Beoordelingen Hotel Landgoed De Klinze ****

6,6

23 oktober 2014

Landgoed De Klinze****
Beoordelingen Hotel Landgoed De Klinze****
Van Sminiaweg 32-36, 9064 KC, Oudkerk (Aldtsjerk)

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Landgoed De Klinze**** bij:

Taal:
Gezelschap:

geen 4 sterren,vertalen

paul zondag 7 november 2010

mooi landelijk gelegen, maar van binnen geantidateerd. kamers net niet, oudbollig en jaren zeventig, muffig en je kan overal aan zien dat het verwaarloosd wordt. wat heel jammer is
want er zit zeker potentie in het hotel. behandelingen in wellness gedeelte waren prima maar het zwembad is net als de rest van het hotel het allemaal net niet. 10 euro voor 3 uur internet is ook niet meer van deze tijd. met een frisse wind en een goede update is het zeker weer mogelijk om hier weer een 4 sterren locatie van te maken, iets wat het nu zeker niet is, prijs kwaliteit, 1 a 2 sterren.

Gereisd Met partner in 2010

nooit meervertalen

audenaert dianne donderdag 23 september 2010

Bij aankomst geen vriendelijke begroeting naar de kamer gebracht en dat was het.
De kamer was muf en ongezellig,onfrisse badkamer,beddegoed was onfris en de bedsprei verkleurd van ouderdom.
We hadden het eiland arrangement maar dat waren ze vergeten,na mijn melding exuses en we konden naar Schiermonniksoog met lunch die was ook niet om hoera te roepen.
Het eten s'avonds heel kleine porties en niet lekker ,niet veel van genomen dus je ging met honger maar bed.
Als je dan gewoon bent van naar Duitsland te gaan valt het daar wel lelijk tegen.
De obers waren ook niet vriendelijk .
In de gang naar de kamers was de vloer verzakt .
Dit hotel is geen 4 sterren waard ,het is oud en ouderwets en klaar voor een grote opknapbeurt.
De menu moet zeker aangepast worden zodat de gasten niet met honger naar bed moeten.
Ik kan niet begrijpen dat mensen daar tevreden zijn,ben al in veel hotels geweest maar dit heb ik nooit meegemaakt.
Dus niet doen.

Gereisd Met partner in 2010

ok mr geen 4 sterren waardvertalen

eef woensdag 20 januari 2010

Positief: mooi verzorgd pand, uitstekende ligging, prima service van hoog niveau, iedereen was erg vriendelijk, sauna/zwembad zone prima verzorgd en rustig, eiland arrangement genomen: was een leuke ervaring mooie wandelingen gemaakt echt een prachtige omgeving.

Negatief: keuken verzorgd maar veel te kleine porties (en ik ben geen grote eter) mijn vriend ging iedere avond met honger nr bed, ik ook trouwens, twee keer gekookte vis met risotto, op drie dagen tijd (eerste avond niet opgegeten was net rijstpap echt vies), tweede keer alternatief gevraagd en gekregen, gerookte ganzeborst, deze was echt lekker maar ik vind het toch niet echt kunnen, kamers zeker geen vier sterren maar ok, verzorgd, badkamer was oud en erg koud (geen verwarming), lunch bij eiland arangement was belachelijk: broodje kroket serveren noem ik geen lunch, valt volledig buiten de klasse van het hotel en dat is toch wel jammer.

Besluit: geen hoogvlieger

Gereisd Met partner in december 2009

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Landgoed De Klinze**** bij:

niet doen!!vertalen

liza vrijdag 26 december 2008

vies.. achterstallig onderhoud.. slechte service.. vies zwembad.. vies bubbelbad.. losse tegels in de badkamer.. vlekken op de sprei en dat voor de duurste kamer in het hotel.. ronduit bar en bar slecht.. wie ooit eens in een gemiddeld duits hotel is geweest schrik zich wezenloos dat dit als 4 sterren mag worden verkocht!! niet doen!!

Gereisd Met vrienden in mei 2008

Hotel Landgoed De Klinze scoort een 7,7 uit 10, op basis van 91 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?