Beoordelingen Aparthotel SENTIDO Apollo Palace*****

6,5
6,4
6,5
met partner, Sept. 2013
"Bij herhaling: dik in orde"vertalen
LUCAS T

14-1-2014 Apollo is, tegen klagers in, een tof resort. Geef een eurootje meer uit voor een toffe kamer en neem kamer en ontbijt als't eten je niet aanstaat. Dit voorjaar ga ik terug. t Is trouwens de perfecte uitvalsbasis om te trippen rond het eiland. Gezellig en knus dorpje. Op een minuutje kuieren tot het lintvormig strand. Toffe restaurantjes en bars pal aan zee.

met vrienden, Sept. 2013
"Zeer aangename vakantie"vertalen
Marie-Anne

16-9-2013 Apollo Palace Messonghi is een zeer goed hotel met een prachtige tuin en zwembaden die goed onderhouden wordt , wat anderen ook beweren , vriendelijk personeel , lekker eten met veel keuze elke dag , veel verse groenten ,vers fruit , lekkere dessertjes.
Ontbijt is ook zeer lekker met keuze aan beleg in overvloed , het brood en koffiekoeken zeer vers , nog warm soms.
Kamers in groene rustige omgeving, wat verouderd maar zeer proper , elke dag gepoetst en handdoeken ververst , lakens werden ook ververst.
Voor ons , zeer aangenaam verblijf !!

met vrienden, Sept. 2013
"ZEER AANGENAME VAKANTIE GEHAD !!!"vertalen
katrien

16-9-2013 Wij hebben begin september een week gelogeerd in apollo palace en zijn heel tevreden over dit hotel . wij vinden sommige kritieken onterecht ! Het eten was ok en de kamer was proper . Gelegen dicht bij het kleine gezellige strandje van messonghi en op 10 minutjes wandelen naar het strand van moraitiki dat wat groter is . Om de omgeving te verkennen is een huurwagen ideaal.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Goed voor 1keer"vertalen
jaak van den eynde
3,0

1-9-2013 Bij aankomst 22/08 s'middags geen kamer beschikbaar, eerst gaan eten !
Buffet s'middags nog erger dan het avond eten, op de eerste dag ook geen handdoeken meer beschikbaar!
Mooie tuin qua beplanting maar slecht onderhouden, ofwel hoog gras of geen gras. Kamer zeer basic, airco kon op maar alleen af door de zekering af te zetten, gordijnen hingen boven half los, licht badkamer en deur stuk, werden wel elke dag gepoetst en propere handdoeken.
Buffet miniem, altijd kip varken worst en 2x lever, een simpel buffet dit drie keer per dag. Snacks aan zwembad ondermaats, lag in zeer vettige bakjes,de hygiene was overal maar zus en zo.
We hadden op dag 1al geprobeert om naar een ander hotel over te boeken, dit zou ons een dikke 500euro extra kosten, dus zijn we gebleven!
Besluit, Corfu zeer mooi, hotel amper een drie sterren waard, in verhouding een dure vakantie!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Leuke vakantie"vertalen
Fam. Heyde

6-8-2013 Eind juli waren wij 10 dagen in dit hotel. Bij aankomst Nederlandstalige ontvangst. Gezellig hotel met heel verzorgde tuin. Kamers zijn basic maar alles is aanwezig. Badkamers zijn aan vernieuwing toe. Handdoeken beschikbaar aan zwembad tegen waarborg. Het eten is voldoende gevarieerd. Dagelijks werd iets anders aangeboden van vlees/vis en ook dagelijks variatie in de warme en koude groenten. Pasta die over was van 's middags wordt hergebruikt in een koude pasta voor 's avonds. Das positief. Avondanimatie is niet goed, enkel de kinderdisco was een groot succes. Op 21 juli werd er voor de Belgen een toffe dag georganiseerd met 's avonds een uitstap naar Corfu-stad. Een aanrader ! Ook de fakkeltocht is de moeite. Corfu is een mooi eiland. Het is natuurlijk Grieks, wat wil zeggen dat niet alles piekfijn ligt langs de weg... Het is zeker de moeite om de jeepsafari te boeken en het binnenland in te trekken. Wij hadden een leuke vakantie maar was wel eerder aan de dure kant.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Niet meer dan 3 sterren waard"vertalen
Prosmans
5,0

