Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 90
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Villaggio Miramare***
Beoordelingen Camping Villaggio Miramare***
Via del Littorale, I-57128, Antignano

Camping Villaggio Miramare scoort een 5,7 uit 10, op basis van 20 beoordelingen
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Villaggio Miramare*** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Villaggio Miramare*** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

20 beoordelingen over Villaggio Miramare***

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Nie wieder"vertalen
Liane Meyer
1,0

25-08-2013 Lage noch akzeptabel da nähe Fährhafen. Sehr laut, Strasse, Bahnlinie, Animation sehr störend. Stellplätz sehr klein. Für mittelgrosse Wohnwagen/ -mobile nicht geeignet. Wir mussten einen Luxusstellplatz (da normale Plätze anscheinend nur für Zelte geeignet sind) nehmen, dieser kostete für eine Nacht 83 € (3 Erw. 1 K.). Sanitäranlagen spotteten jeglicher Beschreibung. In dieser Preisklasse erwarte ich eigentlich das Toiletten/ Duschen gereinigt werden. Zu guter letzt die Damen an der Rezeption waren sehr freundlich und hilfsbereit.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Een sloppenwijk-beleving"vertalen
Kato2013
1,0

29-07-2013 Ze hadden er best iets moois van kunnen maken. Maar...
Bungalows staan zo verschrikkelijk dicht op elkaar; uitzicht op een blinde muur. Het terras is niet groter dan 2 bij 2. Het lawaai van je (achter-)buren is alsof ze in je slaapkamer staan; op 50 cm na is dat trouwens ook zo. Geen airco: wel horren, maar door overlast kan de deur 's nachts niet open. De animatie is zelfs op afstand luid en duidelijk te horen, tot na 00.00 uur. De animatie wordt 's ochtends om 08.45 uur alweer luid en duidelijk aangekondigd door de campingspeakers. Je kunt niet liggen bij het (overvolle) zwembad, tenzij je 5 of 10€ betaalt voor de ligbedden, elke dag. Bungalows hebben een uitermate slechte keukenuitrusting. De auto staat geparkeerd op een (onbeveiligde en verwaarloosde) parkeerplaats aan de andere kant van de openbare weg. Spoorlijn komt ongeveer dwars door je bungalow, alhoewel dat lawaai niet eens stoorde. Was een fijne onderbreking van alle andere herrie.

met vrienden, Juli 2013
"Het uitzicht is prachtig, verder zeer matig/slecht"vertalen
aeh
4,0

10-08-2013 Toch aangetrokken door de mooi plekken met uitzicht op zee en eigen terras. Dit is ook meteen een van de weinig positieve punten. De plekken, voor met onze camper van 7 meter, zeer klein, prijzen veel te hoog, toiletten voorzieningen oud en zeer matig schoon, betalen voor douche (dit icm met de prijs echt belachelijk), klein te druk zwembad. Restaurant terras buiten is wel aardig, nooit zon vieze tiramisu gegeten. Livorno is zo ver weg dat je een auto moet hebben, wij hebben het met de fiets gedaan maar was te heet en te ver.. Kortom nooit meer, wat zijn Italianen toch vaak vies....

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Villaggio Miramare*** bij...

met oudere kinderen, Juni 2013
"Voor alles extra betalen"vertalen
Ines
5,0

02-08-2013 We boekten voor redelijk veel geld een huisje, maar bleken op deze camping nog extra te moeten betalen voor: bedlinnen, ligstoel en parasol op het strand (15 E per dag 2 stoele en parasol), ligstoel bij het zwembad (5 e per dag), voor Wifi, verplichte badmuts, parkeren van 2e auto (10 euro per dag), de pingpongtafel, en de aqua-spinning. Onverwachts en best veel geld.
Huisjes staan verder idioot dicht op elkaar; blinde muur 1 meter voor je neus! En treinlawaai (spoor loopt direct langs de camping). En veel last van je buren die érg dichtbij je wonen...

met jonge kinderen, Juli 2012
"Leuke camping en lekker eten"vertalen
Ton Bode
Staat van het sanitair

24-01-2013 Ik, mijn vrouw en mijn 3 kinderen hebben deze zomer twee weken op deze camping gestaan in een stacaravan. Die van ons was nieuw, zeer modern en we konden zelfs vanuit de stacaravan de zee zien. Wij hadden voor deze accommodatie gekozen omdat deze voorzien is van twee badkamers en twee douches, wat voor 5 personen echt heel handig is. Mijn grotere kinderen (14 en 12) zijn de hele tijd omgegaan met leeftijdsgenootjes die ze daar hadden leren kennen. Na de speeltuin en het zwembad kwamen ze terug voor het avondeten. Niks kon op tegen de heerlijke pizza's van het restaurant! Mijn dochter van 8 bleef liever bij ons en ging met ons mee naar zee (je hoeft alleen maar een trap af te dalen om er te komen). Ook al zijn er best wat rotsen, wat mijn dochter niet erg prettig vindt, ze wilde na de aankoop van de juiste schoentjes echt niet meer terug naar de stacaravan.
Wij hebben het erg naar ons zin gehad en wij raden de stacaravan echt aan voor gezinnen met kinderen.

