6,8

1° /

18 jan 2018

Erm
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Erm? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Erm aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

9 Accommodaties Nederland, Drenthe, Erm

Reviews van accommodaties in Erm

Met vrienden, Juli 2017
"Geweldig👌🏻"over Van Maanen Vakantiehuizen
koops

19-12-2017 wij hebben het hier met zn 4tjes goed naar ons zin gehad. we werden goed geholpen door de eigenaren en medewerkers,
wij komen zeker nog een keer weerLees verder

Met een groep, Sept. 2017
Monica

15-12-2017 De recreatieruimtes zijn knus en sfeervol. De kleinere chalets zijn basic ingericht maar van alle gemakken voorzien.Lees verder

Met vrienden, Sept. 2017
Pascal Simon

14-12-2017 Alles was super, ik heb een heerlijk karper visweekend gehad op het eiland.Lees verder

Met partner, Nov. 2017
"Fantastisch !"over Van Maanen Vakantiehuizen
Klein Plotterkje

04-12-2017 Mooi schoon Chalet, heerlijk rustig dit was voor mij heel belangrijk. Vriendelijke ontvangst . Plotselijke vroegere vertrek was geen enkel probleem....Lees verder

Met oudere kinderen, Sept. 2016
"Bungalow nr 8"over Ermerzand 8 & 11
theo

26-09-2016 het was weer fantastich. mooi in gericht. en een mooie keukenLees verder

Erm scoort een 7,7 uit 10, op basis van 27 reviews