6,3

-6° /

26 feb 2017

Tiszagyenda
Benieuwd naar wat er te beleven is in Tiszagyenda? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Tiszagyenda geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

1 Accommodatie Hongarije, Tiszagyenda

Reviews van accommodaties in Tiszagyenda

Met oudere kinderen, Aug. 2016
"Super tof"over Puszta Eldorado
Foekens C.A.

05-01-2017 De accommodaties op het park zaten ten tijde wij daar vakantie wilden vieren vol. Helen gaf meteen door dat ze een woning hadden aangekocht in een...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
"Wederom heerlijk ontspannen!"over Puszta Eldorado
Noor Orbons

17-08-2016 Dit jaar zijn we voor de 2e keer bij Sjors en Hellen geweest. We voelden ons direct weer heel welkom en konden zo heerlijk ontspannen.
We hebben 's...Lees verder

Tiszagyenda scoort een 8,1 uit 10, op basis van 15 reviews