26 mei 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
1 review
Benieuwd naar wat er te beleven is in Engwierum? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Engwierum geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

3 Accommodaties Nederland, Friesland, Engwierum

Reviews van accommodaties in Engwierum

Met vrienden, Apr. 2017
Joyce

01-05-2017 Wij hebben met onze vriendengroep afgelopen weekend de OmmeRomte bezocht. Wat hebben we genoten! Mooie locatie, zeer,zeer,zeer complete keuken, fijne...Lees verder

Met vrienden, Apr. 2017
"Super!"over OmmeRomte
Tonny

01-05-2017 Zeer sfeervolle serre met een gezellige houtkachel...mooi e schone ruime locatie, met een bijzonder goed ingerichte keuken. Wij hebben genoten!!!Lees verder

Engwierum scoort een 9,0 uit 10, op basis van 1 reviews