met jonge kinderen, Juni 2012
"Mooie en gezellig camping in Toscane"vertalen
Carolien Hendriks
Staat van het sanitair

24-01-2013 Dit jaar hebben we voor Toscane gekozen omdat we er nog nooit geweest waren. Deze camping zijn we toevallig op internet tegengekomen. In het begin werd ik wat ontmoedigd door de negatieve beoordelingen. Ik heb toen een e-mail naar de camping gestuurd voor meer informatie. Ze hebben me toen uitgelegd dat de beoordelingen met name betrekking hadden op de vorige jaren en dat in de tussentijd het beheer van de camping was overgenomen. Ik heb toch besloten om het een kans te geven en daar ben ik erg blij om. Wij hadden een staanplaats (50m2) bij de zee met een terras van ongeveer 15m2 ernaast. Ik had nog nooit zo’n mooie plek gezien. Wij hadden veel schaduw, de plek was begrensd door dikke hagen, het was rustig, we hadden privacy en een direct uitzicht op de zee. Elke avond hebben we gegeten bij zonsondergang. Het klopt dat de sanitaire voorzieningen niet modern zijn, maar ze worden dagelijks meerdere malen schoongemaakt dus het is echt wel hygiënisch.
Ik raad deze bestemming zeer aan.

met jonge kinderen, Juni 2012
"Kindvriendelijke camping!"vertalen
Astrid de Bruin
Staat van het sanitair

24-01-2013 Ik heb met mijn gezin de eerste twee weken van juni op deze camping gestaan.
We wilden een rondreis maken door Toscane en hebben deze camping als uitvalsbasis gebruikt.
De camping is praktisch gelegen voor wie een auto tot zijn beschikking heeft, want je kunt vanaf de camping makkelijk en vlot bij de snelweg komen. Bovendien heeft de camping een gratis privéparkeerplaats. We hebben Pisa, Florence, Lucca, Bolgheri en Cecina bezocht en we zijn ook naar het zwemparadijs geweest en naar de beroemde witte stranden, waar het lijkt alsof je op de Caraïben bent.
De camping is klein en veilig voor mijn kinderen; ik kon zelf op het strand blijven en de kinderen in de miniclub laten spelen, waar ze een speeltuin en zwembad hebben. Ons appartement was een bungalow deluxe; heel aangenaam, goed geventileerd en ook ’s nachts koel. Ook het gedeelte waar je buiten kon zitten was heel mooi. Het was een mooie vakantie. Een fantastische plek voor zowel een zee- als een culturele vakantie.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Heerlijk"vertalen
nathalie
Staat van het sanitair

14-08-2011 wij zijn met eigen caravan op miramare geweest. Een zeer ruime plek met eigen flonder/ terras uitzicht op zee echt super. Niet goedkoop maar zeer de moeite waard een prima ligging ten opzichte van de omgeving ontdekken florence/ sienna/ pisa en de cinque terre alles op een uurtje rijden top. En dan weer de zonsondergang kijken op je eigen terras. Nadeel bij het zwembad en op strand moet je voor de bedden betalen vind ik persoonlijk erg jammer. Sanitair verouderd maar kan er mee door. Geen animatie kan ook lekker zijn. Mooi rustig

met jonge kinderen, Juli 2011
"Een keer maar nooit meer"vertalen
Art
4,0

23-08-2011 Op zich een kleine en rustige camping. ( als niet 2 Italianen die Engels zingen maar de taal niet beheersen een concert geven tot 12 uur in de avond ).
Groot nadeel is dat je moet betalen om te mogen douchen en er geen wc papier of wc brillen zijn. Door de receptie wordt je niet gewaarschuwd dat je een pasje moet kopen en hoe het allemaal werkt.
Het sanitair is redelijk schoon maar dit is wel opervlakkig. Ze gaan er met een spuit doorheen en nemen niet echt de moeite om iets grondiger te reinigen zodat er oa poep op de muur zit en blijft zitten.
Het strand is zeer klein en bestaat uit rots en steen. Comfort is ver te zoeken en de zee is niet makkelijk begaanbaar door grote stenen/rotsen in de zee. Op het strand zijn er ook geen drinkgelegenheden of wc's.
Als je buiten de camping uit eten wil of een dorpje in wil moet je altijd de auto nemen.
Het zwembad is erg klein en als er activiteiten zijn zoals waterspinning is dit erg kindonvriendelijk.
Dure camping maar geen waar voor je geld.

met partner, Juni 2011
"Zeker met kinderen: Niet doen!"vertalen
Henk en Corry van G...
Staat van het sanitair

05-07-2011 Wij huurden een bungalow "de Luxe". Bungalow zelf was OK. Direkte omgeving niet. Grint, zicht op andere bungalows. Gehorig. Zwembad erg klein. Camping ligt pal naast zeer drukke weg. Lekker naar Livorno lopen kan niet. Langs de weg lopen is gevaarlijk. Je bent wel makkelijk op weg naar Pisa, Lucca etc. In naaste omgeving (ca 15 min. lopen langs drukke weg) zijn 'n paar restaurants, waarvan 1 goed. (rechtsaf bij uitgang). Winkel sober voorzien van spullen. Strand stelt niets voor. Lelijke puinhoop en rotsen.

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: