond om hun uitstekende service. Nogmaals bedankt en wij hopen u in de toekomst nogmaals in SENTIDO Apollo Palace te mogen ontvangen. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

ongeloofelijk!vertalen

Ingrid zondag 31 augustus 2014

Een heel mooi verzorgd hotel, heel vriendelijk onthaal, nooit teveel om uitleg te geven, lekker van eten

Gereisd in augustus 2014

Reactie
Beste gasten, Wat een geweldige positieve beoordeling! Dank u zeer daarvoor. Heel graag verwelkomen U nog een keer in ons hotel SENTIDO Apollo palace. Lieve groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

goed hotelvertalen

mardirosian dinsdag 26 augustus 2014

mooie,propere kamer,vriendelijke mensen

Gereisd Met partner in augustus 2014

Reactie
beste gasten, Dank je wel voor de positieve beoordeling. We vinden het fijn dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Graag verwelkomen we U nog een keer! Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

Een leuk hotel!vertalen

Jolien Billen maandag 11 augustus 2014

Een leuk hotel vlakbij de haven van Messonghi.
Het eten is lekker en uitgebreid, zowel 's morgens, 's middags als 's avonds.
Minpuntje: All-in niet voor alles. Voor een mojito moet je extra betalen De minibar op de kamer wordt ook enkel gevuld tegen betaling.
Over het algemeen waren we tevreden over ons verblijf in dit hotel en zullen we het zeker aan anderen aanraden!

Gereisd Met partner in 2014

Reactie
Beste gasten, Graag bedanken we jullie voor jullie beoordeling. We vinden het fijn te mogen lezen dat U hebt genoten van uw verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

Leuk hotel met vriendelijke servicevertalen

Joan Scheurwegs donderdag 21 augustus 2014

Het is een leuk hotel voor mensen die graag rustig van een vakantie genieten. Wij waren daar met een rolstoelpatiënt en het hele hotel is daaraan aangepast. Je kon overal komen zonder problemen.
Het hotel is zeer rustig gelegen, maar in de buurt van het hotel zijn meer dan genoeg winkeltjes en barretjes om eens naartoe te gaan.
Het personeel is steeds klantvriendelijk en werkt hard. Ook aan de receptie helpen ze steeds goed en zijn ze zeer vriendelijk. Ze hebben voor een kamer gezorgd op het gelijkvloers om het ons gemakkelijk te maken.
Het eten in het restaurant is goed, maar daar kan nog meer variatie gegeven worden.
Wij hadden een net gerenoveerde kamer en deze was heel goed, wel jammer dat de airco lekte na enkele dagen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Reactie
Beste gasten, Heel erg bedankt voor jullie positieve beoordeling! We zijn heel blij om te lezen dat jullie genoten hebt van uw vakantie in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Graag verwelkomen we U ook nog eens een volgende keer. jullie SENTIDO Apollo Palace Team

Geweldige vakantievertalen

Cindy zondag 24 augustus 2014

Na een rit van 35 min van de luchthaven toegekomen in het hotel. Ontvangst was geweldig door de belgische concierge. Kamers waren mooi en zeer ruim. Eten was zeer gevarieerd , warm en lekker. Zwembad was in orde, keuze uit 2 mooie zwembaden, het ene iets verouderd maar ook nog OK ( wel diep) . De enige 2 min punten was de animatie, s'avond altijd hetzelfde ( bingo en minidisco) en het onderhoud op het vakantiepark ( zwembad was tiptop in orde alleen de paden vol onkruid. niet dat dit stoort maar met kleine moeite op te lossen) De all inclusive meer dan genoeg . Dranken koud en keuze genoeg.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Reactie
Beste gasten, Heel erg bedankt voor jullie positieve evaluatie en jullie feedback over de animatie en het onderhoud van onze tuinen. We vinden het dan ook heel fijn dat jullie een prachtige vakantie hebben doorgebracht in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Graag verwelkomen we jullie nog een keer! Lieve groeten jullie SENTIDO Apollo Palace Team

Super goed hotelvertalen

Kesteloot Pieter dinsdag 5 augustus 2014

Zeer mooi hotel, goede prijs kwaliteit verhouding.
Jammer genoeg was de sport animatie em de avondshow onvoldoende.
Maar aan dit gaan ze werken want we hadden hierover een goed gesprek met de manager. Dus wij vertrouwen hen hier wel op.
Volgend jaar willen wij gerust terugkomen!!!!

Gereisd Met partner in juli 2014

Reactie
Beste gasten, We willen U graag bedanken voor uw beoordeling. We vinden het heel tof dat U hebt genoten van uw verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Dank je wel voor je feedback over de animatie, daar gaan we zeker iets aan doen. Graag verwelkomen we jullie ook volgende keer. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

Mooie vakantieplek met lekker etenvertalen

Gtte Steenkiste donderdag 24 juli 2014

De omgeving is rustig. Mooi strand (toch als je iets verder doorloopt), enkele winkeltjes, ... Het is zeker aan te raden om de bus te nemen om zo enkele andere plaatsen te bezoeken. Aan de rivier kan je trouwens leuke excursies boeken.

Het ontbijt is uitgebreid, maar wel altijd hetzelfde. Het middagmaal daarentegen varieert en ik heb heel hard genoten van het avondeten.

De kamer zelf is groot genoeg en mooi. Toen wij aankwamen werkte de elektriciteit niet, maar dit werd onmiddellijk opgelost. We hadden airco, maar deze werkte niet optimaal. Hoewel er elke dag werd gekuist, was er nog heel wat stof te vinden.

Ten slotte is het personeel zeer vriendelijk. De conciërge staat altijd voor je klaar als je vragen hebt. Daarbij kan de 'zingende ober' altijd een lach bij je tevoorschijn halen.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Reactie
Beste gasten, Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling. We vinden het heel fijn dat u hebt genoten van uw vakantie in ons hotel SENTIDO Apollo Palace. Graag verwelkomen we u ook volgende bij ons. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team
1 2 3 4 5 6 volgende
Aparthotel SENTIDO Apollo Palace scoort een 8,2 uit 10, op basis van 170 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?