Beoordelingen Appartement Irida**

Irida**
Beoordelingen Appartement Irida**
Kanavos 2, GR-70007, Stalis / Stalida

Appartement Irida scoort een 7,7 uit 10, op basis van 28 beoordelingen
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Irida** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Irida** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

28 beoordelingen over Irida**

6,8
6,7
beoordelingen in taal:
met vrienden, Juni 2014
"Super gezellig appartementen complex!"vertalen
Alynne
Hoeveelheid ruimte

08-07-2014 De accommodatie ziet er ontzettend knus en gezellig uit! Je kunt er overal heerlijk zitten, eten of bij het strand liggen. Het personeel is heel erg aardig en altijd in voor een praatje als u daar zin in heeft. De ligging van Irida is ook niet verkeerd, de appartementen liggen dicht bij de zee en het gezellige stadje Stalis. De appartementen zijn sober, maar het is een goede kwaliteits-prijs verhouding. Irida is een echte aanrader!

met partner, Mei 2014
"Blijft uitstekend voor ons!"vertalen
Marion
Hoeveelheid ruimte

23-06-2014 Voor het 5e jaar geweest. Nogal wat veranderingen deze keer. Nieuw gesloten restaurant, prima in het voor- en najaar. Mooi gedaan! Hotelkamers voor half pension gasten, zien er goed uit! Appartementen blijven sober ingericht, maar voldoen. Keuken uitstekend, bar super gezellig. Eigenaar Makis blijft een geweldige vent en zijn medewerkers, George, Katarina en Emily in een woord geweldig. Erg gastvrij, maar je moet er natuurlijk wel voor openstaan. Waar die slechte beoordelingen vandaan komen, mij een raadsel. Hou er rekening mee, je bent in Griekenland en daarbij, zeker niet in een 5 sterren resort. Gewoon lekker, gastvrij Grieks. Geniet ervan dan komt het zeker goed. Ben je er al vaker geweest, Clio vind je in het centrum van Stallis met een eigen zaakje. Zeker bezoeken, dat stelt ze zeer op prijs!

met partner, Okt. 2013
"Leuk voor een keer !"vertalen
Jan
Hoeveelheid ruimte

03-11-2013 Complex ziet er aardig uit, omgeving valt een beetje tegen. Ligt aan een drukke weg tussen Hotels en andere Appartementen. Personeel is wel aardig en behulpzaam. Prijs / kwaliteit komt redelijk overeen. Wij zaten in Appartement nr: 5 .Accomodatie heeft een restaurant, maar viel ons tegen (als je aan het voorgerecht zat kwam meteen het hoofdgerecht, en was dus koud als je er aan begon. Staat van de kamers is redelijk. Bij ons een keer p/w schone handdoeken, toilet papier moesten we zelf om vragen en de toilet emmer werd ook een maal per week geleegd ! Voor kinderen weinig vertier op het zwembad na.

met vrienden, Sept. 2013
"Voor ons nooit meer"vertalen
visser
4,0
2,0
Hoeveelheid ruimte

17-09-2013 De twee kamer app. zijn absoluut ongeschikt voor 4 oudere volwassenen
in de woonkamer/keuken bedjes voor kinderen.onvolledig keukeninventaris, een eettafel van 60 cm doorsnede,1 pan en koekenpan bijna geen glazen. Terras van 1 meter breed (appartement 1) met een tafel van 40 cm diam. en drie stoelen.Badkamer is 1,50 x 1,20 cm je kunt er onmogelijk douchen zonder alles onder water te zetten. Volgens touroperator handdoekwissel 3 keer, bedlinnen 2 keer en schoonmaken 4 keer per week. Wij zijn hier 10 dagen geweest en alles is 2 keer gedaan, ook het legen van toiletpapier emmer.Tot 0400 uur keiharde muziek en luidruchtige gasten, ons appartement lag 4 meter van restaurant en bar.
Eigenaar is bij kennismaking erg aardig maar als je iets vraagt b.v. een pan of glazen gebeurd er niets, ook als je niets aan de bar besteld of je eet er niet wordt hij met de dag onvriendelijker. Een glaasje Raki, of meloen hebben wij niet gezien. Hou rekening met trappetjes, het geheel is rolstoel ongeschikt.

