Beoordelingen Appartement Irida**

24 april 2014

Irida**
Beoordelingen Appartement Irida**
Kanavos 2, GR-70007, Stalis / Stalida
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Irida** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Irida** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

26 beoordelingen over Irida**

6,7
6,6
beoordelingen in taal:
met partner, Okt. 2013
"Leuk voor een keer !"vertalen
Jan
Hoeveelheid ruimte

3-11-2013 Complex ziet er aardig uit, omgeving valt een beetje tegen. Ligt aan een drukke weg tussen Hotels en andere Appartementen. Personeel is wel aardig en behulpzaam. Prijs / kwaliteit komt redelijk overeen. Wij zaten in Appartement nr: 5 .Accomodatie heeft een restaurant, maar viel ons tegen (als je aan het voorgerecht zat kwam meteen het hoofdgerecht, en was dus koud als je er aan begon. Staat van de kamers is redelijk. Bij ons een keer p/w schone handdoeken, toilet papier moesten we zelf om vragen en de toilet emmer werd ook een maal per week geleegd ! Voor kinderen weinig vertier op het zwembad na.

met vrienden, Sept. 2013
"Voor ons nooit meer"vertalen
visser

17-9-2013 De twee kamer app. zijn absoluut ongeschikt voor 4 oudere volwassenen
in de woonkamer/keuken bedjes voor kinderen.onvolledig keukeninventaris, een eettafel van 60 cm doorsnede,1 pan en koekenpan bijna geen glazen. Terras van 1 meter breed (appartement 1) met een tafel van 40 cm diam. en drie stoelen.Badkamer is 1,50 x 1,20 cm je kunt er onmogelijk douchen zonder alles onder water te zetten. Volgens touroperator handdoekwissel 3 keer, bedlinnen 2 keer en schoonmaken 4 keer per week. Wij zijn hier 10 dagen geweest en alles is 2 keer gedaan, ook het legen van toiletpapier emmer.Tot 0400 uur keiharde muziek en luidruchtige gasten, ons appartement lag 4 meter van restaurant en bar.
Eigenaar is bij kennismaking erg aardig maar als je iets vraagt b.v. een pan of glazen gebeurd er niets, ook als je niets aan de bar besteld of je eet er niet wordt hij met de dag onvriendelijker. Een glaasje Raki, of meloen hebben wij niet gezien. Hou rekening met trappetjes, het geheel is rolstoel ongeschikt.

Sept. 2013
"Kon beter dit jaar"vertalen
ingrid
Hoeveelheid ruimte

1-10-2013 Wij waren daar voor de 2e keer,alles was ok alleen cleo was onvriendelijk en negerde je totaal,als je iets wilde bestellen.Voor de rest als je maar genoeg uitgeeft zijn ze allemaal vriendelijk.Volgend jaar misschien toch iets anders zoeken.

met vrienden, Aug. 2013
"Mooie ligging maar iets te ver van een goed strand"vertalen
Hanneke
Hoeveelheid ruimte

31-8-2013 Wij zijn net 1 dag terug van een 10 daagse vakantie met een ander stel in appartement Irida in Stalis. Wij vonden deze accommodatie gelijk lijken op de foto's die op de site vermeld staan. Het ziet er gezellig en netjes uit.
Wel is het zo dat de afstanden m.b.t. het strand, de supermarkt en de pinautomaat niet correct vermeld staan. Een goed strand is al gauw zo'n 20 min. lopen. De stranden die vermeld staan op de site behoren tot een all inclusive resort zonder strand en ligbedden.
Onze kamers waren netjes en werden elke 3 dagen schoongemaakt. Dit was allemaal prima! Het eten was goed maar niet bijzonder.
Appartement Irida ligt in Stalis wat een gezellige boulevard heeft met verschillende leuke restaurantjes. Ook ligt het dichtbij chersonissos en Malia waar je met 10 min. zit met de taxi of met de plaatselijke bus.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Heerlijk"vertalen
Chris
Hoeveelheid ruimte

12-9-2013 Wat hebben we weer een top vakantie gehad bij Makis, clio, Kelly en George en niet te vergeten de hond Sisi. waren hier voor de tweede keer en voelde werkelijk aan of we weer thuis kwamen. Kinderen werden weer ontvangen alsof het eigen familie was en wij ook. George kan heerlijk koken en de buiten keuken is echt een aanwinst. Appartementen zelf blijven eenvoudig maar voldoende, zelf koken blijft onhandig maar is te doen. Wij hebben weer een heerlijke vakantie gehad en gaan zeker nog eens een keer terug.

