9,5
9,7
9,7
9,8

7 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
9,5
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Tinjan? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Tinjan aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tinjan bij :

6 Accommodaties Kroatië, Istrië, Tinjan

Reviews van accommodaties in Tinjan

Met partner, Okt. 2016
"Een paradijs!"over Stancija Zavod****
MarMen

10-10-2016 Dit is niet te beschrijven, dit is zo mooi! De rust, de ruimte, de gastvrijheid, de omgeving. Wij zijn verliefd geworden op dit paradijs.Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
"Waanzinnig mooi"over Stancija Zavod****
Familie Verboort

13-09-2016 Stancija zavod is voor ons de 2e keer dat we hier verblijven en het blijft een prachtige locatie voor een geweldige vakantie
De rust is onbetaalbaar...Lees verder

Tinjan scoort een 9,5 uit 10, op basis van 7 reviews