Beoordelingen Camping Oasi***

"Nooit meer!"vertalen
Familie
5,0
1,0

19-07-2013 Kleine campingplaatsen, met 6 personen kan je er nauwelijks op.
Vuil strand en smerige zee. Niet aan te raden voor een watersportvakantie, zeker niet met een boot om mee te waterskiën. Veel lawaai van sproeiers 's en dergelijke nachts. Elke avond dezelfde puur italiaanse 'kinder' animatie.
Zeer onvriendelijk personeel in de bar/pizzeria!!
Sanitair niet aangenaam en vol schimmels. Steeds file bij de dames wegens een enorm aantal kinderen voor de douches. Je mag zelf je campeerplek niet kiezen waardoor we tussen de kleine kinderen en honden stonden terwijl we een gezin zijn met volwassen kinderen zonder hond. Zeer veel muggen, je kan 's avonds onmogelijk blijven buiten zitten. Zelfs als je een lange broek en trui aandoet. Ook aan de restaurants krioelt het van de muggen.

Ze hebben wel een mooi, groot en proper zwembad waar je een badmuts moet aandoen. De standbar en het strandrestaurant serveren wel lekker eten, maar een beperkte keuze. Vriendelijke receptie, maar ze nemen hun tijd.

met oudere kinderen, Aug. 2009
"Niet meer voor ons"vertalen
Bianca
5,0
4,0
3,0

30-08-2009 Camping Oasi heeft weinig te bieden voor tieners en we hadden verwacht dat het minder ver lopen zou zijn vanaf de stacaravans naar het strand. De bediening in de eetgelegenheid was absoluut niet vriendelijk.

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: