4,9

9 dec 2016

Preci
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Preci? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Preci aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Preci bij :

3 Accommodaties Italië, Umbrië, Preci

Reviews van accommodaties in Preci

Met partner, Juni 2016
Monique Versteeg-hu...

22-11-2016 Mooie plekken met uitzicht over de vallei. Twee fijne zwembaden. Mooie omgeving: park monte sibillini met piano grande.de moeite waard om de monte...Lees verder

Met partner, Mei 2015
"Fantastisch uitzicht"over Il Collaccio***
griet_vleugels

14-02-2016 Ik heb de camping bezocht met mijn man in mei 2015. Dit is ons zo bevallen dat we dit jaar met ons kinderen (7j/9j) terug gaan.

Ronduit fantastisch...Lees verder

Preci scoort een 8,2 uit 10, op basis van 18 reviews