29 mrt 2017

Havelte
Benieuwd naar wat er te beleven is in Havelte? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Havelte geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

18 Accommodaties Nederland, Drenthe, Havelte

Reviews van accommodaties in Havelte

Met partner, Mrt. 2017
"Voor herhaling vatbaar"over Jelly's Hoeve
Schoute

08-03-2017 Dit was voor ons de 2e keer, heerlijk huisje, mooie omgeving.
We gaan zeer zeker nog 1 keer.Lees verder

Met partner, Feb. 2017
"Mooi uitzicht en lekker rustig."over De Parel Hoeve****
Rietman

01-03-2017 Het zag er fris uit, en alles was aanwezig, erg gezellig.
We komen zeker weer terug.Lees verder

Met een groep, Dec. 2016
"In één woord Geweldig!"over Groepsaccommodatie Marinushoeve
Karin

25-02-2017 De Marinushoeve is echt een geweldige accommodatie. Vriendelijk ontvangst en keurig schoon! Zeer luxe en sfeervol afgewerkt en ingericht. De...Lees verder

Met een groep, Feb. 2017
"Fantastisch lang weekend in een prachtig verblijf"over Groepsaccommodatie Marinushoeve
fam. Kortman

20-02-2017 Bijzonder goed verzorgde en luxueuse accommodatieLees verder

Met partner, 2017
"Voor ons proma"over De Klaverkampen***
Dee

19-02-2017 Leuk en vooral gemoedelijke,kom er nu 4 jaar en dat blijft nog wel ff heb eigen sanitair dus dat weet ik niet.Lees verder

Havelte scoort een 8,1 uit 10, op basis van 76 reviews