Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 159
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Osmine***
Beoordelingen Hotel Osmine***
Put od Osmina bb, HR-20232, Slano

Hotel Osmine scoort een 7,8 uit 10, op basis van 40 beoordelingen

10 beoordelingen over Osmine***

met partner, Sept. 2012
"Heel goed hotel"vertalen
Cops Guy

26-09-2012 Heel goed hotel. wij verbleven er een 11 tal dagen en het eten was zeer lekker en afwisselend. Onze kamer was wel klein en de matrassen waren niet zo schitterend, maar wij zaten in het bijgebouw en in het hoofdgebouw zouden de kamers beter zijn.Het personeel was zeer vriendelijk.Het hotel zou wel een opfrisbeurt mogen krijgen. Maar het was zeker zijn 3 sterren waard, Het is wel geen hotel voor mensen die moeilijk ter been zijn. Vanonder aan het bijgebouw waar het restaurant ligt moet je een 130 trappen doen als je in het hoofdgebouw verblijft. Er valt rond het hotel wel niet veel te beleven, maar de waterfietsen, kano's en fietsen maken veel goed en dat is in de prijs inbegrepen. Op een 2,5km is een klein dorpje met een klein winkeltje en een 2 tal restaurantjes, maar wij hadden een all inclusief genomen en ik kan niets van die restaurantjes vertellen.Ik vind wel dat wij een fijne vakantie gehad hebben.Mensen die alleen de rust zoeken zitten daar zeer zeker goed.

met partner, Sept. 2012
"Goed"vertalen
patrick & marij...
5,0

17-09-2012 Goed zonder meer.. Wil je een ruime kamer boek dan in het hoofdgebouw, maar dan moet je er zo'n 100 trappen extra bijnemen.(plus nog een helling naar de bar , het zwembad & het strand) De kamers worden elke dag gepoetst maar niet echt grondig. Het personeel aan de bar van het zwembad zijn niet echt vriendelijk, maar je krijgt wel wat je vraagt. Het personeel in het restaurant daarentegen is wel vriendelijk en er is voldoende keuze en lekker. Het hotel is wel afgelegen maar er zijn gratis fietsen ter beschikking om naar Slano te fietsen. Er is genoeg animatie.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Goede prijs/kwaliteit"vertalen
Werner Van Assche
4,0

02-09-2012 Hotel zonder franjes. Ligging in prachtige baai, maar afgelegen. Geen mogelijkheid om 's avonds buiten hotel te gaan. Live muziek is bovendien zeer slecht (voor oudjes).
Gratis watersporten zijn echt pluspunt. De maaltijden zijn correct.
Aan de receptie is het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, maar de barmannen zijn lomp.( terugkerende klacht volgens onze gidse).
De all in is magertjes: 1 bar, geen merkfrisdranken en al zeker geen light, geen ijsjes(betalend). De alcoholische dranken zijn enkel geschikt voor in fruitsap. De kamer was ok, niet meer, niet min.
Het hotel doet niet druk aan. Het was een fijne vakantie.

met partner, Sept. 2011
"Prachtig"vertalen
marijke theunissen

02-10-2011 we hebben een heel mooie vakantie gehad en gaan zeker terug !! een aanrader !!

met partner, Aug. 2011
"Prijs/kwaliteit : uitstekende keuze."vertalen
Huysentruyt Luc.

18-08-2011 Schitterende ligging, doch relatief ver van centra met winkeltjes, cafeetjes,..
Goede keuken zonder franjes doch met voldoende keuze.
Extra pluspunt : gratis fietsen, waterfietsen, kano's en handdoeken aan het zwembad.
Geen matrasjes beschikbaar voor de ligbedden.
Enthousiast en vriendelijk, doch niet opdringerig, animatieteam. Wie ter plaatse actief wil zijn heeft de mogelijkheid.
De uitstappen naar Korcula, Dubrovnik en Cilipi vielen best mee.
De vele trappen zijn echt niet te onderschatten. Het hotel is dus niet geschikt voor mensen die minder goed te been zijn.

met partner, Mei 2011
"Absoluut zijn 3 sterren waard. Ik geef er 4 !"vertalen
De Troch Eliane

