5,3

-1° /

20 nov 2017

Erdõtarcsa
Benieuwd naar wat er te beleven is in Erdõtarcsa? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Erdõtarcsa geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

1 Accommodatie Hongarije, Erdõtarcsa

Reviews van accommodaties in Erdõtarcsa

Met jonge kinderen, Juli 2017
"The best!"over Hello Hallo Park***
Anke

11-10-2017 fantastische mensen. Heel gastvrij en maakten ons verblijf de top tijdens onze rondreis in hongarije. Hun aandacht ook naar kinderen toe was top. Onze...Lees verder

Met partner, Sept. 2017
"Fantastisch"over Hello Hallo Park***
Albert Kramer

06-10-2017 Naar de Paardenshow te gaan, Paulus kan dit voor je regelen. Een onvergetelijke showLees verder

Erdõtarcsa scoort een 7,9 uit 10, op basis van 11 reviews