9,3
9,2
9,4
9,7

28 mrt 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
9,3
Benieuwd naar wat er te beleven is in Stieltjeskanaal? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Stieltjeskanaal geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

4 Accommodaties Nederland, Drenthe, Stieltjeskanaal

Reviews van accommodaties in Stieltjeskanaal

Alleenreizend, Mrt. 2017
"Een heerlijke belevenis"over Aquamarijn***
Ineke Philipsen

09-03-2017 Omdat ik een 5-daagse cursus in Dalen volgde, heb ik voor overnachtingen gekozen voor de Aquamarijn in Stieltjeskanaal.
Het was een heerlijke tijd....Lees verder

Met partner, 2017
"Fantastisch"over Aquamarijn***
ja.wegkamp

13-02-2017 we komen er graag ( van goede kwaliteit ) goede ligging voor diverse uitstapjesLees verder

Met jonge kinderen, Mei 2016
"Geweldige camping"over Mini-camping Vis-In
Jolanda van puijenb...

09-05-2016 Erg kindvriendelijk, super boer en boerin,mooie ruime plekken en een mooie omgeving.Lees verder

Met jonge kinderen, Dec. 2013
Frits

16-01-2014 Wij hebben met een grote familie de boerderij gehuurd voor een weekend.
Heerlijk rustige plek, Plopsaland op loopafstand. Mooie boerderij, sfeervol en...Lees verder

Stieltjeskanaal scoort een 9,3 uit 10, op basis van 26 reviews