Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 75
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Residence Gasserhof (+app.)***
Beoordelingen Hotel Residence Gasserhof (+app.)***
Dorfstrasse 31 St. Andrä, I-39042, Bressanone - Brixen

Hotel Residence Gasserhof (+app.) scoort een 9,6 uit 10, op basis van 5 beoordelingen
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Residence Gasserhof (+app.)*** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Residence Gasserhof (+app.)*** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

5 beoordelingen over Residence Gasserhof (+app.)***

9,8
9,5
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Perfect adres in de zomer als tussenstop!"vertalen
gmoldegroot

28-07-2014 Echt genieten hier, ook in de zomer!

Kamers prachtig, luxe en schoon, goede bedden. Familiekamer is prachtig en erg handig ingedeeld. Zeer ruim sfeervol balkon.
Het eten is subliem. Dagelijks een 5 gangendiner en 3 gangen voor de kinderen.
Zwembad is ideaal als binnen- en buiten bad te gebruiken. Ook is er een kinderbad binnen met een glijbaan. Watertemperatuur prima. Wellness gedeelte goed, mooie relaxruimte. Gratis wellness thee de gehele dag.

In de zomer krijgen gasten gratis een Brixen Card.
Men kan lopend naar de gondel (Plose). Bovenop de berg is er een Woody Walk met diverse speeltuinen en bergrestaurants. Veel te doen voor de kids. Men kan op een skelter terug naar beneden in plaats van met de gondel.
Vlakbij is er ook een kloof met een wandeling van ongeveer een uur door die kloof. Ook prima te doen voor kinderen.
Op een klein uur rijafstand is een mooi gezellig meer (Lago di Caldero).

met jonge kinderen, Juli 2014
"We komen graag nog eens."vertalen
Hans Schipper

29-07-2014 Wat een heerlijk hotel was dit. Na een flinke klim vanuit Bressanone kwamen we aan. We mochten de auto even voor de deur zetten om de koffers er uit te halen en daarna kwamen we in onze superschone, ruime en mooie familiekamer. De kids hadden een eigen slaapkamer met echte bedden, we hadden een groot balkon, grote douche en gelukkig ook een klein koelkastje. Het avondeten was geweldig. Zelden zo goed gegeten. Het menu stond vast, maar als je iets niet lustte was er altijd iets anders mogelijk. Ontbijt was niet zo uitgebreid maar wel goed. Service aan de receptie was goed en vriendelijk en de Brixencard hebben we voor de trein en Aquarena gebruikt. Was heel leuk en voor herhaling vatbaar.

met jonge kinderen, Feb. 2013
"Wat een fantastisch hotel en dito service"vertalen
marco steenwijk

06-03-2013 Afgelopen week een heerlijk week verbleven in het gezellige familiehotel Gassserhof. De eigenaren doen er werkelijk alles aan om het verblijf van de gasten onvergetelijk te maken. Het hotel is fantastisch verzorgd en het zwembad was een feestje voor de kinderen.

Ik kan het hotel aan iedereen aanbevelen. Service met de hoofdletter S!

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Residence Gasserhof (+app.)...

met jonge kinderen, Juli 2012
"Een superplek niet meer en niets minder."vertalen
Ingrid Jansen

10-08-2012 Hier ben je echt te gast, alles loopt werkelijk perfect.
Sigi legt je echt in de watten en geeft je allerlei leuke tips in de buurt.
De kids hebben genoten van het heerlijke zwembad.
Het is redelijk rustig aan het zwembad, genoeg stoelen en geen vervelende handdoeken die er al vanaf smorgens liggen.
Kan echt maar een minpunt noemen en dat is een zwartharige dame aan de desk die kon soms een beetje nors zijn...volgens mij deed ze de administratie want ze was er niet elke dag.
Als ze dr wel was had ze het drukker met de computer dan met de klanten vriendelijk te woord staan( daar is nog winst te behalen)

met vrienden, Juni 2012
"Prachtig design hotel"vertalen
leo.van.duijn

09-07-2012 Hotel is volledig gerenoveerd. Prachtige kamers en badkamer met inloopdouche. Service is top. Bij de receptie wordt je proffesioneel geholpen.Met de gratis Brixen kaart heb je toegang tot bus/trein en kabelbaan en heel veel musea in de omgeving van Brixen.Een fantastisch binnen en buiten zwembad en wellness met fittnessapparatuur. Alles nieuw en superschoon.Het ontbijt en diner zijnuitgebreid en zeer smakelijk.Tegenover hotel zit een supermarkt en er is ook een pinautomaat in het dorp.Met de bus ben je binnen het kwartier in Brixen.

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: