Beoordelingen Hotel Osmine ***

Taal:
Gezelschap:

Prijs kwaliteit zit zeker goed! Prachtig Kroatiëvertalen

Niels en Laura donderdag 4 september 2014

Verouderde accommodatie, maar prijs/kwaliteit zit zeker goed! ->

Ligging: in een mooie baai, op 30 min wandelen van centrum Slano (waar de bushalte is) - wel gratis fietsen ter beschikking aan het hotel. -> hotel ligt iets hoger .Veel trappen om naar het restaurant/zee te gaan indien je in hoofdgebouw zit. Goed voor de conditie :). In de buurt voldoende te beleven. Dubrovnik/Ston/Eilanden ... Allemaal per boot/bus goed bereikbaar. En natuurlijk een mooi baai om lekker te luieren/snorkelen/zwemmen.

Personeel is behulpzaam. Qua eten: ontbijt iets minder uitgebreid, maar middag en avond is er voldoende afwisseling.

Goed hotel voor de prijs die we hebben betaald! Is 3* waard.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Heel goed hotelvertalen

Cops Guy woensdag 26 september 2012

Heel goed hotel. wij verbleven er een 11 tal dagen en het eten was zeer lekker en afwisselend. Onze kamer was wel klein en de matrassen waren niet zo schitterend, maar wij zaten in het bijgebouw en in het hoofdgebouw zouden de kamers beter zijn.Het personeel was zeer vriendelijk.Het hotel zou wel een opfrisbeurt mogen krijgen. Maar het was zeker zijn 3 sterren waard, Het is wel geen hotel voor mensen die moeilijk ter been zijn. Vanonder aan het bijgebouw waar het restaurant ligt moet je een 130 trappen doen als je in het hoofdgebouw verblijft. Er valt rond het hotel wel niet veel te beleven, maar de waterfietsen, kano's en fietsen maken veel goed en dat is in de prijs inbegrepen. Op een 2,5km is een klein dorpje met een klein winkeltje en een 2 tal restaurantjes, maar wij hadden een all inclusief genomen en ik kan niets van die restaurantjes vertellen.Ik vind wel dat wij een fijne vakantie gehad hebben.Mensen die alleen de rust zoeken zitten daar zeer zeker goed.

Gereisd Met partner in Sept. 2012

goedvertalen

patrick & marij... maandag 17 september 2012

Goed zonder meer.. Wil je een ruime kamer boek dan in het hoofdgebouw, maar dan moet je er zo'n 100 trappen extra bijnemen.(plus nog een helling naar de bar , het zwembad & het strand) De kamers worden elke dag gepoetst maar niet echt grondig. Het personeel aan de bar van het zwembad zijn niet echt vriendelijk, maar je krijgt wel wat je vraagt. Het personeel in het restaurant daarentegen is wel vriendelijk en er is voldoende keuze en lekker. Het hotel is wel afgelegen maar er zijn gratis fietsen ter beschikking om naar Slano te fietsen. Er is genoeg animatie.

Gereisd Met partner in Sept. 2012

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Osmine*** bij:

Goede prijs/kwaliteitvertalen

Werner Van Assche zondag 2 september 2012

Hotel zonder franjes. Ligging in prachtige baai, maar afgelegen. Geen mogelijkheid om 's avonds buiten hotel te gaan. Live muziek is bovendien zeer slecht (voor oudjes).
Gratis watersporten zijn echt pluspunt. De maaltijden zijn correct.
Aan de receptie is het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, maar de barmannen zijn lomp.( terugkerende klacht volgens onze gidse).
De all in is magertjes: 1 bar, geen merkfrisdranken en al zeker geen light, geen ijsjes(betalend). De alcoholische dranken zijn enkel geschikt voor in fruitsap. De kamer was ok, niet meer, niet min.
Het hotel doet niet druk aan. Het was een fijne vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

prachtigvertalen

marijke theunissen zondag 2 oktober 2011

we hebben een heel mooie vakantie gehad en gaan zeker terug !! een aanrader !!

