Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 155
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Macaris (Beach) Suites & Spa***
Beoordelingen Hotel Macaris (Beach) Suites & Spa***
Stamathioulaki, 74100, Rethymnon (Platanes)

Hotel Macaris (Beach) Suites & Spa scoort een 8,1 uit 10, op basis van 55 beoordelingen
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Macaris (Beach) Suites & Spa*** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Macaris (Beach) Suites & Spa*** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

1 2 3 4 5 6 volgende

55 beoordelingen over Macaris (Beach) Suites & Spa***

met jonge kinderen, Juli 2013
""Uitzonderlijke service, sfeer en gastvrijheid""vertalen
Gino Goossens

05-08-2013 LET OP! Dit hotel heeft een zeer grondige renovatie ondergaan en onderstaande reviews zijn absoluut niet meer van toepassing. Hotel is vergelijkbaar (beter) met SENTIDO Aegean Pearl Hotel & Resort waar wij twee jaar geleden verbleven. Een warm welkom maakt altijd een uitstekende eerste indruk en bij het ​​Macaris Hotel dit is onderdeel van hun cultuur. De familiekamer is zeer ruim opgezet en heeft het meest betoverende uitzicht op de middellandse oceaan dat je je kunt voorstellen. Veel van de andere hotels hebben een drukke en luidruchtige boulevard voor de deur. De kamer is volledig uitgerust, erg ruim, veel extra luxe accenten zoals een jacuzzi en een groot balkon met lounge set. De kamers worden elke dag grondig schoongemaakt en men doet zelfs de afwas als je deze een keer hebt laten staan. Niets dan lof voor het bijzonder service gerichte en gastvrije personeel. Wij zullen dit hotel absoluut bij onze vrienden en familie aanraden voor een trip naar Kreta. Wij voelden ons er thuis!

met partner, Sept. 2008
"Prima hotel"vertalen
p.c van de lagemaat

15-09-2008 prima hotel, twee weken geweest. Trappen naar de ingang is veel maar wel goed te doen.
Kamer netjes, werd elke dag prima schoongemaakt, schone handdoeken en lakens.
Prima eten, mooie uitzicht op zee en je had geen last van het verkeer.
naar Rethymnon lopen is zeer goed te doen. gezellig stadje.
Een aanrader

met partner, Sept. 2008
"Prima hotel, zeker een aanrader!"vertalen
Th.Suijkerbuijk en ...

07-09-2008 Eerste nacht kamer met uitzicht op dak. Volgende
morgen kregen we kamer met zeezicht.
De toegang via 78 treden of steile helling is een
groot probleem, jammer! Verder hebben we hier een uitstekende vakantie gehad en komen hier zeker terug!

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Macaris (Beach) Suites & Sp...

met partner
"Super hotel En leuke vakantie gehad"vertalen
Sabrina en Jimmy

26-08-2008 Ik ben hier geweest in augustus;we hebben een super vakantie gehad.
Eten was goed en lekker maar wat weinig variatie.
Kamer was ook in orde,altijd goed zuiver.Zwembad was super.
Hotel was goed gelegen en naar de stad wandelen was 15minuten dus goed te doen.Er waren wel veel trapjes maar dat is goed voor je beenspieren,en je bent zo boven.Heb het echt naar mijn zin gehad en ga zeker een keer terug.

met partner
"Degelijk hotel met prachtig uitzicht"vertalen
E & J

10-08-2008 14 dagen in dit hotel geweest. Kamer aan renovatie toe, kleine badkamer, mooi uitzicht. Werd wel goed schoongehouden. Ligging is ongunstig t.o.v. het centrum en strand(is wel super!). Te ver en verschrikkelijke route(verkeer, etc.).Het eten was ok, ontbijt en diner echter weinig variatie.Zwembad is goed, echter ligbedjes worden avond ervoor gereserveerd, irritant!Aanrader is Chania(haven).Kortom goed hotel met wat minpunten.

