De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kroatië bij :

6.240 Accommodaties Kroatië

Reviews van accommodaties in Kroatië

Met jonge kinderen, Juli 2015
Afke Groot Landewee...

19-02-2016 Belangrijk te weten is:
-je moet met de boot over om op t eiland te komen.
-er zijn een aantal dorpjes te bekijken.verder geen drukke of spannende...Lees verder

Met vrienden, Mei 2015
"Prima!"over Sol Umag****
Peter

31-01-2016 Prima hotel met een nog beter onbijtbuffetLees verder

Met partner, Sept. 2015
"Prachtig nieuw hotel"over Valamar Isabella Island***
Jo Lindelauf

26-01-2016 Fantastisch gelegen. Uitstekende bootverbinding. Parkeerplaats uitstekend geregeld. Idyllisch gelegen. Ontbijtbuffet: goed maar te weinig personeel of...Lees verder

Met partner, Okt. 2015
"Prima"over Matic***
Ton&Gerrie

15-11-2015 Wij hebben een prima vakantie gehad we zaten in appartement 3 die was groot genoeg voor ons tweetjes alles was aanwezig en heel schoon.
De...Lees verder

Met oudere kinderen, Juli 2015
"Het was fantastisch"over Valalta*****
serge en familie

12-10-2015 We zijn al meer dan 10 jaar naturist ik en mijn vrouw en kids we hebben lange tijd Frankrijk gedaan en het was tijd om eens Kroatië te gaan verkennen...Lees verder

Op vakantie in Kroatie

Wie naar Kroatië reist heeft niet meteen het gevoel dat de toeristische industrie het land overwoekert. Hoewel de commercialisering wel aanhoudt langs de meest bekende kustplaatsen heeft Kroatië, naast paradijzen voor zonnebaders, heel wat te bieden voor rugzaktoeristen, sportievelingen en mobilhome-toerisme.

Op vakantie in Kroatie

Een vakantie naar Kroatië, betekent genieten van de traditionele keuken, die veel respect heeft voor natuurlijke ingrediënten. De lokale wijnen en oliën houden goed stand tegenover de globalisering van voedingsmiddelen. Kroatië biedt eveneens het hele jaar door een breed gamma aan festivals:, niet alleen grote muziekfestivals op het strand of in verlaten fabrieksgebouwen, maar ook kunstfestivals in kleine dorpjes.

Reizen naar Kroatië laat je ook kennismaken met de prachtige natuur van het land. Langs de bijna 2000 kilometer lange rotskust bevinden zich ontelbaar vele eilandjes met een rijke fauna en flora. Zelfs in de drukke vakantiemaanden juli en augustus vind je er nog voldoende rustige plekjes met haast verlaten baaien en kleine vissersdorpjes.

Op vakantie in Kroatië kun je je natuurlijk ook onderdompelen in het bruisende stadsleven van plaatsen zoals Dubrovnik en Hvar. Je vindt er peperdure – maar ook goedkope – hotels, mondaine havens, cocktail bars en discotheken.

De meeste accommodaties in Kroatië vind je onder de vorm van appartementen en kamers, hoewel er de laatste tijd ook een explosie is van goedkope hotels en huisvesting type jeugdherberg. Een reden te meer waarom de last minute naar Kroatië steeds populairder wordt.