9,2
9,2

9 dec 2016

Diever

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Diever bij :

19 Accommodaties Nederland, Drenthe, Diever

Reviews van accommodaties in Diever

Met partner, Nov. 2016
"Geweldig!"over Kamer 7****
Petra

30-11-2016 Mooie kamer, heerlijk eten, aardige gastvrouw. Zeker voor herhaling vatbaarLees verder

van gaal

14-11-2016 Bij eigen douche - gebouwtje hingen de douchekop en spiegel te hoog voor ons kleine mensjes, en we miste een bad krukje.
Camping prachtig gelegen...Lees verder

Met een groep, Okt. 2016
"Woning met potentieel...maar onderhoud nodig"over Groepsaccommodatie Huntershof
ief

06-11-2016 Ruim opgezette leefruimte. Best wel gezellig met vele zithoekjes en een toogje. De biljart is een drieband, wij dachten dat het een poolbiljart...Lees verder

A. de Winkel

05-11-2016 Deze lieve mensen leveren een geweldige ervaring in deze mooie streek. Zeker een aanrader.Lees verder

Maessen

29-10-2016 We hebben geen op- of aanmerkingen. Kan me niet voorstellen dat iemand zich hier niet thuis voelt. Heerlijk ontbijt, avondeten (stoofpot en tapas) is...Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Diever? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Diever scoort een 8,7 uit 10, op basis van 62 reviews