5,6
Stranden

18 jul 2019

Kolymbia
6,6
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Kolymbia? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Kolymbia aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kolymbia bij :

34 Accommodaties Griekenland, Rhodos, Kolymbia

Reviews van accommodaties in Kolymbia

Met jonge kinderen, Juli 2019
"Goed hotel"over Mikri Poli****
Andy Ceyssens

13-07-2019 Goed, kindvriendelijk hotel. Vriendelijke service en uitnodigende animatie zonder opdringerig te zijn.Lees verder

Met partner, Juni 2019
Vangenechten Joris

12-07-2019 Hotel Niriidies Kolymbia:
Goed hotel met zeer vriendelijk personeel en een goede gevarieerde keuken behalve wat betreft nagerechtjes.
Men zal je...Lees verder

Met partner, Juli 2019
"Fantastisch"over SENTIDO Port Royal Villas & Spa*****
Ronny Dooms

08-07-2019 Top Hotel fijne medewerkers aan de balie ,behulpzaam correct top aan de bar en fijne medewerkers aan het buitenzwembad ,handdoeken service enz...Lees verder

Met partner, Juni 2019
"Wij komen zeker terug!"over SENTIDO Port Royal Villas & Spa*****
Wendy Cuyt

02-07-2019 Kamer: wij hadden een kamer gevraagd met douche apart omdat ik het moeilijk heb om in en uit een bad te geraken en mijn moeder ook. Die hebben we...Lees verder

Alleenreizend, Juni 2019
Marian

01-07-2019 Het hotel ligt iets verder van het strand dan aangegeven. Maar het busje, al is het een oud ding, rijdt je keurig heen en terug.
Het eten is elke...Lees verder

Kolymbia scoort een 6,6 uit 10, op basis van 189 reviews