7.5GoedScore uit 8 reviews

Over Kalogria Beach Appartementen

Op zoek naar een zonovergoten uitje met een vleugje avontuur? Kalogria Beach Appartementen biedt het allemaal. Met een prachtig zwembad en de nabijheid van het strand als kroonjuwelen, verzekert dit verblijf je van een onvergetelijke vakantietijd. Ontspan onder de zon, duik in verfrissende wateren en laat de alledaagse stress ver achter je!

Kalogria Beach Appartementen

De Ligging

De exacte locatiegegevens en transportmogelijkheden rond Kalogria Beach Appartementen, evenals informatie over de omgeving, stranden, het stadscentrum en bezienswaardigheden, inclusief de afstand tot de dichtstbijzijnde luchthaven, zijn niet beschikbaar in de verstrekte bronnen. Zonder specifieke details kunnen we geen accurate beschrijving geven over hoe je er komt of wat er in de nabije omgeving te vinden is.

Het hotel en de faciliteiten

Kalogria Beach Appartementen verwelkomt vakantiegangers met open armen en een scala aan faciliteiten om van te genieten. Ons vriendelijke receptiepersoneel staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden. Veiligheid en gemak worden gegarandeerd met diensten als een kluis, wasservice en een kapper. Blijf verbonden met onze kosteloze Wi-Fi, ontdek lokale bezienswaardigheden via onze tourdesk of huur een fiets om de omgeving op eigen houtje te verkennen. Voor boodschappen of een souvenir kun je terecht in onze supermarkt en winkels. Kinderen kunnen hun energie kwijt op de speelplaats terwijl je zelf ontspant in onze prachtige tuin. Gratis parkeren is beschikbaar voor iedereen die met de auto komt. Voor ontspanning en plezier biedt het hotel een buitenzwembad met een waterglijbaan en zwembadbar, naast een zonneterras met ligstoelen en parasols. Sportliefhebbers kunnen zich uitleven met activiteiten zoals fietsen, tennis, en nog veel meer. Het wellnessgedeelte en de live entertainmentopties zorgen ervoor dat er altijd iets te doen is.

Eten en drinken

In Kalogria Beach Appartementen zorgen we ervoor dat je smaakpapillen net zo verwend worden als jijzelf. Ons restaurant en bar bieden heerlijke maaltijden en verfrissende drankjes. Kies voor all-inclusive en geniet van extra lekkernijen, inclusief snacks en een breed assortiment aan zowel alcoholische als alcoholvrije dranken. Begin de dag met een energiek ontbijt, en laat je voor lunch en diner verrassen door ons afwisselende buffet. Speciale dieetwensen? Glutenvrije maaltijden en vegetarische opties zijn beschikbaar op aanvraag. Mis ook zeker het live cooking niet voor een unieke culinaire ervaring.

Goed om te weten

Houd er rekening mee dat onze pakketreizen niet standaard geschikt zijn voor personen met een mobiliteitsbeperking. Indien je specifieke behoeften hebt, informeer dan vooraf naar de mogelijkheden. De toeristenbelasting en eventuele klimaattoeslagen zijn nog niet inbegrepen en dien je ter plekke te voldoen. Sommige faciliteiten zijn tegen betaling en kunnen mogelijk niet het hele jaar geopend zijn vanwege het weer, het seizoen, onderhoud of bezetting.

Faciliteiten

• Direct aan het strand

Contactgegevens

Adresgegevens

Stoupa Mess­nia, GR-24024

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.