Gereisd Met partner in Sept. 2011

Prijs/kwaliteit : uitstekende keuze.vertalen

Huysentruyt Luc. donderdag 18 augustus 2011

Schitterende ligging, doch relatief ver van centra met winkeltjes, cafeetjes,..
Goede keuken zonder franjes doch met voldoende keuze.
Extra pluspunt : gratis fietsen, waterfietsen, kano's en handdoeken aan het zwembad.
Geen matrasjes beschikbaar voor de ligbedden.
Enthousiast en vriendelijk, doch niet opdringerig, animatieteam. Wie ter plaatse actief wil zijn heeft de mogelijkheid.
De uitstappen naar Korcula, Dubrovnik en Cilipi vielen best mee.
De vele trappen zijn echt niet te onderschatten. Het hotel is dus niet geschikt voor mensen die minder goed te been zijn.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Absoluut zijn 3 sterren waard. Ik geef er 4 !vertalen

De Troch Eliane zondag 19 juni 2011

Voor natuurliefhebbers een uitmuntende ligging. Rustig publiek, geen overdreven luxe maar overal netjes en aangenaam ingericht. Lekker eten, voldoende keuze.
Ontbijtbuffet dagelijks zelfde maar voldoende keuze (ook vers fruit bij elke maaltijd voorhanden). Middag- en avondbuffet gevariëerd. Drankjes zijn geen échte cola of fanta. Degelijke rode en witte wijn. Zeer geschikt voor rustige vakantie, met af en toe wat "beweging" (fietsen, waterfietsen, petanque, wandelen enz). Mooi strandje en gratis handdoeken aan zwembad. Zwembad zeer proper. Goede all in zonder capsones. Personeel vriendelijk en voorkomend. Kapsalon niet open maar er is een zeer goed kapsalon in het sjieke 5-sterrenhotel in SLano. Daar slechts 10 euro voor brushing betaald (70 kuna). Uitstap naar Mostar: leuk. Dubrovnik goed bereikbaar.
Slano zelf is een klein rustig dorp, een avondwandeling langs de verlichte promenade is romantisch. 's Avonds ook rustige achtergrondmuziek, of live music. Trappen vallen nog mee.

Gereisd Met partner in mei 2011

Alles primavertalen

Royackers L. vrijdag 21 mei 2010

Een meevaller wat de ligging betreft. Zeer mooie uitzicht en gelegen aan een baai met fiets- en wandelmogelijkheden. Een 3sterrenhotel dat die sterren zeker waard is. Het eten was niet overdadig maar gewoon goed. Ook het personeel was vriendelijk en de bediening zeer goed. Zeer proper en goed in orde.

Gereisd Met partner in mei 2010

sublieme liggingvertalen

cesar dinsdag 1 september 2009

het hotel ligt , nogal eenzaam , in de wondermooie baai van Slano.Je kan langsheen het water te voet (2 km) naar het centrum van Slano waar ook de lijnbus naar Dubrovnik stopt.Prijs enkele rit 19 kuna , ongeveer 2.5 euro.
eveneens prachtig zijn de baai van Kotor, Korcula stad en eiland , Mostar en natuurlijk Dubrovnik zelf.
het hotel is zijn drie sterren waard al zou ik voor het uitzicht gerust 5 sterren geven.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Moet gewoon eens goed gerenoveerd worden !vertalen

Louis-Louize vrijdag 21 november 2008

Hotel is gezien zijn prijs en de All-In eigenlijk niet zo slecht, maar moet gewoon eens gerenoveerd worden. Wat zeker beter kan: Kinderbedjes op familiekamers zijn omgebouwde zitbanken: Op een ressort van een zitbank kan je echt niet deftig slapen. Restaurant is bij eerste binnenkomst oerlelijk maar het went wel. Eten is basic gezond maar niet super, gelukkig aten we bijtijds eens iets anders op onze uitstapjes.
Qua animatie en ontspanning een zeer goed hotel: Gratis tennis, volley, surfen, pedalo, kayak, fietsen, allemaal zeer leuk voor een sportieve familie. Ook de animatie vonden we geslaagd. Al bij al een zeer leuke tijd gehad in dit hotel.
PS Niet voor mensen die moeilijk te been zijn, ongeveer 100 trappen van de kamer naar het restaurant !

Gereisd Familie in juli 2008

Hotel Osmine scoort een 7,9 uit 10, op basis van 43 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?