De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotels Kroatië bij :

Reviews van hotels in Kroatië

Met partner, Juni 2017
"Als God in..... euh.... KROATIË."over Valamar Lacroma Dubrovnik****
John Mulder

22-07-2017 We zijn in onze vakantie in Kroatië op twee verschillende plaatsen geweest. Wat hebben we het in Dubrovnik naar onze zin gehad. Eigenlijk stom dat ik...Lees verder

Met jonge kinderen, Juli 2017
"Supervakantie gehad met kids"over Valamar Zagreb****
Britt

20-07-2017 Heel goed hotel met lekker eten. Buffetvorm maar ter plaatse vers bereid en voldoende afwisselend. Ook heel uitgebreid ontbijtbuffet.
Kids van 5 en 7...Lees verder

Met partner, Juni 2017
"Geweldig"over Remisens Hotel Palace Bellevue****
Kees

19-07-2017 Een erg luxe, paleisachtig hotel dat aan de boulevard ligt. We hadden het geluk dat we een kamer kregen met een aparte TV kamer en 2 balkons.
Eten was...Lees verder

Met oudere kinderen, Juli 2017
"Uitstekende plek voor ontspannen vakantie"over Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta****
Bernard de Groot

19-07-2017 Wij hadden halfpension geboekt voor een week. Alles was prima geregeld en fijn. De vriendelijke bediening spreekt allemaal voldoende Engels of Duits...Lees verder

Met partner, Juli 2017
"Mooi verbouwd hotel"over Borovnik***
E Hut

17-07-2017 Een mooi nieuwe hotel helemaal verbouwd. Zeer vriendelijk personeel . Mooi nieuwe kamers elke dag schoongemaakt en schone handdoeken.Lees verder

Op vakantie in Kroatie

Wie naar Kroatië reist heeft niet meteen het gevoel dat de toeristische industrie het land overwoekert. Hoewel de commercialisering wel aanhoudt langs de meest bekende kustplaatsen heeft Kroatië, naast paradijzen voor zonnebaders, heel wat te bieden voor rugzaktoeristen, sportievelingen en mobilhome-toerisme.

Op vakantie in Kroatie

Een vakantie naar Kroatië, betekent genieten van de traditionele keuken, die veel respect heeft voor natuurlijke ingrediënten. De lokale wijnen en oliën houden goed stand tegenover de globalisering van voedingsmiddelen. Kroatië biedt eveneens het hele jaar door een breed gamma aan festivals:, niet alleen grote muziekfestivals op het strand of in verlaten fabrieksgebouwen, maar ook kunstfestivals in kleine dorpjes.

Reizen naar Kroatië laat je ook kennismaken met de prachtige natuur van het land. Langs de bijna 2000 kilometer lange rotskust bevinden zich ontelbaar vele eilandjes met een rijke fauna en flora. Zelfs in de drukke vakantiemaanden juli en augustus vind je er nog voldoende rustige plekjes met haast verlaten baaien en kleine vissersdorpjes.

Op vakantie in Kroatië kun je je natuurlijk ook onderdompelen in het bruisende stadsleven van plaatsen zoals Dubrovnik en Hvar. Je vindt er peperdure – maar ook goedkope – hotels, mondaine havens, cocktail bars en discotheken.

De meeste accommodaties in Kroatië vind je onder de vorm van appartementen en kamers, hoewel er de laatste tijd ook een explosie is van goedkope hotels en huisvesting type jeugdherberg. Een reden te meer waarom de last minute naar Kroatië steeds populairder wordt.