De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartementen Italië bij :

5.631 Accommodaties Italië

Reviews van appartementen in Italië

Met jonge kinderen, Juli 2016
"We hebben heerlijk genoten van deze mooie plek"over Residenze San Martino – Agriturismo I Casali Del Lago
Johan Bok & An Vans...

31-01-2017 Na een hartelijke ontvangst, flesje wijn stond koel in de koelkast (zo attent),
hebben we een heerlijke 14 dagen gehad bij San Martino.
We (met ons...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
"En weer geweldig!"over Villa Giada Resort*****
Marcello74

20-01-2017 2015 beviel ons prima, dus 2016 was een must!
Weekje geboekt een was wederom prima! Goede ontvangst, vriendelijk staff en eigenaar!
Mooi was de...Lees verder

Met jonge kinderen, Sept. 2016
Marieke

17-01-2017 Begin september 2016 zijn wij met ons dochtertje van toen bijna 2 bij Alessandra geweest. Casolare val di mare, is prachtig gelegen op een heuvel, het...Lees verder

Met partner, Okt. 2016
"Een heerlijke late uitrust vakantie gehad !"over Villa Rimo Country House****
Lejo & Cristina

16-01-2017 Heerlijk genoten in appartement Rimo XL. Het is een groot, ruim en luxe appartement met een groot eigen terras. Het zwembad was uiteraard dicht in...Lees verder

Met partner, Dec. 2016
"Genieten in Imperia"over Villa Giada Resort*****
Guido van Rijnsberg...

14-01-2017 We hebben de jaarwisseling dit keer in Italië meegemaakt. Gekozen voor een knus en gezellig appartement met 1 slaapkamer in Villa Giada.
Overdags...Lees verder

Op vakantie naar Italië

Een vakantie naar Italië betekent kiezen voor een reis die alles heeft: de mooiste landschappen van Europa, een grote schat aan kunstwerken en monumenten, een uitstekend klimaat en misschien het belangrijkste voor vele toeristen: een authentieke en tongstrelende keuken. Wie naar Italië reist, stelt vast dat het land niet helemaal perfect is – historische steden worden vaak overwoekerd door industrie en hoogbouw – maar het eeuwenoude cliché geldt nog steeds: eens daar geweest, wil je nergens anders meer naar toe.

Op vakantie naar Italië

Italië is misschien wel de populairste vakantiebestemming ter wereld. De last minute naar Italië wint niet voor niets aan populariteit. Dit komt in de eerste plaats door de rijke schat die het land heeft aan cultureel erfgoed. Wie met vakantie naar Italië trekt, zal merken dat de inwoners zeer loyaal zijn aan hun regio, wat zich vertaalt in een gevarieerde keuken, diverse landschappen, honderden lokale festivals en vooral zeer uiteenlopende manieren van leven.

Een vakantie in Italië is natuurlijk ook gewoon heerlijk relaxen op het strand aan een azuurblauwe zee. Je kan kiezen tussen de grote resorts in de bekende badplaatsen met rijen van strandstoelen en paraplu’s, of kleinere goedkope hotelletjes in onbekende en onbeminde plaatsjes. Wie naar Italië reist voor een actieve vakantie, heeft eveneens overschot aan gelijk. Watersportliefhebbers komen er overal aan hun trekken en ook wandelaars en fietsers vinden er genoeg bergen om te trotseren: van de Alpen en de Dolomieten in het Noorden tot de Apennijnen, die de ruggengraat van Italië vormen.