4,5

22 feb 2017

Nommern
Benieuwd naar wat er te beleven is in Nommern? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Nommern geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nommern bij :

3 Accommodaties Luxemburg, Nommern

Reviews van accommodaties in Nommern

Met oudere kinderen, Aug. 2016
Familie Boots

24-01-2017 Deze camping hebben we voor de 3e keer bezocht, de laatste keer twee jaar achter elkaar. Onze kinderen van 11 en 14 hebben zich prima vermaakt in het...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
"Leuke camping"over Nommerlayen*****
Rikke Dopstra

07-01-2017 Deze camping viel ons erg in de smaak. We troffen het echt met het weer. 30 graden elje dag. 1 dag wel ontzettende regen gehad.
Douche pasjes...Lees verder

Nommern scoort een 7,7 uit 10, op basis van 63 reviews