19-06-2011 Voor natuurliefhebbers een uitmuntende ligging. Rustig publiek, geen overdreven luxe maar overal netjes en aangenaam ingericht. Lekker eten, voldoende keuze.
Ontbijtbuffet dagelijks zelfde maar voldoende keuze (ook vers fruit bij elke maaltijd voorhanden). Middag- en avondbuffet gevariëerd. Drankjes zijn geen échte cola of fanta. Degelijke rode en witte wijn. Zeer geschikt voor rustige vakantie, met af en toe wat "beweging" (fietsen, waterfietsen, petanque, wandelen enz). Mooi strandje en gratis handdoeken aan zwembad. Zwembad zeer proper. Goede all in zonder capsones. Personeel vriendelijk en voorkomend. Kapsalon niet open maar er is een zeer goed kapsalon in het sjieke 5-sterrenhotel in SLano. Daar slechts 10 euro voor brushing betaald (70 kuna). Uitstap naar Mostar: leuk. Dubrovnik goed bereikbaar.
Slano zelf is een klein rustig dorp, een avondwandeling langs de verlichte promenade is romantisch. 's Avonds ook rustige achtergrondmuziek, of live music. Trappen vallen nog mee.

met partner, Mei 2010
"Alles prima"vertalen
Royackers L.

21-05-2010 Een meevaller wat de ligging betreft. Zeer mooie uitzicht en gelegen aan een baai met fiets- en wandelmogelijkheden. Een 3sterrenhotel dat die sterren zeker waard is. Het eten was niet overdadig maar gewoon goed. Ook het personeel was vriendelijk en de bediening zeer goed. Zeer proper en goed in orde.

met oudere kinderen, Aug. 2009
"Sublieme ligging"vertalen
cesar

01-09-2009 het hotel ligt , nogal eenzaam , in de wondermooie baai van Slano.Je kan langsheen het water te voet (2 km) naar het centrum van Slano waar ook de lijnbus naar Dubrovnik stopt.Prijs enkele rit 19 kuna , ongeveer 2.5 euro.
eveneens prachtig zijn de baai van Kotor, Korcula stad en eiland , Mostar en natuurlijk Dubrovnik zelf.
het hotel is zijn drie sterren waard al zou ik voor het uitzicht gerust 5 sterren geven.

Familie, Juli 2008
"Moet gewoon eens goed gerenoveerd worden !"vertalen
Louis-Louize

21-11-2008 Hotel is gezien zijn prijs en de All-In eigenlijk niet zo slecht, maar moet gewoon eens gerenoveerd worden. Wat zeker beter kan: Kinderbedjes op familiekamers zijn omgebouwde zitbanken: Op een ressort van een zitbank kan je echt niet deftig slapen. Restaurant is bij eerste binnenkomst oerlelijk maar het went wel. Eten is basic gezond maar niet super, gelukkig aten we bijtijds eens iets anders op onze uitstapjes.
Qua animatie en ontspanning een zeer goed hotel: Gratis tennis, volley, surfen, pedalo, kayak, fietsen, allemaal zeer leuk voor een sportieve familie. Ook de animatie vonden we geslaagd. Al bij al een zeer leuke tijd gehad in dit hotel.
PS Niet voor mensen die moeilijk te been zijn, ongeveer 100 trappen van de kamer naar het restaurant !

met partner, Juni 2007
Linsey Kempeneer

03-04-2008 Fantastische vakantie gehad! Goed hotelpersoneel, altijd behulpzaam! Lekker eten, veel variatie. Als we overdag weggingen met de auto, kregen we op vraag een luchpakket mee (wel niet altijd aan te raden want is altijd hetzelfde). Mensen die slecht te been zijn, zoeken beter ander hotel --> 140tal trappen naar restaurant en nog meer afdalen voor naar zwembad en strand (maar staat zo in reisbrochure). Mooie tuin aan het hotel. Heel erg veel ontspanningsmogelijkheden die inbegrepen zijn in de prijs. Kamers dik in orde. Avondanimatie mocht meer zijn.
Prachtige baai om rond te wandelen/fietsen. Wel auto huren als je verder wilt gaan.
Eiland Mljet (wel niet met excursie maar op jezelf), Korcula, Dubrovnik, Mali Ston, Ston, Trsteno... zijn de moeite waard! Elafiti cruise (bezoek aan 3 eilanden met priatenboot) moet je echt doen!Mostar in Bosnië is ver rijden voor wat het is.

Zowel natuur als cultuurliefhebbers komen er aan hun trekken!
Zeker doen! Je zal het niet beklagen!

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?