Beoordelingen Camping Park Albatros ****

De beste prijzen en last minutes voor Camping Park Albatros**** bij:

28 beoordelingen over Park Albatros****

Taal:
Gezelschap:

Mooi, maar met zeker nog een aantal werkpuntenvertalen

Eddy Franssen zondag 3 augustus 2014
Staat van het sanitair

Een mooi vakantiedorp, maar op basis van de hoge prijs die we betaald hebben moeten er nog een aantal zaken verbeterd worden zoals: de ligging van onze accommodatie langs het "containerpark" met veel en continu lawaai; het niet, nergens of nauwelijks werken van de WIFI. De kinderen hebben zich zeker geamuseerd en de eetgelegenheden zijn zeer goed, maar er valt zeker nog wat te verbeteren.

Heerlijke vakantie gehad.vertalen

Ann Jb zondag 27 juli 2014
Eetgelegenheden

Geboekt via touroperatorl,Fiji. Na een vlotte en keurige check-in reden we met een bang hartje door het park om onze bungalow te zoeken. Prima plattegrond. De bungalow was niet in prima staat, klein. We hadden pech dat het 'n keer goed regende en dan is een terras met gaas niet handig. Kleine investering om een waterdicht doek te hangen, zou helpen. Het bed voor het derde kind vond ik gevaarlijk en eng. De kleinste sliep op de zitbank. Aankleden als volwassene in de bungalow was geen sinecure. Het lawaai van de airco was ook storend de motor is net aan het hoofdeinde van de slaapkamer. 's Morgens héél veel handdoekleggers, mannen die met 5 handdoeken richting zwembad trokken. Het was er zeer druk, maar doenbaar. Jammer dat het sloot om 19u. WIFI is niet zo goed, vaak géén bereik dan wel (5 euro voor het hele verblijf). Winkels waren praktisch en redelijk. Wasserette is ook zeer handig. De kids hadden spijt om terug huiswaarts te trekken... het was mooi en leuk. Mooie vakantie!

Prachtige zwembadenvertalen

Steenackers maandag 14 juli 2014
Staat van het sanitair

Heel grote camping met prachtige zwembaden. Voor de gewone campeerder kan het sanitaire gedeelte wel beter. Er word goed schoongemaakt maar de douches zijn een ramp, geen enkele deftige straal en als je wat later gaat douchen heb je koud water, voor zo een luxecamping vind ik dit niet kunnen. Voor de afwas te doen zouden er ook extra wasbakken voorzien mogen worden. Hier sta je soms aan te schuiven. Voor brood te halen gaat het goed vooruit en heb nooit mee dan 10 man voor mij gehad dus rijen van 70 man is wat overdreven. Ver van alles afgelegen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Zeer grote en heel goed onderhouden campingvertalen

kristofmorel vrijdag 2 augustus 2013
Staat van het sanitair

Enorm grote camping met alle faciliteiten gelegen in een bos met pijnbomen. De camping wordt heel goed onderhouden. Camping ligt op 750 meter van de zee, parkeren is geen probleem, strook van 5 km . Vriendelijk personeel. Veel zwembaden maar echt zwemmen zit er niet in door de massa mensen .Gemiddeld 200 km per uitstap (h/t) naar Sienna, Pisa, Firenze maar de zeker de moeite waard voor liefhebbers van het culturele erfgoed. Het eten op de restaurant camping is maar flauw, zeker in vergelijking met de restaurants in de omgeving ( Toscaanse keuken). Mobile Home is was heel goed met een groot overdekt terras. Auto parkeren naast Mobile Home

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Fantastische campingvertalen

sindy peeters maandag 12 augustus 2013
Staat van het sanitair

Een heel leuke vakantie beleefd op deze camping, eerder een chique vakantiepark. Eigenlijk is alles top, de zwembaden, de restaurants, ... Prijzen zijn ook niet te duur. Grote supermarkt met degelijke prijzen. Echt een topcamping, zeker ook voor tieners.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

mooie vakantievertalen

doreen buysse donderdag 8 augustus 2013
Staat van het sanitair

We hebben gedurende drie weken met de caravan op deze camping vebleven . Camping is misschien een verkeerd woord want vakantiedorp is meer van toepassing . De gewone kampeerder maakt nog hoogstens 20% uit van dit gigantisch dorp. Alle campingplaatsen zijn vooraan op de camping en er is daar één centraal sanitair blok. Dit is wel 24/24 onderhouden en daar valt weinig op aan te merken.
De ligging vooraan heeft voor en nadelen. Overal niet ver af maar ook midden de miziek van de avondanimatie die maar stop om 23u45 .
Sportvelden zijn verwaarloosbaar, zwembaden prima, en alle andere faciliteiten zijn goed in orde .
De ligging is goed maar hou rekening met lange verplaatsingen naar het binnenland en de belangrijkste steden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

