6,7
Stranden
6,8

-1° /

9 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
6,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lido degli Scacchi (Adriatische Rivièra) bij :

10 Accommodaties Italië, Emilia Romagna, Lido degli Scacchi (Adriatische Rivièra)

Reviews van accommodaties in Lido degli Scacchi (Adriatische Rivièra)

Met jonge kinderen, Aug. 2016
Janssen

05-11-2016 Fijne, niet al te grote Echt Italiaanse camping pal aan zee. Dat er maar weinig Nederlanders zaten vonden wij als ouders erg prettig, onze kinderen...Lees verder

Met oudere kinderen, Aug. 2016
"Mooi,schoon ."over Florenz****
carolien van der Ge...

05-09-2016 Ik vond het er netjes en schoon.Ik heb er geen nadelen onder vonden.Mooie camping.Lees verder

Ben je van plan een bezoek te brengen aan Lido degli Scacchi (Adriatische Rivièra)? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Lido degli Scacchi (Adriatische Rivièra) aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.
Lido degli Scacchi (Adriatische Rivièra) scoort een 6,7 uit 10, op basis van 27 reviews