Sept. 2013
"Kon beter dit jaar"vertalen
ingrid
Hoeveelheid ruimte

01-10-2013 Wij waren daar voor de 2e keer,alles was ok alleen cleo was onvriendelijk en negerde je totaal,als je iets wilde bestellen.Voor de rest als je maar genoeg uitgeeft zijn ze allemaal vriendelijk.Volgend jaar misschien toch iets anders zoeken.

met vrienden, Aug. 2013
"Mooie ligging maar iets te ver van een goed strand"vertalen
Hanneke
Hoeveelheid ruimte

31-08-2013 Wij zijn net 1 dag terug van een 10 daagse vakantie met een ander stel in appartement Irida in Stalis. Wij vonden deze accommodatie gelijk lijken op de foto's die op de site vermeld staan. Het ziet er gezellig en netjes uit.
Wel is het zo dat de afstanden m.b.t. het strand, de supermarkt en de pinautomaat niet correct vermeld staan. Een goed strand is al gauw zo'n 20 min. lopen. De stranden die vermeld staan op de site behoren tot een all inclusive resort zonder strand en ligbedden.
Onze kamers waren netjes en werden elke 3 dagen schoongemaakt. Dit was allemaal prima! Het eten was goed maar niet bijzonder.
Appartement Irida ligt in Stalis wat een gezellige boulevard heeft met verschillende leuke restaurantjes. Ook ligt het dichtbij chersonissos en Malia waar je met 10 min. zit met de taxi of met de plaatselijke bus.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Heerlijk"vertalen
Chris
Hoeveelheid ruimte

12-09-2013 Wat hebben we weer een top vakantie gehad bij Makis, clio, Kelly en George en niet te vergeten de hond Sisi. waren hier voor de tweede keer en voelde werkelijk aan of we weer thuis kwamen. Kinderen werden weer ontvangen alsof het eigen familie was en wij ook. George kan heerlijk koken en de buiten keuken is echt een aanwinst. Appartementen zelf blijven eenvoudig maar voldoende, zelf koken blijft onhandig maar is te doen. Wij hebben weer een heerlijke vakantie gehad en gaan zeker nog eens een keer terug.

met partner, Mei 2013
"Best place in Greece"vertalen
Terry Whitter
Hoeveelheid ruimte

14-06-2013 You can only be impressed when you arrive the pool area is so inviting and the bar/restaurant is not to be missed, the food is great and the service is first class. The apartments are located in a quite spot just outside stalis but there could be a little noise from the side road, but you soon get used to it. The accommodation is typically Greek but there is plenty of room, they are clean and maid service is three times a week. Kleo, Makis and Kelly look after you like family and you feel at home the minute you walk through the gate. Please do not be put of by bad comments the irida are the best apartments in greece

met partner, Mei 2013
"Weer geweldig !!!!!!!"vertalen
Marion van de Goor
Hoeveelheid ruimte

14-06-2013 We zijn hier nu al voor de 4e keer geweest en het blijft geweldig! Zo gastvrij, zo vriendelijk, we blijven terugkomen. Volgend jaar weer. We werden super ontvangen. Onze welgemeende dank aan Makis en Clio, Kelly, George en Emily die onze vakantie weer onvergetelijk hebben gemaakt. Kamers blijven sober ingericht, maar voldoende, netjes en schoon. Kleinschalig complex, dit maakt het extra aantrekkelijk, je kent elke vakantiegast, je maakt gemakkelijk contact. Kookkunst van Makis en George uitmuntend en apart. Zeer aan te bevelen! Hoe dan ook, wij hebben wederom genoten en gaan heel graag terug.

met partner, Aug. 2012
"PRIMA"vertalen
Jon
3,0
Hoeveelheid ruimte

09-09-2012 Net terug uit Kreta. Wij zijn vakantiegangers die geen hoge eisen stellen. Het appartement was super schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig! Oké het is sober, maar wat verwacht je voor deze prijs. De "tuin"is erg gezellig en het eten erg lekker. Met name Mats is een hele goede gastheer en hij doet alles voor je. Wij hebben veel leuke mensen ontmoet en erg gezellig gehad. Sisi, de hond, wilde ik het liefst meenemen.

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?