5,5
6,4

27 jun 2019

Gouves
6,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gouves bij :

66 Accommodaties Griekenland, Kreta, Gouves

Reviews van accommodaties in Gouves

Met vrienden, Juli 2019
"Perfect fijn personeel. fijne"over Gouves Bay****
petra beemsterboer

12-07-2019 goed,hotelkamer,eten perfect, chloor gooien in de avond storend zere ogen, hoesten. maar verder top we hebben genotenLees verder

Met partner, Juli 2019

02-07-2019 Iedereen is heel vriendelijk, barman Antonius is de max!!Lees verder

Met partner, Juni 2019
"Fantastisch Hotel"over Vasia Royal
Marc & Monique

20-06-2019 We verbleven hier 1 week. Bij aankomst om 23 uur werden we heel vriendelijk ontvangen en kregen we nog een warme maaltijd aangeboden.
Mooie kamers...Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Gouves? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Gouves scoort een 6,6 uit 10, op basis van 267 reviews