Stranden

20 apr 2018

Vrsar

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vrsar bij :

19 Accommodaties Kroatië, Istrië, Vrsar

Reviews van accommodaties in Vrsar

Met partner, Apr. 2017
Fam Rovers

06-03-2018 Belvedere is een geweldig resort, alleen mensen die slecht ter been zijn kunnen wat moeilijkheden ondervinden daar het sterk glooiend is.
Zowel de...Lees verder

Met partner, Sept. 2017
"Herhaling vatbaar"over Koversada***
Noel

30-01-2018 Prima accomodatie. Goede prijs kwaliteit. Heerlijk verblijf aan de mooie kustLees verder

Met een groep, Juli 2016
"Was super!"over Resort Belvedere****
Ivo

13-01-2018 Iedere avond was er een stadje dichtbij waar je heen kon. Super gezellige mensen en goed eten.Lees verder

Met partner, Sept. 2017
"Net en schoon"over Petalon****
Bas

17-10-2017 Erg fijn en net resort.
Wij zaten in het hotel. Wat niet voelt als hotel omdat het is opgebouwd uit allemaal leuke aparte gebouwtjes.
Wij zaten in...Lees verder

Met partner, Juni 2017
Riet

16-10-2017 De omgeving is prachtig. Wij waren 11 jaar geleden voor het laatst in Vrsar. Hebben altijd gekampeerd. Nu voor het eerst in een hotel. Dit is ons...Lees verder

Ben je van plan een bezoek te brengen aan Vrsar? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Vrsar aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.
Vrsar scoort een 8,2 uit 10, op basis van 203 reviews