De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kroatië bij :

6.291 Accommodaties Kroatië

Reviews van accommodaties in Kroatië

Lis en Rob Amama

14-11-2017 Wij hebben heerlijk genoten op camping Stobrec. Zeer grote plaatsen, uitstekend sanitair, toiletten en douches zijn schoon en netjes.
Goed...Lees verder

Met een groep, Sept. 2017
B & S

26-10-2017 Wij verbleven hier al eerder met busreis uit Belgie.
Super mooi hotel,mooi resort en goed onderhoud.
Restaurant is super en zeer vriendelijk...Lees verder

"Netjes, schoon en heerlijk eten!"over Remisens Hotel Excelsior****
Wietske

25-10-2017 Mooie ruime kamer met balkon, waar we na het zeebezoek nog heerlijk in de zon konden zitten. Alles was goed schoon en netjes.
Het zwembad vonden we...Lees verder

"Genoten!"over Zaton Holiday Resort (Glamping)****
Estella

10-10-2017 Het was onze eerste keer Kroatie en goed bevallen. Ook zeer hondvriendelijk. We zaten in een appartement, wat ik meer vond lijken op een grote...Lees verder

Met partner, Sept. 2016
"Heerlijk gewoon thuis voelen ver weg."over Vuvix (in Vranjica)***
Fam.van Staveren

24-09-2017 Al vele keren geweest.Een vertrouwde plek goed georganiseerd en verzorgt. Heerlijk aan zee en in een leuk dorpje. De stad Trogir op steen worp afstand...Lees verder

Op vakantie in Kroatie

Wie naar Kroatië reist heeft niet meteen het gevoel dat de toeristische industrie het land overwoekert. Hoewel de commercialisering wel aanhoudt langs de meest bekende kustplaatsen heeft Kroatië, naast paradijzen voor zonnebaders, heel wat te bieden voor rugzaktoeristen, sportievelingen en mobilhome-toerisme.

Op vakantie in Kroatie

Een vakantie naar Kroatië, betekent genieten van de traditionele keuken, die veel respect heeft voor natuurlijke ingrediënten. De lokale wijnen en oliën houden goed stand tegenover de globalisering van voedingsmiddelen. Kroatië biedt eveneens het hele jaar door een breed gamma aan festivals:, niet alleen grote muziekfestivals op het strand of in verlaten fabrieksgebouwen, maar ook kunstfestivals in kleine dorpjes.

Reizen naar Kroatië laat je ook kennismaken met de prachtige natuur van het land. Langs de bijna 2000 kilometer lange rotskust bevinden zich ontelbaar vele eilandjes met een rijke fauna en flora. Zelfs in de drukke vakantiemaanden juli en augustus vind je er nog voldoende rustige plekjes met haast verlaten baaien en kleine vissersdorpjes.

Op vakantie in Kroatië kun je je natuurlijk ook onderdompelen in het bruisende stadsleven van plaatsen zoals Dubrovnik en Hvar. Je vindt er peperdure – maar ook goedkope – hotels, mondaine havens, cocktail bars en discotheken.

De meeste accommodaties in Kroatië vind je onder de vorm van appartementen en kamers, hoewel er de laatste tijd ook een explosie is van goedkope hotels en huisvesting type jeugdherberg. Een reden te meer waarom de last minute naar Kroatië steeds populairder wordt.