Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 41
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Park Albatros****
Beoordelingen Camping Park Albatros****
Loc. Pineta di Torre Nuova 2, I-57027, San Vincenzo

25 beoordelingen over Park Albatros****

met jonge kinderen, Juli 2013
"Zeer grote en heel goed onderhouden camping"vertalen
kristofmorel
Staat van het sanitair

2-8-2013 Enorm grote camping met alle faciliteiten gelegen in een bos met pijnbomen. De camping wordt heel goed onderhouden. Camping ligt op 750 meter van de zee, parkeren is geen probleem, strook van 5 km . Vriendelijk personeel. Veel zwembaden maar echt zwemmen zit er niet in door de massa mensen .Gemiddeld 200 km per uitstap (h/t) naar Sienna, Pisa, Firenze maar de zeker de moeite waard voor liefhebbers van het culturele erfgoed. Het eten op de restaurant camping is maar flauw, zeker in vergelijking met de restaurants in de omgeving ( Toscaanse keuken). Mobile Home is was heel goed met een groot overdekt terras. Auto parkeren naast Mobile Home

met oudere kinderen, Juli 2013
"Fantastische camping"vertalen
sindy peeters
Staat van het sanitair

12-8-2013 Een heel leuke vakantie beleefd op deze camping, eerder een chique vakantiepark. Eigenlijk is alles top, de zwembaden, de restaurants, ... Prijzen zijn ook niet te duur. Grote supermarkt met degelijke prijzen. Echt een topcamping, zeker ook voor tieners.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie vakantie"vertalen
doreen buysse
Staat van het sanitair

8-8-2013 We hebben gedurende drie weken met de caravan op deze camping vebleven . Camping is misschien een verkeerd woord want vakantiedorp is meer van toepassing . De gewone kampeerder maakt nog hoogstens 20% uit van dit gigantisch dorp. Alle campingplaatsen zijn vooraan op de camping en er is daar één centraal sanitair blok. Dit is wel 24/24 onderhouden en daar valt weinig op aan te merken.
De ligging vooraan heeft voor en nadelen. Overal niet ver af maar ook midden de miziek van de avondanimatie die maar stop om 23u45 .
Sportvelden zijn verwaarloosbaar, zwembaden prima, en alle andere faciliteiten zijn goed in orde .
De ligging is goed maar hou rekening met lange verplaatsingen naar het binnenland en de belangrijkste steden.

met oudere kinderen, Juni 2013
"SITE FANTASTIQUE"vertalen
THYRION
Staat van het sanitair

19-7-2013 Park Albatros est une très grand camping. Tout est prévu, supermarché, restos, glaces, boutiques, jeux vidéos, terrasses, animation toute la journée, petit marché les mardis et jeudis soirs. On ne peut s'ennuyer. Equipe animation super ! Hébergement peut être près l'un des autres, WC un peu petit, chambres, cuisine, sdb, grand frigo avec congélateur...Tout était ok. Nourriture très bonne à part dans le self-service. Beaucoup de francophones... Camping super propre, très bien tenu.. A RECOMMANDER !

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Camping is ok, de omgeving minder"vertalen
Ivan Vanhamel
Eetgelegenheden

3-9-2012 We hadden een stacaravan van touroperator. Het merendeel van de commentaren die je hier vindt kloppen : een enorm grote camping (ze spreken van een dorp, en da's terecht), maar alle faciliteiten zijn hierop voorzien, en echt storend is het dan ook niet. Als enige uitzondering : je dagelijks brood. Wij hebben wachtrijen gehad van 30 tot 74 man. Het gaat wel redelijk snel vooruit, maar toch ben je een kwartiertje kwijt. Je kan je inderdaad ook evengoed behelpen met voorverpakt brood. Een fiets kan je heel goed gebruiken (en kost echt niet veel voor een week). De zwembaden zijn schitterend, de animatie was ok (bijna iedereen doet er aquagym ;-), de avondanimatie was ook goed, net als de afhaalpizza's en restaurants. En van de bediening hebben we ook geen klagen. Enige spijtige is dat er in de omgeving niet echt veel te zien is. Populonia en Piombino moet je zeker meenemen, maar bv. Livorno en Elba stellen niet veel voor. Voor ons was het zeker meer dan behoorlijk.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Een fantastiche vakantie"vertalen
Vincent Desmet
Staat van het sanitair

