5,0
6,1

30 mrt 2017

Spier
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Spier? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Spier aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Spier bij :

10 Accommodaties Nederland, Drenthe, Spier

Reviews van accommodaties in Spier

Met oudere kinderen, Feb. 2017
"Heerlijk eten"over Van der Valk Spier Dwingeloo****
Petra van geest

16-03-2017 Heerlijk eten voor betaalbare prijs , vriendelijk personeelLees verder

Met vrienden, Feb. 2017
"Gezellig en gemoedelijk"over De Woudzoom****
Colinda Meester

20-02-2017 Vriendelijk personeel, dien een stapje extra en zijn spontaan, op de gang was het ietswat koudLees verder

Met partner, Feb. 2017
"Boek geen sterrenkamer!"over Van der Valk Spier Dwingeloo****
T.

16-02-2017 Je kunt de sterren niet zien. Tot onze verbazing kregen we te horen dat er al drie keer eerder over was geklaagd. Desondanks wordt de kamer zo...Lees verder

Met partner, Feb. 2017
"Gastvrij overnachten"over De Woudzoom****
Dick Nouens

08-02-2017 Vriendelijk familie hotel. Mooi gelegen aan een rustige weg, alles netjes verzorgd, heerlijk diner en goed ontbijt!Lees verder

Met partner, Sept. 2016
"Rustige en groene camping!"over Sonnevanck****
Ton Peters

07-10-2016 Vriendelijke ontvangst! Van de leiding hebben wij tijdens ons verblijf niemand gezien b.v. controle! Moet nog wel e.e.a. aan gebeuren o.a. verlichting...Lees verder

Spier scoort een 7,7 uit 10, op basis van 50 reviews