Beoordelingen Camping Birkelt*****

Camping Birkelt scoort een 8,0 uit 10, op basis van 557 beoordelingen

11 beoordelingen over Birkelt*****

7,3
met jonge kinderen, 2014
"Goed maar minder voor kleine kindjes"vertalen
Sven Van Calster

13-07-2014 Kinderzwembadje is niet altijd open. Het hangt af van het weer. Verder is er wel een groot zwembad (koud) maar dat is niet geschikt voor kleine kindjes en is niet echt speciaal.
De camping zelf is wel oké en netjes. Mooie stacaravans (touroperator), modern en alles in orde.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Rustig, ruime plekken en nieuw sanitair"vertalen
veerle wauters
Staat van het sanitair

06-07-2014 perfect gelegen om te wandelen en te fietsen. publiek eind juni- begin juli vooral gepensioneerden, sportievelingen en gezinnen met kleine kindjes. kies je plek voor je tent pas ter plaatse als je kan, veel plekjes hellen wat af. animatie stelde (nog) niet veel voor, de vakantie voor de Nederlanders was duidelijk nog niet begonnen. proper en lekker warm zwembad, prima trampolines en mooie ligweide met wat speeltoestellen. alles wat er is, is in goeie staat. nieuwe sanitaire blok is echt mooi, kinder- en familiedouches aanwezig.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Niet voor herhaling ."vertalen
Nona De Dobbeleer
5,0
3,0
3,0
Staat van het sanitair

03-09-2013 Elke woensdag pizza dag of pasta dag die dag is er niets anders verkrijgbaar , waarom???Ook niet in het restaurant.Dit van 12u tot 21u.
Als je wou gaan eten telkens reserveren anders kon het niet .
De laatste week van onze vakantie was er niet veel animatie meer op de camping .In de voormiddag niets en namiddag ook niets wel een kampvuur of en film s'avonds voor +14 jaar .Als je niet voor Nederlanders bent best weg blijven . Je word er weg gekeken .Wij waren geen haters maar je word het wel na veertien dagen .

We waren aan het zwemmen en klok 19 uur word ons gevraagd het zwembad te verlaten ze sloten en uur vroeger waarom kinderen waren zeer ontgoocheld .Ook het winkeltje was gesloten om 18 uur .
Personeel aan de ijs en friet was zeer zenuwachtig en alles liep fout zoals verkeerde bestellingen , enz.

met jonge kinderen, Mrt. 2013
"Goed, maar gericht op Nederlanders."vertalen
Pascal
Staat van het sanitair

10-04-2013 Tijdens de Belgische/Luxemburgse paasvakantie was er niet veel te beleven qua animatie voor de kinderen, hoewel er in de brochures was vermeld dat de animatie startte in de Paasvakantie. Ja, de Nederlandse... Tijdens het Paasweekend waren er activiteiten, maar de rest van de week beperkte het zich tot een soort kinderopvang. De eerstvolgende animatie was voor de "Meivakantie", onbekend in België en Luxemburg... Wel is er een mooi zwembad dat volledig kan worden afgesloten. Ook het speeltuintje is de moeite en kinderen kunnen er probleemloos rondfietsen en steppen. Alle campeerplaatsen zijn mooi afgebakend en voorzien van een 10A plug. Er zouden wel wat meer waterkraantjes mogen zijn. Heel positief, het winkeltje aanvaardt betaling met bankkaarten. Er is wel geen vlees voorhanden, daarvoor moet je naar het dorp. Het sanitair wordt op geregelde tijdstippen gereinigd, en als de bezoekers ook wat moeite zouden kunnen doen, blijft het in propere staat.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"AANRADERTJE"vertalen
Fab en Philly
Staat van het sanitair

