6,6
7,3

6 dec 2016

Campeche

Vanaf $ 36

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Campeche bij :

18 Accommodaties Mexico, Campeche, Campeche

Reviews van accommodaties in Campeche

Met partner, Feb. 2014
Jadess

13-08-2014 Verouderd hotel met echt mooi uitzicht op het centrum. Luxere kamer gekregen met kingsize bed.Lees verder

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooi hotel voor rondreis"over Best Western Del Mar***
Ann

20-07-2014 Wij verbleven hier 1 nacht tijdens onze rondreis. Mooi hotel, aan zee, ruime propere kamer met zeezicht. leuk zwembad. Goede ligging
Heel lekker eten...Lees verder

Met partner, Mrt. 2013
"Sfeervol koloniaal hotel."over America Centro**
martin en feara

08-04-2013 Hotel was moeilijk te vinden met onze huurauto.Bagage uit en inpakmogelijkheden was in drukke en smalle straat vrijwel onmogelijk.We werden hier niet...Lees verder

Met partner, Sept. 2001
"Voior Mexicaanse begrippen een knap hotel"over Best Western Del Mar***
Fulko

25-09-2012 Hotel ligt op loopafstand van het centrum. Zwembad is lekker voor een frisse duikLees verder

Met partner, Juli 2012
"Prima hotel"over Baluartes****
Esther

10-08-2012 Goede ligging aan de boulevard en erachter ligt het centrum. Parkeerterrein, mooie kamers, zwembad.Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Campeche? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Campeche geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Campeche scoort een 7,7 uit 10, op basis van 27 reviews