7° /

12 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dalen bij :

10 Accommodaties Nederland, Drenthe, Dalen

Reviews van accommodaties in Dalen

Met jonge kinderen, Nov. 2016
"Ideaal voor jonge kinderen en mooie locatie"over Center Parcs De Huttenheugte****
Bianca

28-11-2016 Wij zaten hier in het weekend van vrijdag 11 november 2016 t/m maandag 14 november 2016. Wij boekte een VIP huisje en kregen nummer 450 toegewezen. De...Lees verder

Met jonge kinderen, Nov. 2016
"Genoten!"over Center Parcs De Huttenheugte****
Fam Baas

26-11-2016 Super fijn weekend gehad. We hadden een premium cottage nr. 509.Cottage was zoals we het verwacht hadden. Klein kwartiertje lopen na de plaza. We...Lees verder

Alleenreizend, Juni 2016
"Alsof je thuis bent"over De Bedstay
Rene ten donkelaar

01-07-2016 Het is echt een aanrader om hier te verblijven.
Je wordt zo warm ontvangen.
Het leek net alsof ik de familie al jaren kenden.
Als ik weer in de buurt...Lees verder

Met jonge kinderen, Juni 2016
"Fantastisch"over De Bedstay
Irene

27-06-2016 Geweldige gastvrouw, heel lief voor de kinderen, gezellige kamers, heerlijk gegeten kortom een aanrader!Lees verder

Met jonge kinderen, Mei 2016
"Weer ontzettend leuk en mooi dit jaar"over Minicamping Gezond Boeren Verstand**
Emma Paul

09-05-2016 Mooie kampeerplekken. Goede rijlessen, betrouwbare paarden. Goeie serviceLees verder

Ben je van plan een bezoek te brengen aan Dalen? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Dalen aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.
Dalen scoort een 8,0 uit 10, op basis van 244 reviews