Er zijn nog geen reviews van Lipót.

20 sep 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Lipót? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Lipót aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

2 Accommodaties Hongarije, Lipót

Reviews van accommodaties in Lipót

Met oudere kinderen, Aug. 2017
"Fantastich we komen hier al 4 jaar"over Lipót Thermal****
Rob P

14-09-2017 Camping is keurig verzorgt, het sanitair kan beter. Ook als het slecht weer is kan je je perfect vermaken in het zwembad.Lees verder

Met oudere kinderen, Juli 2014
Fionas

08-08-2014 Wij zijn 7 dagen op deze camping geweest met 2 kinderen van 12 jr. De camping is vrij nieuw (2012) en erg mooi en onderhouden. Wat ons opviel was dat...Lees verder