met partner, Mei 2013
"Best place in Greece"vertalen
Terry Whitter
Hoeveelheid ruimte

14-6-2013 You can only be impressed when you arrive the pool area is so inviting and the bar/restaurant is not to be missed, the food is great and the service is first class. The apartments are located in a quite spot just outside stalis but there could be a little noise from the side road, but you soon get used to it. The accommodation is typically Greek but there is plenty of room, they are clean and maid service is three times a week. Kleo, Makis and Kelly look after you like family and you feel at home the minute you walk through the gate. Please do not be put of by bad comments the irida are the best apartments in greece

met partner, Mei 2013
"Weer geweldig !!!!!!!"vertalen
Marion van de Goor
Hoeveelheid ruimte

14-6-2013 We zijn hier nu al voor de 4e keer geweest en het blijft geweldig! Zo gastvrij, zo vriendelijk, we blijven terugkomen. Volgend jaar weer. We werden super ontvangen. Onze welgemeende dank aan Makis en Clio, Kelly, George en Emily die onze vakantie weer onvergetelijk hebben gemaakt. Kamers blijven sober ingericht, maar voldoende, netjes en schoon. Kleinschalig complex, dit maakt het extra aantrekkelijk, je kent elke vakantiegast, je maakt gemakkelijk contact. Kookkunst van Makis en George uitmuntend en apart. Zeer aan te bevelen! Hoe dan ook, wij hebben wederom genoten en gaan heel graag terug.

met partner, Aug. 2012
"PRIMA"vertalen
Jon
Hoeveelheid ruimte

9-9-2012 Net terug uit Kreta. Wij zijn vakantiegangers die geen hoge eisen stellen. Het appartement was super schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig! Oké het is sober, maar wat verwacht je voor deze prijs. De "tuin"is erg gezellig en het eten erg lekker. Met name Mats is een hele goede gastheer en hij doet alles voor je. Wij hebben veel leuke mensen ontmoet en erg gezellig gehad. Sisi, de hond, wilde ik het liefst meenemen.

met een groep, 2012
"Geen idee waar die hoge score vandaan komt"vertalen
D
Hoeveelheid ruimte

21-8-2012 Irida scoort hoog op zoover, maar geen idee hoe dit mogelijk is, alles is slecht onderhouden en zelfs het zwembad is smerig en slecht onderhouden, ondanks dat de schoonmaakster hard werkt is het aantal keren dat ze komt erg weinig, soms moet je vijf à zes dagen met dezelfde handdoeken doen. De mieren lopen in de wasbakken en koken kun je beter niet proberen. het aangezicht bij de bar/zwembad ziet er leuk uit, maar daar heb je het ook mee gehad. De eigenaren zijn idd alleen vriendelijk als je veel bij ze besteed, anders laten ze je volledig links liggen. De genoemde afstanden kloppen zeker niet, naar het strand, supermarkt,Chersonisos en zelfs Stalis is een flinke wandeling, enige strand dichtbij is van Nana beach, maar daar betaal je als niet gast van Nana beachhotel 10 euro voor een bedje en een parasol, dus dan toch maar in de benen naar Stalis waar je voor 4 euro twee bedjes en een parasol hebt. Kortom de score zou wat ons betreft een 3 mogen zijn en is niet voor herhaling vatbaar!

met partner, 2012
"Viel tegen"vertalen
Petra
5,0

16-8-2012 Irida staat verkeerd op de plattegrond vermeld. Het zit op de grens van Stalis en Chersonissos en niet in het centrum. Het gewone strand is op 1,5 km. Bij Irida wordt slecht schoon gemaakt. Wc papier mag je niet in de wc gooien. Na 1 week zit de prullenbak echt wel vol. Mensen gingen zelf de vuilnis maar weg brengen maar dit ging ons te ver. 1 week met dezelfde handdoeken is ook niet echt fris. De eigenaren zijn geweldig als je geld bij ze besteed en anders zijn ze niet zo vriendelijk. Een ei koken lukt nog net in je app.. Het bij te boeken ontbijt bestaat uit 2 plakken wit brood, jam, vruchtenlimonade en koffie of thee. Ik zelf zou dit appartement niet aan raden. Of je bent van plan veel tijd door te brengen bij het zwembad en veel eten en drinken te bestellen dan schijn je zeer in de watten gelegd te worden. Maar ben je een strandmens dan zou ik een appartement in het centrum van Stalis boeken.

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?