14-8-2012 Voor de eerste maal in Italie , en direkt in een prachtige omgeving.
Het domein , is inderdaad groot. Maar hiervan hebben wij absoluut geen last gehad. Wij zaten in een zeer nette woonst , helemaal achteraan het terrein. Om naar de centrale delen te gaan , was het een kleine wandeling , maar we zijn toch in verlof , dus ... Voor de kinderen hebben wij een fiets gehuurd , zodat zij wat sneller bij de zwembaden waren. Inderdaad , het was 's morgens om 9u handdoekje leggen aan het zwembad; maar daar wij later in de namiddag pas gingen zwemmen , hadden wij altijd een ligbed.
Op het domein , deden ze heel veel inspanningen naar de toeristen toe. Wat wij beleefd hebben als summum , zijn de daguitstappen per bus met gids. Rome en Firenze zijn echt SUBLIEM. zeker aan te raden.
Met andere woorden , Wij hebben een supervakantie beleefd , en hebben daarom reeds geboekt voor volgend jaar.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Schitterende vakantie gehad"vertalen
Vos- Van humbeeck
Staat van het sanitair

13-8-2012 6 pers in een stacaravan van touroperator geweest. Een echte aanrader.
We zaten iets verder weg van het zwembad en van de avondanimatie. 's Avonds is de animatie echter rond 12u gedaan, waardoor het tot 's morgens stil is.
Ik heb de sanitairblok regelmatig bezocht, die was altijd kraaknet. Er waren permanent een 2-tal mensen aanwezig om alles zuiver te houden. De wegen werden schoongeveegd, de ruimte rondom de caravan werd eens per week naaldenvrij gemaakt, de grote vuinisbakken werden meerdere keren per dag geleegd,...
De zwembaden zijn groots; en ja zoals altijd heb je de vervelende handdoekleggers; maar er zijn meer dan voldoende stoelen en ruimte rondom de 5 verschillende baden, waardoor je altijd wel een plaatsje kon vinden (zelfs met 6 pers).
De eetgelegenheden zijn lekker en verzorgd, de prijzen ietjes duurder dan buiten de camping. Alhoewel, voor €14.99 kan je zoveel eten als je op kan. Het aanbod in de "market" is vrij volledig, maar ook weer net ietjes duurder.
Een topcampin

met oudere kinderen, Juni 2012
"Zeer verzorgde camping"vertalen
Schulte
Eetgelegenheden

22-7-2012 Wij zijn de eerste twee weken van juli op deze camping geweest. Met 4 kinderen in de leeftijd van 3 t/m 13 was dit een geslaagde camping. Goed onderhouden, voldoende zwembaden voor de verschillende leeftijden, animatie voor alle leeftijden. Om dan toch iets aan te merken te hebben zijn de afhaalpizza's op het park zelf, niet aan te bevelen maar bij de ingang van het park ligt een hotel/restaurant waar uitstekende pizza's verkocht worden. Ik zou me wel kunnen voorstellen dat het in het hoogseizoen wel heel erg druk bij de zwembaden. Zeker een aanrader!

met oudere kinderen, Juni 2012
"HEEL MOOIE CAMPING"vertalen
KRISTEL ZAK
Staat van het sanitair

12-7-2012 Grote , toch gezellig mooi verzorgde camping met 5 zwembaden. Tip boek via Roan, splinternieuwe caravan. Minpunt , geen sport-faciliteiten op de camping. Voetbalveld ondermaats. Verder zeker een aanrader voor gezinnen met zowel jonge als oudere kinderen.

met jonge kinderen, Mei 2012
"Heel mooie camping"vertalen
Tom
Eetgelegenheden

3-6-2012 deze camping is vrij groot, maar wel heel mooi en goed onderhouden.
Onze kinderen (2 en 4 jaar) konden zich heel goed amuseren in de vele zwembaden (waarvan 1 overdekt) en grote speeltuin. Ook de kinderdisco met Albi vonden ze leuk! Zee is op wandelafstand.
Uitstap naar Elba is de moeite, enkel overzet is vrij duur.

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?