SITE FANTASTIQUEvertalen

THYRION vrijdag 19 juli 2013
Staat van het sanitair

Park Albatros est une très grand camping. Tout est prévu, supermarché, restos, glaces, boutiques, jeux vidéos, terrasses, animation toute la journée, petit marché les mardis et jeudis soirs. On ne peut s'ennuyer. Equipe animation super ! Hébergement peut être près l'un des autres, WC un peu petit, chambres, cuisine, sdb, grand frigo avec congélateur...Tout était ok. Nourriture très bonne à part dans le self-service. Beaucoup de francophones... Camping super propre, très bien tenu.. A RECOMMANDER !

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Camping is ok, de omgeving mindervertalen

Ivan Vanhamel maandag 3 september 2012
Eetgelegenheden

We hadden een stacaravan van touroperator. Het merendeel van de commentaren die je hier vindt kloppen : een enorm grote camping (ze spreken van een dorp, en da's terecht), maar alle faciliteiten zijn hierop voorzien, en echt storend is het dan ook niet. Als enige uitzondering : je dagelijks brood. Wij hebben wachtrijen gehad van 30 tot 74 man. Het gaat wel redelijk snel vooruit, maar toch ben je een kwartiertje kwijt. Je kan je inderdaad ook evengoed behelpen met voorverpakt brood. Een fiets kan je heel goed gebruiken (en kost echt niet veel voor een week). De zwembaden zijn schitterend, de animatie was ok (bijna iedereen doet er aquagym ;-), de avondanimatie was ook goed, net als de afhaalpizza's en restaurants. En van de bediening hebben we ook geen klagen. Enige spijtige is dat er in de omgeving niet echt veel te zien is. Populonia en Piombino moet je zeker meenemen, maar bv. Livorno en Elba stellen niet veel voor. Voor ons was het zeker meer dan behoorlijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Een fantastiche vakantievertalen

Vincent Desmet dinsdag 14 augustus 2012
Staat van het sanitair

Voor de eerste maal in Italie , en direkt in een prachtige omgeving.
Het domein , is inderdaad groot. Maar hiervan hebben wij absoluut geen last gehad. Wij zaten in een zeer nette woonst , helemaal achteraan het terrein. Om naar de centrale delen te gaan , was het een kleine wandeling , maar we zijn toch in verlof , dus ... Voor de kinderen hebben wij een fiets gehuurd , zodat zij wat sneller bij de zwembaden waren. Inderdaad , het was 's morgens om 9u handdoekje leggen aan het zwembad; maar daar wij later in de namiddag pas gingen zwemmen , hadden wij altijd een ligbed.
Op het domein , deden ze heel veel inspanningen naar de toeristen toe. Wat wij beleefd hebben als summum , zijn de daguitstappen per bus met gids. Rome en Firenze zijn echt SUBLIEM. zeker aan te raden.
Met andere woorden , Wij hebben een supervakantie beleefd , en hebben daarom reeds geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Schitterende vakantie gehadvertalen

Vos- Van humbeeck maandag 13 augustus 2012
Staat van het sanitair

6 pers in een stacaravan van touroperator geweest. Een echte aanrader.
We zaten iets verder weg van het zwembad en van de avondanimatie. 's Avonds is de animatie echter rond 12u gedaan, waardoor het tot 's morgens stil is.
Ik heb de sanitairblok regelmatig bezocht, die was altijd kraaknet. Er waren permanent een 2-tal mensen aanwezig om alles zuiver te houden. De wegen werden schoongeveegd, de ruimte rondom de caravan werd eens per week naaldenvrij gemaakt, de grote vuinisbakken werden meerdere keren per dag geleegd,...
De zwembaden zijn groots; en ja zoals altijd heb je de vervelende handdoekleggers; maar er zijn meer dan voldoende stoelen en ruimte rondom de 5 verschillende baden, waardoor je altijd wel een plaatsje kon vinden (zelfs met 6 pers).
De eetgelegenheden zijn lekker en verzorgd, de prijzen ietjes duurder dan buiten de camping. Alhoewel, voor €14.99 kan je zoveel eten als je op kan. Het aanbod in de "market" is vrij volledig, maar ook weer net ietjes duurder.
Een topcampin

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Camping Park Albatros scoort een 8,0 uit 10, op basis van 1475 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?