Beoordelingen Hotel Eleon Gran Resort & Spa *****

47 beoordelingen over Eleon Gran Resort & Spa*****

7,1
Taal:
Gezelschap:

Mooi hotel op een prachtig eiland!vertalen

Caroline Jacobs zondag 29 september 2013

Dit hotel is goed maar geen 5* waard voor ons, eerder een 4+. Het eten is niet uitgebreid maar wel lekker van smaak. Het restaurant wordt goed verzorgd, als er geknoeid werd, was het personeel er dadelijk bij om het op te kuisen. Wij hadden een kamer met zeezicht en deze was te klein voor 3 (zoontje van 4). De hygiëne op de kamer was goed maar in de gemeenschappelijke delen kon het veel beter. Het personeel in het restaurant komt enkel uit het Oostblok en niet echt vriendelijk maar wel behulpzaam. Dit hotel zal wel voortdurend moeten renoveren om hun 5* te behouden want het onderhoud van de gebouwen en de tuin laat te wensen over. De glijbanen dienen ook beter onderhouden te worden, deze liggen heel ongelijk met de nodige wondjes tot gevolg. Wat zeer positief was, was de ligging, vlakbij de zee en tussen de olijfbomen. Het eiland is werkelijk prachtig! Rhodos en Kos zijn hier niets tegen!

Gereisd Met jonge kinderen in Sept. 2013

Heel mooie locatievertalen

gordenne vrijdag 13 september 2013

Ben net terug van eleon grand.Heel lekker eten voor ieder wat zoals grieks,bio en show cooking.De kamers zijn heel netjes s'avonds handoeken verandert.De hygiene is er tip top.Een min-punt er is geen griekse sfeer.Het personeel is allemaal oost-blok en de gasten ook er waren ook heel veel kinderen.Na 3 sep was het rustiger maar de service was super.Aan tafel was zelf een koeler voor een fles water.De animatie was licht met dank aan Engelse team.H TSet buffet werd altijd bijgevuld.Voor ons zou dit een perfekte adult only hotel kunnen zijn .Om toch een beetje griekse sfeer op te snuiven danken we MELITA(babbies)en STEFANOS en onze kelner PITRO voor hun goede zorgen.Onze uitstappen hebben wij bij bij een touroperator geboekt een nederlandse dame onze gids was MARITSA.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Mooi hotel maar geen vijf sterren.vertalen

Marieke zaterdag 3 augustus 2013

We zijn juist terug van 10 dagen in eleon. Mooi,hotel met toffe zwembaden en prachtig zicht op zee. Te gekke glijbanen voor de kids.
We hadden kamer met prive zwembad. Heel,leuk maar er is geen aparte slaapkamer voor de kinderen. Kitchenette is ook leeg!!! Kleine douche en geen bad.
Wel goede airco. Deze kamers liggen vlak bij de avond animatie. Veel lawaai tot 23u. Dan wel stil.
Dus heel,leuke vakantie maar kamer niet zo denderend.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Eleon Gran Resort & Spa***** bij:

Geen 5-sterren hotelvertalen

Katja zaterdag 6 juli 2013

+: zeer mooie locatie met een prachtig zicht op de zee, onze kinderen vonden de glijbanen geweldig, grote luchtige kamers en mooie zwembaden, kinderopvang jetair zeer goed, handdoeken werden 2x per dag ververst.
-: zeer slechte WIFI verbinding, eten en drank van zeer lage kwaliteit, airco maakt vrij veel lawaai, dit is echt geen 5-sterren waard!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Zeer goed hotel, kleine gebrekenvertalen

Gio Van den Bril zondag 2 juni 2013

Zeer goed hotel, enkele kleine gebreken waaronder zeer slechte wifi kwaliteit. Verder is het overdag (tijdens de openingsuren van het zwembad) enkel mogelijk om drank te krijgen aan de poolbar, dit wil dus zeggen uit een plastiek beker, wat niet altijd smakelijk is voor een glaasje wijn.
Verder enkel maar lof, zeer goed en uitgebreide buffetmaaltijden, goed georganiseerd en nooit te druk. Beleefd en behulpzaam personeel.

