Beoordelingen Camping Thermal Sárvár ***

Thermal Sárvár***
Beoordelingen Camping Thermal Sárvár***
Vadkert út 1, H-9600, Sárvár

De beste prijzen en last minutes voor Camping Thermal Sárvár*** bij:

Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Thermal Sárvár*** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Thermal Sárvár*** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

8 beoordelingen over Thermal Sárvár***

6,7
6,8
Taal:
Gezelschap:

dit nooit meervertalen

gezin met kinderen zondag 18 augustus 2013
Staat van het sanitair

idd een bandje halen, geld niet voor de mensen die een stacaravan huren.
de camping zelf is niets te doen, er is daar niets voor kinderen.
voor alles moet je naar het naast gelegen park en die is gratis voor hotel appartement en gasten die een sta plek hebben.
als je een sta caravan huurt neem dan genoeg geld mee, om de entree elk dag te betalen.
wij hadden een sta caravan en mijn beoordeling gaat ook alleen over de camping en niet over het naast gelegen park want die hoorde er niet bij voor ons

Gereisd met jonge kinderen in 2013

Bewertungvertalen

Roland Metzler woensdag 14 augustus 2013
Staat van het sanitair

Der Thermalcamping Sarvar befindet sich im Bereich der Stellplätze in einem ausgezeichneten und sehr sauberen Zustand. Der Sanitär-und Geschirrabwaschbereich hinterlassen einen reparaturbedürftigen Eindruck. Der Sanitärbereich ist klein und durch die Fließen recht düster und unfreundlich. Wir haben schon wesentlich bessere Sanitäreinrichtungen Auch waren die 4 Pissoire auf den Männer WC tagelang gesperrt. Die dadurch resultierende Mitnutzung der Sitz – WC als Pissoire verursachte sehr unansehnliche Verschmutzungen dieser und der WC-Sitze mit Urin. Der schlechte Wartungszustand der Nass Bereiche ist m.E. ein Managementproblem.
Ein erheblicher Negativpunkt ist, dass die Campingplatzleitung nicht in der Lage ist für die Einhaltung der Nachtruhe zu sorgen. Die Anfrage bei der Rezeption erbrachte kein Ergebnis, ich wurde auf den nächsten Tag verwiesen, wo man sich kümmern werde. So etwas habe ich bisher auf keinen Campingplatz erlebt, da wurden Störenfriede des Platzes verwiesen.

Gereisd met partner in augustus 2013

Super leuke plek voor kinderen en ouderenvertalen

Ilse zaterdag 10 augustus 2013
Staat van het sanitair

Wij hadden een stacaravan. Super netjes en leuke beheerder die op de camping verblijft. Sanitair erg netjes en schoon. Zwemparadijs is via een binnendoor weg op de camping te bereiken. Hiervoor betaal je per dag en krijg je een polsbandje met chip. Je kan er zo vaak in en uit als je wilt. Moeite en geld waard. Op de camping zelf is er niets te beleven (zwembadje of speelplaats). Niet al te groot, maar de sfeer is erg goed. Geen stadje of centrum in de buurt echt voor de rust. Receptie praat erg goed Engels. En super vriendelijk personeel op camping en bij zwemparadijs. Mijn kinderen vonden het heel erg jammer dat we weg gingen na 5 dgn genieten. Was lang genoeg ivm jonge kinderen. Oudere kinderen vermaken zich er prima 14 dgn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

De beste prijzen en last minutes voor Camping Thermal Sárvár*** bij:

Mooie camping voor een paar dagenvertalen

Tineke zondag 9 maart 2014
Staat van het sanitair

Ik denk dat je deze camping als een doorreiscamping moet zien. Wij zien hier nu twee keer met de vouwwagen geweest en zullen hier zeker vaker komen. We zijn hier beide keren een dag of drie vier geweest op de terugweg naar huis en het is een geweldige afsluiting van de vakantie, Sanitair is mooi en schoon en de plekken zijn groot genoeg. Op de camping zelf is weinig te doen, maar wij komen echt voor het thermaalbad wat naast de camping zit. Relatief gezien is de camping wat duurder dan andere campings, maar dat komt omdat de entree voor het bad er bij zit als je met eigen kampeermiddel komt en dan vinden wij de prijs meevallen. Er is geen eetgelegenheid op de camping, maar net buiten de camping zit een prima restaurant en ook in het stadje zelf kan je voor weinig heerlijk eten. Ook supermarkten en bakkers zitten in de buurt van de camping.

Gereisd met partner in Sept. 2012

Op de camping zelf is niets te doen.vertalen

N.v.t. dinsdag 23 oktober 2012
Eetgelegenheden

Kleine camping. Er zit een groot Thermal centrum bij die erg mooi is en met heel veel zwembaden.
Er wordt wel vermeldt dat je hier tegen betaling gebruik van kan maken, maar er wordt even niet bij vermeldt om hoeveel het gaat.
Wij dachten een goedkope vakantie geboekt te hebben, maar met nog bijbetaling voor het zwembad werd het alsnog duur.
Per dag voor een volwassene 8 euro en voor een kind 5 euro. Ga eens met 2 volwassenen en 3 kinderen zoals wij dan kost je dit voor 10 dagen 310 euro extra.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Slechte infovertalen

Jitske woensdag 15 mei 2013
Staat van het sanitair

Ik heb vorig jaar een klacht ingediend over de info die werd verstrekt via de site. Zoals dat er wordt aangegeven dat het ligt aan een meer met het icoontje van zon, zee en strand. Nou het in het meer kan niet gerecreëerd worden. Ook staat er dat er kinderanimatie is, maar dat is bij het naast gelegen zwembad n daarvoor moet je betalen. Eveneens is de speeltuin ook niet op de camping. Ik heb een vergoeding gehad vanwege de klacht, maar het is erg jammer dat ze niets hebben veranderd aan de site. Dus bij deze waarschuw ik jullie. Er worden op de site ook bijna alleen foto's getoond van het zwembad wat niet bij de camping hoort, heel verradelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

erg netjesvertalen

monique roosendaal zondag 22 augustus 2010
Staat van het sanitair

een geweldige mooie camping prima ligging ,vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2010

luxecamping aan mega thermaal complexvertalen

Luc zondag 20 december 2009
Staat van het sanitair

Camping van 2006. Vlak terrein met kiezelsteentjes voor caravans en motorhomes. Afgebakende plaatsen van 10x10. Tenten staan in een grasstrook. Bomen en hagen meoten nog groeien, dus geen schaduw. Sanitair is nieuw en proper.
Met armbandje mag je gratis gebruik maken van het gigantisch thermale complex met schoonheidsinstituut. Daar kan je ook terecht voor volley, voetbal, want op de camping is dit niet mogelijk. Aan de receptie is een klein winkeltje, maar op 100m is een Lidl en een Tesco. Afwas en kookplaats is er ook; wassen kan in een apart gebouw. Elektriciteit is 16A en ook water is aan de standplaats.
's Avonds kan je last hebben van muggen (ganse streek van Hongarije heeft dit probleem). In bepaalde periodes kan je campingcheques gebruiken.

Gereisd met partner in augustus 2009

Camping Thermal Sárvár scoort een 7,1 uit 10, op basis van 8 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?