Beoordelingen Camping Adriano****

met jonge kinderen, Juli 2012
"Goede Camping voor een degelijke prijs !!"vertalen
Dominiek Schepens
Staat van het sanitair

25-07-2012 Camping Adriano, 14 dagen met 2 gezinnen waarin 5 kinderen.
Wij hadden 2 plaatsen naast elkaar (zoals wij op voorhand gevraagd hadden) gekregen en daarvoor waren wij zeer blij. Op 50 meter van de sanitaire voorzieningen en ongeveer 75 meter van het winkeltje en restaurant. Dus redelijk vooraan de camping. Prima.
Het zwembad was in orde (betalen voor een zetel stoorde ons niet, zo is men zeker dat je er één hebt), maar in feite te klein wanneer de hele camping verfrissing zou zoeken in het zwembad. Camping Marina (naast Adriano) had ook toegang tot het zwembad. De animatie viel tegen (niets voorbereid, à l'improvis) en hun kennis van andere talen zeer gebrekkig. Wat mij vooral stoorde is het aantal vaste bewoners op de camping. Die hebben zowieso de mooiste plaatsen en denken wel dat de camping van hun is. En het wordt toch eens stilaan tijd dat ze iets doen aan die Fransen. Week 1 - sanitair proper, week 2 - sanitair wordt vuil achtergelaten.
Arividerci

met jonge kinderen, Juli 2011
"Goede camping om Mirabilandia te Bezoeken"vertalen
Gijs
4,0
4,0

29-07-2011 Wij kozen deze camping om het nabij gelegen pretpark te bezoeken. Hiervoor is deze camping goed gelegen. Tevens kan je op de camping de toegangsbiljetten bekomen met sterke vermindering. De camping zelf is een mastodont met een 1000 tal plaatsen. Het sanitair is net en de campingwinkel is in orde. Het zwembad is aangenaam. Voor strandstoelen dien je echter nog eens extra te betalen, bovenop op de al redelijk pittige overnachtingsprijs. Buiten Ravenna is er verder in de buurt niet direct iets te zien. De omgeving is redelijk desolaat.
Kortom enkel aan te raden voor wie met kinderen naar het pretpark wil, met je ticket gekocht op de camping is de 2de en 3de dag tevens gratis.

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?