"Zeer goed tot uitstekend!!!!"vertalen
H v/d Want

08-09-2008 nergens geen klachten over alles tot volle tevredenheid,enige minpuntje zou kunnen zijn de trap vanaf de weg naar boven,super eten en super personeel.elke dag schone lakens! en handdoeken.
Bij aankomst na 24.00 uur werd nog even een pizza gebaaken om de honger te stillen.
super uitzicht vanaf het barretje(buiten) op het verlichte fort.gewoon super.

alleenreizend, Aug. 2008
"Goed verzorgd, fijn hotel,op de verkeerde plek"vertalen
M.van der Weijden
5,0

07-09-2008 Eenmaal binnen kwam je in een oase van rust, maar om daar te komen moest je eerst een beetje dood gaan. Met bijna 40o al die trappen op was niet fijn. In de kamer was het prima maar deed je de deur open en op het balkon had je toch wel last van het verkeer dat toch wel dag en nacht doorging. Jammer was dat het ''echte strand'' een paar kilometer verderop lag. Strand voor de deur stelde niet veel voor.

"Super vakantie"vertalen
patricia

27-08-2008 Prachtig uitzicht vanaf de kamer en heb geen fabriek gezien! Behalve een oud gebouw met een toren, maar ja op Kreta moet je niet verwachten dat alles nieuw is!! Het zwembad was groot genoeg en er waren genoeg bedjes. Wel te weinig parasols! Een heerlijke klein strandje bij een echte beachclub5 min. lopen naar links van het hotel. Bedjes met een parasol 3 euro per dag! Het eten was niet grandioos en je moet van pasta houden, maar wat er was was heerlijk en goed!
De sfeer moet je zelf maken en dat was toen ik er was uitmuntend!!!!! Heel jammer dat dit hotel verbouwd wordt en je er niet meer heen kan zonder 200 euro per nacht te betalen of een appartementje te kopen. Ik had namelijk graag terug gegaan!! En wat sabrin zegt over de trapjes dat klopt inderdaad! Dat was wel een hele klim en je moet die klim zelf maken met je koffers, want de bus stopt beneneden. Echt een aanrader en ook voor alleenreizenden. Prijs is heel goed!!

met partner, Aug. 2008
"Goed hotel"vertalen
Peter Beekman

24-08-2008 De bediening tijdens het eten was heel onpersoonlijk, er was eigenlijk geen contact en alleen mannen moesten 's avonds een lange broek aan tijdens het eten terwijl de ober die dat vertelde de hele tijd kauwgom aan het kauwen was. Verder was het eten wel heel goed, maar was niet echt gezellig, geen mogelijkheid voor buiten zitten enzo, je zat in een soort kelder. Rest was prima.

met partner, Juli 2008
"Mooi middenklasse Grieks hotel"vertalen
Leonie en Merien

07-08-2008 Macaris beach ligt een stukje buiten het centrum. Jammer is dat je via een drukke weg moet die in slechte staat is (voor kinderen niet geschikt, ong. 15 min. lopen). Je kunt ook langs de zee lopen waar een smal voetpad ligt (ong. 20-25 min. lopen). Een taxi kost 5 euro (alles in rethymnon kost 5 euro).
Verder is het hotel en zwembad zoals verwacht goed te noemen. De kamers zijn ouderwets en klein, een verschil met de uitstraling van het hotel. Iedere dag schone handdoeken en bedden opgemaakt (1x p.w. schone lakens). De schoonmaak is slecht, zonder slippers heb je vieze voeten.
Wij hebben geen gebruik gemaakt van het diner maar de lunch op het dakterras is goed. Volgens de locals is macaris een van de beste hotels in rethymnon (de griekse standaard is niet zo hoog als onze standaard). Wil je een luxer hotel dan vind je dat alleen buiten rethymnon bij de bekende ketens. Wil je een hotel in/bij rethymnon met een goed zwembad dan is Macaris ondanks wat minpuntjes toch de beste keuze!

1 2 3 4 5 6 volgende

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: