5,1
6,3

27 jul 2017

Spier

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Spier bij :

10 Accommodaties Nederland, Drenthe, Spier

Reviews van accommodaties in Spier

Met partner, Juni 2017
"Rustig Hotel"over De Woudzoom****
Stella Carli

01-07-2017 Hotel ligt in een rustige omgeving, helaas zijn er geen winkels in de buurt,Lees verder

Met partner, Mei 2017
"Zeer aangenaam verblijf"over De Woudzoom****
van Kouwen

19-06-2017 Wij hebben genoten van ons verblijf in de Woudzoom. Goede service, mooie ruime kamer en vriendelijk personeel. De wachttijd voor het diner was iets...Lees verder

Met jonge kinderen, Jan. 2017
"Zeer aangenaam, vriendelijk hotel"over Van der Valk Spier Dwingeloo****
mgepro

25-05-2017 Relaxte sfeer, kinderen vonden het zwembad heel fijn, vlakbij de heide.Lees verder

Met partner, Mei 2017
"Rustig gelegen hotel en zeer behulpzaam personeel"over Van der Valk Spier Dwingeloo****
Gerrit

17-05-2017 Het hotel is dichtbij de snelweg gelegen maar van geluidsoverlast is geen sprake.Lees verder

Met partner, Sept. 2016
"Rustige en groene camping!"over Sonnevanck****
Ton Peters

07-10-2016 Vriendelijke ontvangst! Van de leiding hebben wij tijdens ons verblijf niemand gezien b.v. controle! Moet nog wel e.e.a. aan gebeuren o.a. verlichting...Lees verder

Ben je van plan een bezoek te brengen aan Spier? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Spier aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.
Spier scoort een 7,7 uit 10, op basis van 51 reviews