Beoordelingen Aparthotel Miramare Resort (Village + Villas)****

23 juli 2014

Miramare Resort (Village + Villas)****
Beoordelingen Aparthotel Miramare Resort (Village + Villas)****
Gargadoros, GR-72100, Agios Nikolaos

Aparthotel Miramare Resort (Village + Villas) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 48 beoordelingen

7 beoordelingen over Miramare Resort (Village + Villas)****

6,6
6,3
5,7
met oudere kinderen, Aug. 2013
"Fijne vakantie gehad"vertalen
Christel

31-08-2013 Net terug van een week Miramare Luxury resort. Wij boeken een suite (zonder zwembad) met zeezicht. De kamer was zeer ruim, met salon , ruim terras en een aparte badkamer en douche. Het uitzicht over de baai was schitterend. Wij zaten pal aan 1 van de 3 zwembaden. Daar hadden we altijd voldoende plaats en ligbedjes. Het strand is enkele 100 m verderop en veel drukker. Het eten was eerder beperkt in keuze maar niet slecht. S' avonds was het lekker buiten zitten met uitzicht op de baai. Inderdaad zoals eerdere bemerking was er weinig tot geen animatie. s'avonds was er een DJ in de bar maar verder niets. Voor Griekse avond was het een weinig bijbetalen maar deze was wel gezellig met live muziek en dans. Wij betaalden voor dit hotel met all-in formule en suite veel minder dan de resorts van dezelfde stijl in Turkije . Bovendien kan je op Kreta leuke daguitstappen maken en is een all-in niet echt een vereiste vind ik. Wij hadden het naar onze zin.

met een groep, Juli 2013
"TOTAAL geen animatie !!"vertalen
Franky
4,0
4,0

02-08-2013 Onze reis werd ingezet, de vlucht die uren verlaat werd, doordat het huidige vliegtuig stuk was, het 2e vliegtuig nog in onderhoud was . Dus de dag erna pas om 6h30 in het hotel . De eerste indruk was zeer povertjes, geen kruiers, die na +24uur wakker te zijn de bagage naar de kamer brachten . All-in is geen echte all-in ; pas vanaf 11h00, kan je koffie of frisdranken / water verkrijgen, ervoor is betalen ! Ook stipt 23h00 is het gedaan en betalen . Wens je mee te doen met een thema avond in een ander restaurant van het hotel is het betalen 10€/man + ja hoor de drank nog eens extra betalen . Totaal geen animatie, waren bij begin seizoen problemen met het normale animatie team, dus nu geen ! Wij hebben verdorie wel geboekt voor animatie, het stond in de brochure en op internet met 4 van de 6 vakjes dus meer dan goed aangeduid ! Helaas niets, niets voor de kinderen, geen mini disco, totaal niets . Dus plezier in de stad gaan zoeken, wat de prijs extra hoger maakte !

met partner, Sept. 2010
"Aanrader bezoek oost en zuid/oost Kreta"vertalen
erik biesemans

01-10-2010 rustig, goed gelegen (bezoek oost en zuid/oost Kreta) mooi, luchtig en modern ingericht hotel (4* waardig zonder enige "chichi") op amper 10 min wandelafstand van Agios; sprookjesachtig panaroma op quasi de volledige baai, en steeds in het vizier bij ontbijt, dinner, bar en de meeste kamers; kamers verouderd doch zeer proper en goede bedden; afwisselende en verzorgde, smaakvolle keuken zonder aanschuiven! ; aangenaam rustig zwembad dit vooral door het ontbreken van enige animatie (weer een plus punt !); ideaal hotel voor 30+ tot 65j (trappen !)

met partner, Sept. 2010
"Erg mooi en goed verzorgd hotel"vertalen
Roger Schmitz

10-10-2010 Het is een erg mooi en goed verzorgd hotel.
Het personeel is erg vriendelijk.
De mooie baai is bijna overal zichtbaar.
De buffetten zijn super uitgebreid en elke dag anders, zelfs als je 14 dagen hebt geboekt.
Er zijn alleen erg veel trapjes, dus niet echt iets voor minder validen.
De kamers zijn basic maar goed.
Er mag wel iets beter gepoetst worden.
Maar als je een auto wilt huren neem de moeite en ga de stad in.
Die afzetter bij de receptie is dubbel zo duur, zelfs na de zogenaamde korting die hij op zijn calculator berekend.

met partner, Sept. 2007
"MOOIE LIGGING"vertalen
vandemaele willy

23-10-2008 Hotel heeft een heel mooie ligging, prachtig zicht vanuit de kamers, kamers zijn verouderd eveneens de badkamer(zelfs geen shampoo of doucheschuim), zeker geen 4 sterren.
ontbijtbuffet en avondbuffet zijn goed, vriendelijk personeel. Niet aan te raden voor mensen die niet goed te been zijn, niveauverschillen en enorm veel trappen te doen. Hebben auto gehuurd om de prachtige omgeving te verkennen.Hotel is wel iets afgelegen, 30 minuten wandelen naar centrum

met partner, Apr. 2007
Chris en Agnes
5,0
2,0
2,0

25-06-2007 Bij aankomst was onze kamer nog niet klaar. Niet erg, we kregen in afwachting een drankje aangeboden door de enorm vriendelijke receptioniste. Terwijl we ons in de bar vergaapten aan het werkelijk fenomenale uitzicht, beleefden we ons eerste, en meteen ook ons laatste WAW- moment. We hadden een superieure kamer geboekt met 21 inch TV en CD-speler, maar toen we op onze kamer kwamen was hier niets van terug te vinden. Het meubilair was vreselijk verouderd, de badkamer dringend aan een opknapbeurt toe,... enfin, het uitzicht was prachtig. Toen we ons beklag maakten aan de receptie dat we niet de kamer hadden die we gevraagd hadden, werd dat weggelachen, maar als troostprijs kregen we dan toch een CD-speler. Eerste nacht, onweer! Electriciteitskast knetterde, vonken sprongen eruit, slapeloze nacht! Volgende dag algemene electriciteitspanne: liften buiten dienst, noodgedwongen koud candle-light dinner, op de tast terug naar de kamer. Een vreselijk hotel, maar het uitzicht is prachtig !!!

alleenreizend, Juni 2006
Nancy Willeme

18-07-2006 Ik ben van 11 juni 2006 tot 22 juni 2006 naar Miramare geweest. Schitterend hotel, de service was prima alleen de kamers vielen wat tegen. Deze waren vrij sober en de airconditioning werkte de laatste dagen niet wat wel heel warm was. Er is op elke kamer wel een ijskastje en Satelite-TV. De weg naar Agios Nikolaos is 10 minuutjes dus dat valt best wel mee. Voor mensen die slecht te been zijn is het echter beter om een ander hotel te kiezen gezien de vele trappen, of een kamer zo dicht mogelijk bij het hoofdgebouw te vragen. Het eten was zeer gevarieerd en heel lekker! Een echte aanrader dus!

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?