Beoordelingen Camping Thermal Sárvár***

20 april 2014

Thermal Sárvár***
Beoordelingen Camping Thermal Sárvár***
Vadkert út 1, H-9600, Sárvár
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Thermal Sárvár*** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Thermal Sárvár*** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

8 beoordelingen over Thermal Sárvár***

6,7
6,8
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, 2013
"Dit nooit meer"vertalen
gezin met kinderen
Staat van het sanitair

18-8-2013 idd een bandje halen, geld niet voor de mensen die een stacaravan huren.
de camping zelf is niets te doen, er is daar niets voor kinderen.
voor alles moet je naar het naast gelegen park en die is gratis voor hotel appartement en gasten die een sta plek hebben.
als je een sta caravan huurt neem dan genoeg geld mee, om de entree elk dag te betalen.
wij hadden een sta caravan en mijn beoordeling gaat ook alleen over de camping en niet over het naast gelegen park want die hoorde er niet bij voor ons

met partner, Aug. 2013
"Bewertung"vertalen
Roland Metzler
1,0

14-8-2013 Der Thermalcamping Sarvar befindet sich im Bereich der Stellplätze in einem ausgezeichneten und sehr sauberen Zustand. Der Sanitär-und Geschirrabwaschbereich hinterlassen einen reparaturbedürftigen Eindruck. Der Sanitärbereich ist klein und durch die Fließen recht düster und unfreundlich. Wir haben schon wesentlich bessere Sanitäreinrichtungen Auch waren die 4 Pissoire auf den Männer WC tagelang gesperrt. Die dadurch resultierende Mitnutzung der Sitz – WC als Pissoire verursachte sehr unansehnliche Verschmutzungen dieser und der WC-Sitze mit Urin. Der schlechte Wartungszustand der Nass Bereiche ist m.E. ein Managementproblem.
Ein erheblicher Negativpunkt ist, dass die Campingplatzleitung nicht in der Lage ist für die Einhaltung der Nachtruhe zu sorgen. Die Anfrage bei der Rezeption erbrachte kein Ergebnis, ich wurde auf den nächsten Tag verwiesen, wo man sich kümmern werde. So etwas habe ich bisher auf keinen Campingplatz erlebt, da wurden Störenfriede des Platzes verwiesen.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Super leuke plek voor kinderen en ouderen"vertalen
Ilse
Staat van het sanitair

10-8-2013 Wij hadden een stacaravan. Super netjes en leuke beheerder die op de camping verblijft. Sanitair erg netjes en schoon. Zwemparadijs is via een binnendoor weg op de camping te bereiken. Hiervoor betaal je per dag en krijg je een polsbandje met chip. Je kan er zo vaak in en uit als je wilt. Moeite en geld waard. Op de camping zelf is er niets te beleven (zwembadje of speelplaats). Niet al te groot, maar de sfeer is erg goed. Geen stadje of centrum in de buurt echt voor de rust. Receptie praat erg goed Engels. En super vriendelijk personeel op camping en bij zwemparadijs. Mijn kinderen vonden het heel erg jammer dat we weg gingen na 5 dgn genieten. Was lang genoeg ivm jonge kinderen. Oudere kinderen vermaken zich er prima 14 dgn.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Thermal Sárvár*** bij:

met partner, Sept. 2012
"Mooie camping voor een paar dagen"vertalen
Tineke
Staat van het sanitair

9-3-2014 Ik denk dat je deze camping als een doorreiscamping moet zien. Wij zien hier nu twee keer met de vouwwagen geweest en zullen hier zeker vaker komen. We zijn hier beide keren een dag of drie vier geweest op de terugweg naar huis en het is een geweldige afsluiting van de vakantie, Sanitair is mooi en schoon en de plekken zijn groot genoeg. Op de camping zelf is weinig te doen, maar wij komen echt voor het thermaalbad wat naast de camping zit. Relatief gezien is de camping wat duurder dan andere campings, maar dat komt omdat de entree voor het bad er bij zit als je met eigen kampeermiddel komt en dan vinden wij de prijs meevallen. Er is geen eetgelegenheid op de camping, maar net buiten de camping zit een prima restaurant en ook in het stadje zelf kan je voor weinig heerlijk eten. Ook supermarkten en bakkers zitten in de buurt van de camping.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Op de camping zelf is niets te doen."vertalen
N.v.t.
Eetgelegenheden

23-10-2012 Kleine camping. Er zit een groot Thermal centrum bij die erg mooi is en met heel veel zwembaden.
Er wordt wel vermeldt dat je hier tegen betaling gebruik van kan maken, maar er wordt even niet bij vermeldt om hoeveel het gaat.
Wij dachten een goedkope vakantie geboekt te hebben, maar met nog bijbetaling voor het zwembad werd het alsnog duur.
Per dag voor een volwassene 8 euro en voor een kind 5 euro. Ga eens met 2 volwassenen en 3 kinderen zoals wij dan kost je dit voor 10 dagen 310 euro extra.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Slechte info"vertalen
Jitske
5,0
5,0
Staat van het sanitair

15-5-2013 Ik heb vorig jaar een klacht ingediend over de info die werd verstrekt via de site. Zoals dat er wordt aangegeven dat het ligt aan een meer met het icoontje van zon, zee en strand. Nou het in het meer kan niet gerecreëerd worden. Ook staat er dat er kinderanimatie is, maar dat is bij het naast gelegen zwembad n daarvoor moet je betalen. Eveneens is de speeltuin ook niet op de camping. Ik heb een vergoeding gehad vanwege de klacht, maar het is erg jammer dat ze niets hebben veranderd aan de site. Dus bij deze waarschuw ik jullie. Er worden op de site ook bijna alleen foto's getoond van het zwembad wat niet bij de camping hoort, heel verradelijk.

met partner, Juli 2010
"Erg netjes"vertalen
monique roosendaal
Staat van het sanitair

22-8-2010 een geweldige mooie camping prima ligging ,vriendelijk personeel.

met partner, Aug. 2009
"Luxecamping aan mega thermaal complex"vertalen
Luc
Staat van het sanitair

20-12-2009 Camping van 2006. Vlak terrein met kiezelsteentjes voor caravans en motorhomes. Afgebakende plaatsen van 10x10. Tenten staan in een grasstrook. Bomen en hagen meoten nog groeien, dus geen schaduw. Sanitair is nieuw en proper.
Met armbandje mag je gratis gebruik maken van het gigantisch thermale complex met schoonheidsinstituut. Daar kan je ook terecht voor volley, voetbal, want op de camping is dit niet mogelijk. Aan de receptie is een klein winkeltje, maar op 100m is een Lidl en een Tesco. Afwas en kookplaats is er ook; wassen kan in een apart gebouw. Elektriciteit is 16A en ook water is aan de standplaats.
's Avonds kan je last hebben van muggen (ganse streek van Hongarije heeft dit probleem). In bepaalde periodes kan je campingcheques gebruiken.

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?