7,1

22 feb 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Dalen? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Dalen aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dalen bij :

9 Accommodaties Nederland, Drenthe, Dalen

Reviews van accommodaties in Dalen

Met oudere kinderen, Dec. 2016
"Slechte service maar mooi park"over Center Parcs De Huttenheugte****
Lulofs

30-01-2017 Over het park en het huisje (435) hebben we niks aan te merken. Alles was naar wens. Wat wel een domper was was de slechte service van Center Parcs....Lees verder

Met jonge kinderen, Dec. 2016
"Geweldig weekend gehad met de familie!"over Center Parcs De Huttenheugte****
E. Snoek 6395437

29-01-2017 We hadden een schone, goed verzorgende cottage. Er is voor iedereen genoeg te doen. Zowel jong als oud kan zich hier prima vermaken. Gastvrij...Lees verder

Alleenreizend, Juni 2016
"Alsof je thuis bent"over De Bedstay
Rene ten donkelaar

01-07-2016 Het is echt een aanrader om hier te verblijven.
Je wordt zo warm ontvangen.
Het leek net alsof ik de familie al jaren kenden.
Als ik weer in de buurt...Lees verder

Met jonge kinderen, Juni 2016
"Fantastisch"over De Bedstay
Irene

27-06-2016 Geweldige gastvrouw, heel lief voor de kinderen, gezellige kamers, heerlijk gegeten kortom een aanrader!Lees verder

Met jonge kinderen, Mei 2016
"Weer ontzettend leuk en mooi dit jaar"over Minicamping Gezond Boeren Verstand**
Emma Paul

09-05-2016 Mooie kampeerplekken. Goede rijlessen, betrouwbare paarden. Goeie serviceLees verder

Dalen scoort een 8,0 uit 10, op basis van 256 reviews