Beoordelingen Hotel Konstantin Beach***

5,2
Konstantin Beach***
Beoordelingen Hotel Konstantin Beach***
Alykes, Alykes
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Konstantin Beach*** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Konstantin Beach*** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

5 beoordelingen over Konstantin Beach***

9,2
6,8
7,3
5,2
beoordelingen in taal:
Aug. 2013
"Никогда не приезжайте в этот отель!!!!"vertalen
Ирина
2,0
4,0
2,0

26-8-2013 "Константин Бич отель" в Аликесе - это семейный отель, т.е. его держит греческая семья. Вся эта семья в полном составе сидит за столами и лежит на лежаках, пьет и ест за ваш счет. Кондиционер - 8 евро в сутки, жара сильная. Еды НЕТ. Мы истратили на путевку кучу денег, чтобы кушать макароны и картошку фри. Детям младше 3 лет, делать там вообще нечего. Табличек "Не беспокоить" нет, т.ч. будьте готовы, что после одного стука откроется дверь, успейте накрыться. Делать в отеле нечего. От купания в бассейне мой ребенок покрылся красными пятнами. И не только мой, девочке одной вызывали врача даже. Вообщем это самый кошмарный отдых в моей жизни!!!!

met partner, Sept. 2012
"GEWELDIG/FANTASTISCH"vertalen
Vakantieganger

12-9-2012 Fantastisch hotel een plek om zeker weer terug te komen, heel erg schoon aan het strand, personeel vriendelijk. Eigenaar maakt graag een praatje en ze heeft ons zelfs met haar eigen auto meegenomen toen wij haar in het dorp tegen kwamen. Ontbijt is zeker niet slecht en je kan diner(buffet) er ook bij boeken. Hebben wij niet gedaan want in het dorp zijn genoeg restaurantjes. Schoonmaak van de kamers elke dag verwisselen van handdoeken en lakens 2 keer per week.

met partner, Sept. 2012
"Perfecte plek om een week te relaxen"vertalen
À.b.

11-9-2012 Super gelegen, direct aan zee. Mooi, schoon zwembad. Het gehele hotel ziet er goed onderhouden uit. Zeer vriendelijke eigenaren, behulpzaam met alles en niets is te veel.

met partner, Aug. 2012
"Fantastisch Hotel"vertalen
A.R. Niehot

4-9-2012 Een heel fijn hotel met een perfecte ligging, aan de zee en op loopafstand van Alykes.
Eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam.
In directe omgeving veel leuke restaurantjes.
Onze voorkeur Pondarosa, Apollo ( tegenover het hotel) en Paolo waar ook de lokale bevolking
komt eten ( kom wel na 21.00 uur dan is het gezellig, Grieken eten laat in de avond).

Alykes is leuk stadje waar je je zeker in de avond uren best kunt vermaken.
Er is hier nog niet het massa toerisme van bv Laganas.

Wij hebben hier een onvergetelijke en fantastische 10 dagen vakantie gevierd.

met partner, Juni 2012
"Fantastisch Hotel"vertalen
Fam. J.Pols

11-7-2012 Hebben hier een fantastische 13 dagen doorgebracht. Dit familiehotel is echt een aanrader. De zoon vertelt je van alles over het eiland en geeft goede tips als je een auto huurt waar de mooie plekjes te vinden zijn. Wat ons vooral opviel was de rust en de heerlijke rustige zee die geleidelijk afliep en zorgt voor de nodige verkoeling. Wij vinden het echt een aanrader.

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?