7,3
5,8
6,1

23 nov 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
7,3
Benieuwd naar wat er te beleven is in Pesse? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Pesse geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

6 Accommodaties Nederland, Drenthe, Pesse

Reviews van accommodaties in Pesse

Met jonge kinderen, Okt. 2017
"Fantastisch"over Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve
van der meiren fran...

07-11-2017 Dat het verblijf aan een autosnelweg ligt.
Zeer mooie streek. Hadden we niet verwacht en we keren zeker nog eens terug.Lees verder

Met een groep, Okt. 2017
"Fantastische locatie die we iedereen aanbevelen!"over Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve
Van Kooten

23-10-2017 De Wemmenhoeve is een toplocatie! We waren met een familiegroep bestaande uit 12 volwassenen en 12 kinderen van verschillende leeftijden. Het is een...Lees verder

Met jonge kinderen, Sept. 2017
"Het was heerlijk ontspannend en geslaagd,geweldig"over Groepsaccommodatie De Oosterweide
Familie Nijhof

29-09-2017 Aan alles in huis is gedacht,iedereen kan zich vermaken,jong en oud.Geen minpuntjes.Alles tip-top aantrekkelijk.Lees verder

Met partner, Sept. 2017
Take van der Velde

28-09-2017 Kan niet bedenken wat hier niet goed is.Lees verder

Met partner, Aug. 2017
Hermien Hoedjes

25-08-2017 Prima voorzieningen op de camping speeltuin voor kleine kinderen
Mooie omgeving om te fietsen.Lees verder

Pesse scoort een 7,3 uit 10, op basis van 8 reviews