1,0
9,1
9,2

11 dec 2016

Hegebeintum
Benieuwd naar wat er te beleven is in Hegebeintum? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Hegebeintum geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

6 Accommodaties Nederland, Friesland, Hegebeintum

Reviews van accommodaties in Hegebeintum

Met een groep, Mei 2016
"Ons eerste succesvolle vakantiehuis"over Groepsaccommodatie Harsta Hoeve*
Familie Ramcharan

21-05-2016 Na campings en hotels is Harsta Hoeve ons eerste vakantiehuis die wij gehuurd hebben voor een familie weekend en met groot succes. Dit vakantiehuis is...Lees verder

Met een groep, Apr. 2016
"Mooie boerderij & prachtige omgeving!"over Groepsaccommodatie Harsta Hoeve*
Gerard

27-04-2016 Prachtige omgeving, prettig verblijf en vriendelijk mensen!Lees verder

Hegebeintum scoort een 8,2 uit 10, op basis van 8 reviews