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Fantastisch hotel, zeker een aanrader!vertalen

Els Dedobbeleer zaterdag 22 september 2012

Wij zijn net terug van 14 dagen in dit hotel. Hoewel sommige commentaren hier nogal negatief zijn, hebben wij niks negatiefs gezien!
Dit is een prachtig hotel, heel mooi gelegen, prachtig zicht vanaf de eerste stap in de inkomhal. Het is vrij ver gelegen van alles ja, maar dit is niet Spanje hé! Je moet 5min stappen om naar de bushalte te gaan, maar daar is toch niets mis mee? Mensen die niet willen bewegen, blijven beter thuis... Je kan vanuit het hotel ook een auto huren! All Inclusive houdt naast de 3 enorme buffeten per dag ook een hele dag snacks, cakes, broodjes, ... in. Op de ruime kaart aan de bar staat duidelijk wat in de All Inclusive zit en wat niet, wij hebben lekkere cocktails gedronken of champagne en nooit extra betaald ! Alle alcohol is van bekende merken. Het eten is heel lekker met showcooking. Handdoeken 2x per dag vernieuwd in kamer.Service is heel goed en vriendelijk.Heel het hotel is proper, zwembaden zijn prachtig,helemaal niets waar van het teveel aan chloor!

Gereisd Met partner in Sept. 2012

Prachtig uitzichtvertalen

Evy dinsdag 7 augustus 2012

Héél mooi hotel, mooi uitzicht. Mooie kamers en netjes. 2x/dag verse handdoeken. All-in beperkt tot bepaalde dranken (andere mits betaling). Frisdranken zijn van een automaat. wel ijsjes en cakejes,.... . Zwembad en omgeving zeer netjes onderhouden. Animatie-team heel verzorgd en een heel toffe kids-club. Wel niks te beleven in de buurt. Juist zakynthos stad op 10min met een taxi is eens leuk om in te wandelen.Laatste dag vertrokken we rond 7u20 naar de luchthaven en hebben we geen ontbijt gekregen, niks, geen boterkoek. Wel jammer voor een 5* hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Fantastische honeymoon!vertalen

Garmein Justine woensdag 18 juli 2012

Wij hebben daar een prachtige week gehad!
Heel mooi hotel, proper, lekker van eten en drinken, vriendelijk personeel , ...
Zeker een aanrader!
Ligt wel ver van alles, wij vonden dat niet jammer! Eens met taxi naar Zakynthos geweest, een beleving op z'n eigen :-)!

Gereisd Met partner in juli 2012

geen 5 sterren waardvertalen

Serge Van den Steen... zaterdag 4 augustus 2012

Dit is een goed hotel maar zeker geen 5sterren waard. Veel geld betaald doch niet in verhouding met wat je krijgt. Ook zwemkledij was allemaal geel geworden. Wandelen en winkels nihil. Wel mooi uitzicht in restaurant op zee. Vorig jaar in 4 sterren verbleven in Turkije en het aanbod van alles was dubbel zoveel. Kinderbed is een triestige zetel die openklapt met superdun matrasje. Glijbanen ogen schoon doch aantal kinderen deed zich pijn aan de vergaderstukken, deze zijn niet effen. Mezelf bezeerd alsook mijn dochter en andere kinderen. Er is inderdaad geen strand. Jammer dat bar aan zwembad om 17 uur sluit. Ook 's avonds stipt om 21 uur geen eten meer. Handdoeken 's morgens leggen zoals in vele plaatsen. Heb met aantal andere Belgen gesproken en waren van dezelfde mening. Hopelijk schrijven ze ook iets. Onkruid tot 30 cm onder stoelen op animatieplaats. Animatie stelt niets voor. Zelfs geen podium, enkel een stuk gelijkvloers beton. Animatieplaats afgelegen in ander gedeelte hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Super honeymoonvertalen

SV donderdag 29 september 2011

Wij gingen op honeymoon naar grand eleon in september en het was prachtig! We hebben een mooie reis beleefd op een mooie locatie met lekker eten en drinken. We hadden prachtige kamer met zeezicht en personeel was heel vriendelijk. Als we kunnen gaan we ZEKER nog terug!

Gereisd Met partner in Sept. 2011

1 2 3 4 5 volgende
Hotel Eleon Gran Resort & Spa scoort een 8,1 uit 10, op basis van 102 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?