28-7-2013 Dit hotel is zeker geen 4* De bediening is bijna niet bestaand in het restaurant. Eten is niet slecht maar slechts plain. Kamers zeer basic met veel mankementen. Ligbedden zijn nooit vrij en niet voldoende. Reeds om 9 uur liggen op alle stoelen een handdoek en niemand in het zwembad zelf te bespeuren. Softdrinks is spuitwater en met wat geluk toch een smaakje. Witte wijn amper gekoeld. All in is helaas het extra geld niet waard. Hier keer ik met mijn gezin niet terug.

met jonge kinderen, Juli 2013
"één keer is genoeg."vertalen
ken_van_den_berghe
4,0

20-7-2013 We hebben dit hotel last minute geboekt aan de helft van de prijs. Meer zouden we er echt niet voor wllen betalen want dit is het echt niet waard. De kamers zijn verouderd,badkamer vol schimmel,hier en daar wat amateuristisch opknapwerk, niet mooi afgewerkt .
De matrassen waren vuil, je voelde de veringen erdoor,de hoofdkussens waren versleten,vol bobbels.En dit was geen promokamer!
Het eten was ook niet lekker, elke dag hetzelfde, alle overschotten werden samen in gerechten verwerkt, geen voldoende aanvulling,vele dingen stonden lang leeg.De groenten waren uitgedroogd.Sla zag bruin......
Mooie zwembaden en goed onderhouden tuinen en leuke speeltuin voor de kinderen.
Animatie trok op niet veel, zeer amateuristisch!!! en geen nederlandstalige animatie zoals werd beloofd!

met partner, Juni 2013
"één keer geen tweede keer"vertalen
ingrid coppieters
4,0

5-7-2013 Het hotel is mooie gelegen in het groen de kamers waren verouderd maar wel elke dag gepoetst dat is een plus punt. Het meeste personeel heel vriendelijk. Veel Franstalige het animatie team niet zo goed . Het eten elke morgen het zelfde en het was altijd lauw of koud nooit eens in die week dat wij er waren eens iets warm het eten is geen 4sterren waard hoogstens een 3. Corfu is een mooie eiland maar veel plekken waar het vuil zo op straat ligt en ook veel leegstaande winkels.

met partner, Mei 2013
"Heel toffe vakantie gehad!!"vertalen
Vergaelen Gerda

23-5-2013 Hotel, zwembaden en tuin heel mooi, lekker eten met veel variatie, kamers beetje verouderd maar zeker netjes.
All in drinken slechts tot 23u ipv 1u vermeld in brochure touroperator.
Reisbegeleider Toon heeft heel goed zijn best gedaan om uitstapjes voor ons te regelen: fakkeltocht, fietstocht en terrasjeswandeling.
Het was onze eerste ervaring met Belgian favourits en dat is heel goed meegevallen, we zullen bij onze volgende vakantie daar zeker rekening mee houden!
Groot minpunt: de animatie van het hotel was ronduit slecht, Angelo is een belachelijk macho-type, Bobo en Sofie waren wel vriendelijk maken moeten onderdanig luisteren naar Angelo!!!

met jonge kinderen, 2013
"Goed hotel !"vertalen
Tanja

16-3-2013 Wij hadden een weekje Apollo Palace geboekt met onze twee kinderen van 5 en 8. Beetje bang vertrokken na sommige commentaren hier te lezen, maar eens aangekomen bleek dit ongegrond. Het hotel is netjes alsook de mooie tuin. De kamer is inderdaad een beetje verouderd (vooral de badkamer) maar aangezien deze dagelijks werd gepoetst en we propere handdoeken en lakens kregen vonden wij dit best ok! Enige minpuntje misschien,we hadden weinig opbergruimte, met slechts 1 kleine kast was dit wat moeilijk.Ook hadden we tot s'nachts vaak lawaai van een bar iets verderop. Qua eten, veel variatie en best lekker. Het restaurant oogt soms wat rommelig maar de bediening was dan weer zeer goed. Personeel ook heel vriendelijk en behulpzaam, 1 dame aan de receptie spreekt ook Nederlands. De animatie s'avonds was echter niet zo bijzonder, dit is wel wat jammer voor een Belgian Favourites hotel. Voor de rest hadden wij hier een zeer leuke vakantie en ook de kindjes hadden het enorm naar hun zin!!

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?