9,1
9,6
6,3

27 jun 2019

Sneek
Benieuwd naar wat er te beleven is in Sneek? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Sneek geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

23 Accommodaties Nederland, Friesland, Sneek

Reviews van accommodaties in Sneek

Met partner, Juni 2019
"Heerlijk hotel met prachtige ligging."over Van der Valk Sneek****
Jacqueline

27-06-2019 Mooi hotel met vriendelijk personeel. Service was erg goed. De comfortkamer was ruim met een goede badkamer. Alleen de regendouche had weinig...Lees verder

Alleenreizend, Juni 2019
"Iedereen aan te raden!"over Recreatiecentrum Sneek
Kim

15-06-2019 Zeer toegankelijk en gastvrij. De hosts gaven me meteen het gevoel dat ik welkom was. Ook de rustige omgeving voelde vrijwel direct erg vertrouwd aan.Lees verder

Met vrienden, Mrt. 2017
"Geweldig"over Van der Valk Sneek****
Hagens

25-04-2019 Was schoon vriendelijke goed eten maar helaas doe wel mee maar win nooit ietsLees verder

Met partner, Sept. 2018
"Hele fijne vakantie gehad."over Vakantieboerderij Broeresloot
Fam. Cnossen.

01-12-2018 Vriendelijke beheerders. Verschillende keren naar Sneek gefietst. We hebben het erg naar onze zin gehad.Lees verder

Met partner, Aug. 2018
"Waar voor je geld"over Amicitia****