25-08-2012 Wij zitten hier nu op dit moment in ons caravannetje te genieten van de malse Luxemburgse regen. Ondanks deze omstandigheid valt er van onze vier kinderen niet veel te bespeuren ==> De jonste twee zitten bij het (echt super) Hollandse animatieteam en de grote gasten dobberen rond in het zeer goed onderhouden en (voor de gelegenheid) overdekte zwembad;
Je mag hier echter wel geen anti-Nederlander zijn want het lijkt hier wel klein-Amsterdam.
Het sanitair is hier prachtig onderhouden en de "vetzakken" die graag hun uitwerpselen aan de medemens willen tonen worden -terecht- snel bij de kraag gegrepen. De douches zijn voorzien van mengkranen en we kunnen je verzekeren dat dit wel nodig is om je niet te verbranden.
Nog extra te vermelden: 10 minimum ampere op de staanplaats en WIFI
Kortom: Als je niet weet waarheen ==> hier brandt de lamp!!!

met jonge kinderen, 2012
"Supergezellige plek"vertalen
Steven
Staat van het sanitair

23-04-2012 Camping Birkelt is een verzorgde en mooie camping. Ideaal voor kleine kids! Het engelse team van touroperator is SUPER en verdient een pluim.Service was uitstekend.

met jonge kinderen, Apr. 2012
"Toffe camping met kleine kinderen"vertalen
astrid_7
5,0
Staat van het sanitair

01-07-2012 Een lang weekend op deze camping gestaan met eigen caravan. Ligt goed om allerlei bezienswaardigheden te ontdekken in de buurt. Sanitaire gebouwen waren goed onderhouden en werden regelmatig gepoetst. Alles was in het Nederlands, ook de animatie dus leuke voor onze kinderen. Mooie, grote plekken. Winkeltje was niet zo groot en voor Vlaamse normen liet de Hollandse keuken wat te wensen over. Wij zijn beter gewend (of verwend :-) ). We moesten ook telkens wel lang wachten eer er iemand kwam en nadien op het eten zelf. Was eigenlijk het enige waar iets op aan te merken viel. Mooie speeltuinen, kindersanitair, zwembad ok, ... Gezellig weekend gehad op camping Birkelt.

met oudere kinderen, Nov. 2009
"Fantastique camping"vertalen
georges
Staat van het sanitair

11-11-2009 fantastique camping super bien entretenu beau sanitaire propre et bien chauffé belle piscine chaude et couverte région superbe ballade en foret et visite de châteaux

met jonge kinderen, Aug. 2009
"Heerlijke camping met kleine kinderen"vertalen
familie roelofs
Staat van het sanitair

24-08-2009 Wij zijn net terug van 10 dagen heerlijk kamperen op camping birkelt in larochette. Goede camping met prima facaliteiten voor kinderen. goede animatie en prima plekken. Inderdaad is sanitairgebouw nummer 3 echt supermooi en netjes. Heb begrepen dat de andere gebouwen ook worden aangepakt. veel beoordelingen gelezen hier en kwam aan het twijfelen of we wel moesten gaan, maar dit is gewoon een aanrader. Mensen die een beoordeling geven over iets moeten wel weten waar ze over praten. Ik noem geen voorbeelden, maar hieronder staan veel dingen die niet kloppen. Dus mensen gewoon doen! Ik had nog wel langer willen blijven.

Birkelt is dus echt een aanrader

Familie, Aug. 2008
"Een echte topper"vertalen
nevelke
Staat van het sanitair

30-08-2008 Net terug en na al de commentaren veel schrik om te vertrekken maar dat hoefde blijkbaar niet,zaten in staancaravan,alles tip top,wel eens naar het sanitair gaan kijken en was echt in orde en vond het helemaal niet verouderd,kinderanimatie top,nog nooit meegemaakt,zo goed en heel kindvriendelijk,op de camping vriendelijk en zeer behulpzaam,speeltuinen tip top in orde,zwembad ook,prachtig voor de kinderen en ook voor ons,eten was lekker,en een zéér proper en onderhouden camping,nog even melden dat we via vacansdesoleil daar waren en ze stonden dag en nacht voor je klaar,dank u wel!!!neen volgens mij zijn hier alleen maar positieven dingen over te zeggen en in juli zijn we naar Frankrijk geweest,dat is iets anders hoor,ons zien ze in de herfstvakantie al terug

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: