De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartementen Italië bij :

5.635 Accommodaties Italië

Reviews van appartementen in Italië

Met partner, Feb. 2017
Kees Hammink

02-03-2017 San Marco is prettig, relaxed en de maaltijden zijn een culinair feest voor een bescheiden prijs.Lees verder

Met jonge kinderen, Sept. 2016
"Agriturismo met hoofdletters! Pareltje!"over Agriturismo Cortoreggio***
Mark

02-03-2017 Eigenlijk is alles al gezegd. Toch even nog wat aanvullingen. Bruno en familie denken meer Nederlands dan Zuid-Europees. Alles om de gast een optimale...Lees verder

Alleenreizend, Okt. 2016
Jansen

25-02-2017 Uitrusten en het Italiaanse platteland opsnuiven. Bezoek Ascoli Piceno en de Adriatische kust of maak een bergwandeling op Monti Sibillini. Gastheer...Lees verder

Met jonge kinderen, Juli 2016
"Het was geweldig"over HG Oasi***
Fam Kroes

06-02-2017 We hadden eerst een kamer boven in gekregen ,maar dit was een beetje ver voor onze kleine kinderen. We hebben een ander verblijf gekregen. De service...Lees verder

Met jonge kinderen, Juli 2016
"We hebben heerlijk genoten van deze mooie plek"over Residenze San Martino – Agriturismo I Casali Del Lago
Johan Bok & An Vans...

31-01-2017 Na een hartelijke ontvangst, flesje wijn stond koel in de koelkast (zo attent),
hebben we een heerlijke 14 dagen gehad bij San Martino.
We (met ons...Lees verder

Op vakantie naar Italië

Een vakantie naar Italië betekent kiezen voor een reis die alles heeft: de mooiste landschappen van Europa, een grote schat aan kunstwerken en monumenten, een uitstekend klimaat en misschien het belangrijkste voor vele toeristen: een authentieke en tongstrelende keuken. Wie naar Italië reist, stelt vast dat het land niet helemaal perfect is – historische steden worden vaak overwoekerd door industrie en hoogbouw – maar het eeuwenoude cliché geldt nog steeds: eens daar geweest, wil je nergens anders meer naar toe.

Op vakantie naar Italië

Italië is misschien wel de populairste vakantiebestemming ter wereld. De last minute naar Italië wint niet voor niets aan populariteit. Dit komt in de eerste plaats door de rijke schat die het land heeft aan cultureel erfgoed. Wie met vakantie naar Italië trekt, zal merken dat de inwoners zeer loyaal zijn aan hun regio, wat zich vertaalt in een gevarieerde keuken, diverse landschappen, honderden lokale festivals en vooral zeer uiteenlopende manieren van leven.

Een vakantie in Italië is natuurlijk ook gewoon heerlijk relaxen op het strand aan een azuurblauwe zee. Je kan kiezen tussen de grote resorts in de bekende badplaatsen met rijen van strandstoelen en paraplu’s, of kleinere goedkope hotelletjes in onbekende en onbeminde plaatsjes. Wie naar Italië reist voor een actieve vakantie, heeft eveneens overschot aan gelijk. Watersportliefhebbers komen er overal aan hun trekken en ook wandelaars en fietsers vinden er genoeg bergen om te trotseren: van de Alpen en de Dolomieten in het Noorden tot de Apennijnen, die de ruggengraat van Italië vormen.