3,9
9,8
9,3

11 aug 2020

Berdorf
Benieuwd naar wat er te beleven is in Berdorf? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Berdorf geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Berdorf bij :

9 Accommodaties Luxemburg, Grevenmacher, Berdorf

Reviews van accommodaties in Berdorf

Met oudere kinderen, Juni 2020
"Aanrader"over Trail Inn Natuur en Sporthotel
griet

05-07-2020 Het hotel heeft mooie en nette kamers. Lekker eten, zowel ontbijt als in het restaurant.
Leuke sfeer en vriendelijke ontvangst.Lees verder

Met partner, Aug. 2019
"Geweldig!"over Belle-Vue 2000
Iris

12-08-2019 Super leuke camping, ik ben hier met mijn moeder geweest voor een weekje en het is ons goed bevallen. We stonden onder aan de camping waardoor we een...Lees verder

Met vrienden, Aug. 2019
"Fantastisch,zeker een keer terug"over Trail Inn Natuur en Sporthotel
Quinten

12-08-2019 Hele mooie kamers,het eten erg goed. Hele vriendelijke bediening,schone kamers,
Hele mooie omgeving om te wandelen .Lees verder

Met partner, Juli 2017
Lacante Donald- Hei...

04-08-2019 het is zeer goed gelegen, vriendelijk, verschillende talen en over het eten hebben wij zeker geen klachtenLees verder

Met oudere kinderen, Juli 2019
"Mooie, rustige camping"over Parc Martbusch****
JiskavanB

04-08-2019 Heerlijke camping, prima sanitair, ruime plaatsen, fijne afwasplaatsen ook. Op de camping staan ofwel basic kampeerders of mensen met enorme...Lees verder

Berdorf scoort een 7,5 uit 10, op basis van 72 reviews