3° /

8 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Cossignano? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Cossignano aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

2 Accommodaties Italië, Le Marche (De Marken), Cossignano

Reviews van accommodaties in Cossignano

Met jonge kinderen, Juni 2016
"Super accommodatie!"over Agriturismo Fortuna Verde****
Fam Bouman

29-11-2016 We hebben hier twee weken lang genoten in het (late) voorjaar. Onze safaritent was meer dan dat we ervan verwacht hadden: genoeg ruimte zowel binnen...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
"Een aanrader! Stijlvol en gastvrij!"over Agriturismo Fortuna Verde****
Familie van de Wall

29-08-2016 Marianne en Erik zijn gastvrouw/heer in hart en nieren. Ze hebben van Fortuna Verde een heerlijke vakantieplek gemaakt! Stijlvol en gastvrij.
Wij...Lees verder

Cossignano scoort een 8,3 uit 10, op basis van 5 reviews