Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 59
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Knossos Beach****
Beoordelingen Hotel Knossos Beach****
P.O.Box 1177, GR-71500, Kokkini Chani
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Knossos Beach**** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Knossos Beach**** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

14 beoordelingen over Knossos Beach****

beoordelingen in taal:
met partner, Aug. 2011
"Goede reis"vertalen
Kaat
5,0
4,0

5-9-2011 Knossos Beach is een erg verzorgd hotel. Wij hadden een standaard kamer, deze was echter geen 4 sterren waard. (15m²) Als je er naartoe zou gaan, raad ik de bungalows aan.
Het hotel ligt helemaal langs de zee, overal had je prachtige zichten.
Zowel het strand als het zwembad waren goed verzorgd. Erg vriendelijk personeel.

Kokkini Chani is een lange straat, niet erg aantrekkelijk. Elke 10 minuten vliegt er een vliegtuig over, maar dit wordt je snel gewoon en het stoorde me niet echt.

Een aanrader is het restaurant Swell. Voor €20 p.p. hebben we een driegangen menu gegeten en lekkere wijn gedronken en dit met een prachtig zicht op de zee.

Er was ook een miniclub voor de kinderen. Animatie voor volwassenen was er ook.

Op de website zien de foto's er echt prachtig uit, in werkelijkheid ziet het er anders uit. Maar het is nog steeds een knap hotel. De zonnenbedden met luifel op het strand kosten wel €27 per dag!!

Een leuke vakantie, enkel spijtig van de kamers.

met oudere kinderen, Juli 2011
"Waar je ook bent altijd zicht op de zee!!"vertalen
josje

31-7-2011 Wij hebben met twee kinderen in een bungalow seaview gezeten. deze bungalow stond niet meteen aan de zee maar in de tweede rij. Ook dan nog mooi zeezicht. Wij vonden het een paradijsje. Veel wit en blauw met roze bloemen. Het strand is zalig, de zee loopt heel langzaam af en geen kei te zien!! Altijd genoeg bedjes, ook bij het zwembad. Het zwembad is niet groot maar wel leuk om in te zwemmen. Bij het zwembad ook een heel mooi zicht op de zee. Eten is lekker en genoeg keuze. Je kunt buiten eten en dan een prachtig uitzicht hebben op de zee. Ook zonsondergang tijdens het eten. Als je van de zee houdt moet je hier heen gaan! De nederlanders hebben dit paradijsje nog niet ontdekt. Vooral fransen.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Leuke vakantie in Knossos Beach!"vertalen
Raf Van Brussel

29-7-2011 Een weekje all inclusive geboekt voor ons gezin, bestaande uit twee volwassenen en twee dochters. Vlotte vlucht, snelle transfer naar het hotel, uiterst vriendelijke ontvangst door PR verantwoordelijke Franco. Upgrade van kamer gekregen, mooi strand, privé bedjes, lekker eten en ongelooflijk vriendelijk personeel. Klein detail : wij waren een etui met enkele nintendo ds spelletjes erin vergeten op de kamer bij vertrek. Men heeft mij opgebeld van het hotel om dit te melden en twee weken later kreeg ik dit netjes thuis bezorgd. Met dank aan Franco. Aanrader!

met partner, Juni 2011
"Genoten van een zalige huwelijksreis!"vertalen
Dennis

7-8-2011 Een aangenaam hotel met een ideale ligging aan het strand en zee. Door de afzonderlijke bungalows straalt dit hotel rust en kalmte uit, en heb je weinig last van andere gasten. Alles is netjes verzorgd, proper, de tuintjes worden mooi onderhouden. De kamers zijn proper en goed in orde.
Ook de service van het hotel is prima. Het enige nadeel dat we ondervonden waren de -naar onze mening - te harde matrassen. Nadat we dit aan de balie gemeld hadden, kregen we binnen het half uur een 4-tal extra donsdekens die men netjes onder het hoeslaken op de matrassen aanbracht, zodat dit snel verholpen was.
Ook het overige personeel was zeer vriendelijk, de bediening in het restaurant vlekkeloos, en al het personeel, van de kuisvrouw en de kelners tot de staf-medewerkers en balie bedienden kon voldoende talen (frans/engels/duits/grieks/...) om ten allen tijden met alles verder te helpen.

met partner, Mei 2011
"Geweldig!!!"vertalen
Tom en Angelique va...

15-5-2011 Het hotel Knossos Beach, is fantastich. Wij zijn hier nu 2 maal geweest. Het is een familie hotel met goede, behulpsaam en zeer vriendelijk personeel. Met 2 lekkere zwembaden en een heerlijk strand met veel ruimte. Meer dan genoeg bedden. En het eten is werkelijk heerlijk. Ons advies is lekker naar toe gaan, en je hebt en heerlijke vakantie. Veel plezier Angelique en Tom van Norden

alleenreizend, Sept. 2010
"Relaxe plek"vertalen
rachel de groot

31-10-2010 mooi hotel en vriendelijk personeel. Niet speciaal geschikt voor kinderen. Rustig strand met voldoende gratis strandbedden en goed eten.

met jonge kinderen, Sept. 2010
"Mooi hotel"vertalen
sarah brinkman

31-10-2010 hotel ligt aan mooi aangelegd (privestrand). Het eten is goed. De kamers zijn schoon. Vriendelijk personeel.

met partner, Sept. 2010
"Mooiste vakantie ooit"vertalen
Ostendaise

23-6-2011 Wij zijn vorig jaar in september naar Knossos Beach gegaan. We hadden een kamer met seaview besteld, maar omdat het die week rustig was in het hotel, kregen we een upgrade naar seafront. Bij aankomst om 23u kregen we een goed gevuld bord met koude groenten, verschillende soorten vlees en vis en brood. Als je een kamer met seafront hebt, zit je letterlijk bijna met je voeten in de zee. I.t.t. anderen op dit forum hadden wij GEEN last van vliegtuigen. De all-in is ruim voldoende, genoeg keuze aan dranken en er zijn de hele dag door verscheidene snacks. Het bungalowconcept is mooi uitgewerkt, je hebt geen last van andere hotelgasten en de verschillende 'straatjes' geven een aangename, intieme sfeer. Het personeel is supervriendelijk. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken, vragen worden onmiddellijk beantwoord en lunchpakketten of vervoer worden ook met de glimlach geregeld. Enig minpuntje is dat de mooie strandbedden op foto's enkel voor gasten met suite zijn.

met jonge kinderen, Juni 2010
"Heerlijk hotel, pracht uitzicht"vertalen
Peter en Vicky van ...

22-8-2010 Het Knossos Beach Hotel in Kokkini Chani ligt direct aan de Middellandse Zee en biedt een prachtig uitzicht vanuit de kamers en het restaurant. Het zeer vriendelijke personeel doet al het mogelijke om het je naar de zin te maken en je een onvergetelijke vakantieweek te bezorgen. Het is jammer dat het hotel in de aanvliegroute van de lokale luchthaven ligt, maar vreemd genoeg ben je je daar al snel niet eens meer van bewust. De onvergetelijke indruk die het uitzicht, de gastvrijheid en de luxe van het immense privé-strand je bieden, doet de aanvankelijke terughoudendheid als sneeuw voor de zon verdwijnen. Een echte aanrader, in het bijzonder ook voor kinderen !!!

met jonge kinderen, Sept. 2009
"Fantastische bestemming"vertalen
tanja

7-12-2009 We hebben het erg naar ons zin gehad hier! We hebben een bungalow geboekt met een geweldig uitzicht op het strand. De hotelkamers zijn als een Grieks dorp, witte bungalows met allerlei bloemen omgeven.

Het strand is ook erg mooi, met schoon zeewater, zonnebedden en een goede service. De mensen zijn erg vriendelijk en 24 h p dag beschikbaar. We hebben de meeste tijd doorgebracht op het strand met de kids (3 en 5 jaar) en we zijn er erg blij mee. Het Pavillon is geweldig om te relaxen.

Het personeel is meer dan vriendelijk, ik heb me niet vaak zo confortabel gevoeld als met deze medewerkers. Ze zullen je altijd helpen; met de check in desk, het restaurantpersoneel, de schoonmaaksters en alle anderen leken wel een big family.
Als er al iets op aan te merken valt, dan is het het buffet-style-maaltijd. Ze hebben lekkere Griekse specialiteiten, maar hier short het aan formaliteit.

Schroom niet om Knossos Beach te bezoeken.

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?